SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne brokke mig over mig selv! Jeg er simpelthen sådan en dementor i aften, og min mand prøver virkelig hvad han kan på at få mig i godt humør, og det nytter bare ikke noget  :boo

Stort :kram søde :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Erritsø (Fredericia), men er glad for min arbejdsplads, der giver masser af fleksibilitet og goder, så vil ikke finde noget tættere på

Edit: Vi vidste godt at det ikke var en permanent løsning, men havde dog håbet på at den i det mindste lige kunne køre et par måneder til at vi havde fundet en rutine.

Min mand kommer til at arbejde i Middelfart. Det vilde ved det er, at vi faktisk stadig sparer tid, fordi afstandene godt nok er mindre i hovedstadsområdet, men transport bare tager en krig alligevel :wacko

Jeg kan godt forstå, at du ikke er indstillet på at skifte job.

Tid er bare benhård valuta som småbørnsfamilie... Jeg håber, at den ekstra bil letter det for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor er der bare synd for jer! :kiss

:kram

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby med temp på over 40, der ikke laver andet end at græde og nu også har kastet op :boo

Lige i den uge, der er allervigtigst for mig jobmæssigt og hvor jeg virkelig ikke særlig godt kan holde barn syg :( <_<

:kram2 øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

 

Stort :kram søde :kram2 :kram2

 

Tak I to :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand kommer til at arbejde i Middelfart. Det vilde ved det er, at vi faktisk stadig sparer tid, fordi afstandene godt nok er mindre i hovedstadsområdet, men transport bare tager en krig alligevel :wacko

Jeg kan godt forstå, at du ikke er indstillet på at skifte job.

Tid er bare benhård valuta som småbørnsfamilie... Jeg håber, at den ekstra bil letter det for jer :kram2

Det tager jo også "kun" 35-45 minutter og jeg kan godt lide at jeg lige får clearet hovedet for arbejde inden jeg kommer hjem og lige får lidt mig-tid i bilen, hvor tankerne kan flyve og jeg kan skråle med på radioen :lol

Men det er bare et problem med at få tidskabalen til at gå op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby med temp på over 40, der ikke laver andet end at græde og nu også har kastet op :boo

Lige i den uge, der er allervigtigst for mig jobmæssigt og hvor jeg virkelig ikke særlig godt kan holde barn syg :( <_<

Åh nej :(

:kram Nu må det snart få en ende for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby med temp på over 40, der ikke laver andet end at græde og nu også har kastet op :boo

Lige i den uge, der er allervigtigst for mig jobmæssigt og hvor jeg virkelig ikke særlig godt kan holde barn syg :( <_<

Ej for fanden! Stakkels lille Albert :(

Jeg håber på en god nat og fremgang i morgen! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke har mulighed for at komme til "Hall of faces" når det rammer Danmark :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg faldt ned af trappen igår.. :( heldigvis er lillepigen meget aktiv.

Men jeg slog mit ben :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt - tog mig selv i st tænke jeg kunne aflevere Leah tidligt, alene for at jeg kunne komme hjem og sove :( øv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender I det når man lige lægger sit feberramte barn foran sig på sengen, mens man selv sidder i skrædderstilling og skriver en mail, og når man er færdig ser man at barnet sover? Så nu kan jeg ikke rigtig flytte mig eller lægge mig ned, da hun jo ligger med lidt af rumpen og benene ind over mig. Jeg tør i hvert fald ikke...

Godt man har sin mobil og bk. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt - tog mig selv i st tænke jeg kunne aflevere Leah tidligt, alene for at jeg kunne komme hjem og sove :( øv altså!

Det var måske ikke nogen dårlig ide - du skal jo kunne fungere til at tage dig af dine piger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen, der har et godt bud på, hvordan man bliver glad? Jeg har sovet godt de sidste par nætter, vi har gået ture i det gode vejr, der er masser af blomster herhjemme, jeg havde børnefri Mette-tid i 4,5 time i lørdags, vi spiser ret godt for tiden, der er penge på kontoen, det er ikke ret længe siden at jeg har købt creme og nyt tøj, E og V er glade og søde, og B og jeg har endda haft sex for nylig.

Og alligevel har jeg bare været dementor siden jeg vågnede op søndag morgen. Jeg fatter det ikke. Bare sur og ked, og gider ikke noget. :( Kan man mon blive ramt af humør-virus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører nu på slem forkølelse og hoste herhjemme på 3. Uge...mon mine drenge engang bliver raske igen ? :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen, der har et godt bud på, hvordan man bliver glad? Jeg har sovet godt de sidste par nætter, vi har gået ture i det gode vejr, der er masser af blomster herhjemme, jeg havde børnefri Mette-tid i 4,5 time i lørdags, vi spiser ret godt for tiden, der er penge på kontoen, det er ikke ret længe siden at jeg har købt creme og nyt tøj, E og V er glade og søde, og B og jeg har endda haft sex for nylig.

Og alligevel har jeg bare været dementor siden jeg vågnede op søndag morgen. Jeg fatter det ikke. Bare sur og ked, og gider ikke noget. :( Kan man mon blive ramt af humør-virus?

 

:kram2 Kan der være mens på vej? Det lyder da træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Kan der være mens på vej? Det lyder da træls!

Hmm det er faktisk et ret godt bud. Det var ca omkring det her tidspunkt, at det kom, efter at jeg havde født Valdemar, og humøret minder faktisk meget om mens-humør... Argh, jeg gider da ikke have det sådan her hver fjerde uge nu <_< Men derudover ville det da være overkommeligt, hvis det bare var det...

Tak for kram i hvert fald :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen, der har et godt bud på, hvordan man bliver glad? Jeg har sovet godt de sidste par nætter, vi har gået ture i det gode vejr, der er masser af blomster herhjemme, jeg havde børnefri Mette-tid i 4,5 time i lørdags, vi spiser ret godt for tiden, der er penge på kontoen, det er ikke ret længe siden at jeg har købt creme og nyt tøj, E og V er glade og søde, og B og jeg har endda haft sex for nylig.

Og alligevel har jeg bare været dementor siden jeg vågnede op søndag morgen. Jeg fatter det ikke. Bare sur og ked, og gider ikke noget. :( Kan man mon blive ramt af humør-virus?

Jeg satser stærkt på en virus, for jeg har den også!

Jeg tror at både du og jeg trænger til en længere periode hvor alt er godt. Og så tror jeg at det for dig også handler om noget usikkerhed omkring hvad der skal ske, der til sommer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg satser stærkt på en virus, for jeg har den også!

Jeg tror at både du og jeg trænger til en længere periode hvor alt er godt. Og så tror jeg at det for dig også handler om noget usikkerhed omkring hvad der skal ske, der til sommer :kram2

:ditto det må være noget i luften, for jeg er også lige til at lukke op og skide i <_< og så tror jeg Stephi har ret i både ro, længere perioder med gode tilstande og usikkerhed omkring tiden efter barsel. Stephi er klog! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto det må være noget i luften, for jeg er også lige til at lukke op og skide i <_< og så tror jeg Stephi har ret i både ro, længere perioder med gode tilstande og usikkerhed omkring tiden efter barsel. Stephi er klog! :)

Du har reddet min dag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde glemt hvor lidt fan jeg er af offentlig transport <_< Her i bussen er der MINDST 30 grader! Jeg sveder steder jeg ikke tør nævne online!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har reddet min dag :kiss

Og hun er også sød og en fantastisk mor! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hun er også sød og en fantastisk mor! :kiss

Enig! :ditto :ditto

Og jaeh, de ting spiller nok også ind :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg satser stærkt på en virus, for jeg har den også!

Jeg tror at både du og jeg trænger til en længere periode hvor alt er godt. Og så tror jeg at det for dig også handler om noget usikkerhed omkring hvad der skal ske, der til sommer :kram2

Kloge ord, søde du :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hun er også sød og en fantastisk mor! :kiss

I lige måde søde du :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.