SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Lorte-hjemisbil, så SKRID dog! Vi vil ikke købe dine is og mine børn sover faktisk så STOP det kimen TAK :prik

Her kører den ved 21-tiden :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Afvist på det groveste af tumling da jeg ville putte og synge godnat sang med "hold op hold op hold op - mor ud - Mie sove" :boo ved godt jeg arbejder (for) meget mus men :boo av av

Nogen gange får de nogen ideer :rolleyes men det er ikke så rart :kram2

Hvad arbejder du med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kører den ved 21-tiden :blink

Mega irriterende :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rimelig hårdt at stå bøjet over tremmeseng <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rimelig hårdt at stå bøjet over tremmeseng <_<

Jeg har taget yngste medlem med i dobbeltsengen - men har helt hudløse brystvorter :wacko Sov så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-hjemisbil, så SKRID dog! Vi vil ikke købe dine is og mine børn sover faktisk så STOP det kimen TAK :prik

Hjemisbilen må have en hemmelig Aalborg-Ringsted forbindelse <_<

I morgens overskrifter: overtræt sindsyg kvinde i slut 20'erne pløkker isbil.

(De har sådan isbil lager herude <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget yngste medlem med i dobbeltsengen - men har helt hudløse brystvorter :wacko Sov så!

Jeg ville faktisk virkelig gerne putte med ham, endda nærmest amme i evigheder (altså NÆSTEN!). Men han gider ikke! Han okser rundt og kravler ud over kanten, så dobbeltsengsputning er nærmest ikke muligt :( <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville faktisk virkelig gerne putte med ham, endda nærmest amme i evigheder (altså NÆSTEN!). Men han gider ikke! Han okser rundt og kravler ud over kanten, så dobbeltsengsputning er nærmest ikke muligt :( <_<

Sigrid tæsker også rundt - triller og kravler og skal uafladeligt gribes, ind imellem at hun gnaver i min slidte barm - men lægger jeg hende i tremmesengen, så skriger hun som en krydsning af en banshee og en samurai, og jeg oooooorker det ikke :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sigrid tæsker også rundt - triller og kravler og skal uafladeligt gribes, ind imellem at hun gnaver i min slidte barm - men lægger jeg hende i tremmesengen, så skriger hun som en krydsning af en banshee og en samurai, og jeg oooooorker det ikke :klap

Jeg har luret at Nohr er noget mere tilgivende overfor tremmesengen end William var (som altså IKKE sov deri!), det udnytter jeg lidt. Han er egentligt fint tilfreds med at være der, han er bare hunderæd for at jeg smutter og han accepterer ikke 'jeg sidder lige her i en rar stilling og kigger på dig', jeg skal røre ved ham. Suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange får de nogen ideer :rolleyes men det er ikke så rart :kram2

Hvad arbejder du med?

Revisor - men hun er da en bandit - så nu det besluttet jeg må møde til kl 8 imorgen så jeg kan aflevere hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afvist på det groveste af tumling da jeg ville putte og synge godnat sang med "hold op hold op hold op - mor ud - Mie sove" :boo ved godt jeg arbejder (for) meget mus men :boo av av

Av! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av! :kram

Mega av og voldsom kontrast til igpr hvor det tog næsten 2 timer med skrigende og hysterisk tumling som klistrede sig til mig og nægtede sin seng :blink - altså står månen sådan helt skørt pt eller er det bare min job belastning der giver udslag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afvist på det groveste af tumling da jeg ville putte og synge godnat sang med "hold op hold op hold op - mor ud - Mie sove" :boo ved godt jeg arbejder (for) meget mus men :boo av av

:kram :kram av av. Du er et hit igen i morgen tidlig, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram av av. Du er et hit igen i morgen tidlig, søde :kram2

Det håber jeg :boo

Men fair nok selvfølgelig at være mega træt at man så ikke orker mors skingre sangstemme og bare vil have ro. Men av alligevel. Måtte lige :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg :boo

Men fair nok selvfølgelig at være mega træt at man så ikke orker mors skingre sangstemme og bare vil have ro. Men av alligevel. Måtte lige :boo

Jeg sender dig et kæmpe :kram og så må vi snart ses så du kan få det udleveret :kram2

Du er et hit igen i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega av og voldsom kontrast til igpr hvor det tog næsten 2 timer med skrigende og hysterisk tumling som klistrede sig til mig og nægtede sin seng :blink - altså står månen sådan helt skørt pt eller er det bare min job belastning der giver udslag

Det lyder lidt hårdt for både store og små :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lidt hårdt for både store og små :kram2

Tak :kram2 ja det var hårdt. Men hold op hvor værdsætter man så endnu mere de normale nemme putninger vi har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender dig et kæmpe :kram og så må vi snart ses så du kan få det udleveret :kram2

Du er et hit igen i morgen :kram2

Tak søde Katrine :kiss

Og ja det vil jeg gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega av og voldsom kontrast til igpr hvor det tog næsten 2 timer med skrigende og hysterisk tumling som klistrede sig til mig og nægtede sin seng :blink - altså står månen sådan helt skørt pt eller er det bare min job belastning der giver udslag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde Katrine :kiss

Og ja det vil jeg gerne :)

Det må vi finde ud af så :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatsvage idiot-mand! Helt ærligt, er der noget tvetydigt i "Gider du holde øje med, om jeg sender en SMS, så jeg kan kalde dig hjem, hvis ungerne bliver dybt ulykkelige?"? Så må han for helvede da sige "Nej det kan jeg sgu nok ikke finde ud af" en anden gang. Spade. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatsvage idiot-mand! Helt ærligt, er der noget tvetydigt i "Gider du holde øje med, om jeg sender en SMS, så jeg kan kalde dig hjem, hvis ungerne bliver dybt ulykkelige?"? Så må han for helvede da sige "Nej det kan jeg sgu nok ikke finde ud af" en anden gang. Spade. :klap

Argh!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft man... Jeg må da tabe mig af at løbe så stærkt ift børn, hus, have. Hurra for bæreselen! Sidder først ned nu, sådan rigtigt og det er altså i sengen. Gooooodnat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh!

:kram

Tak.

Og nu har vi så to mega vågne overtrætte unger. Har meget lyst til at overrække ham E som straf, men det ville bare gå udover uskyldige V, så ergo hænger jeg på hende. Vi havde heller ikke brug for at sove eller noget. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så skuffet.. Og tror det her bliver enden på vores forhold.

Orker ikke mere.. Er både sindsygt bekymret for ham, og samtidig sur over han opfører sig sådan.. Og nervøs for om han har en anden :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.