SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At når B ikke kan finde noget, så får jeg altid "Hvor har du smidt mine xxx hen?" <_<

JA, nogle gange flytter jeg hans ting, men 1. det er ikke hver gang og 2. hvis han nu selv rydede sine ting op, så tog jeg dem ikke og så kunne han jo nok finde dem.

Padde! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aaaaargh den lille røvbanan - jeg gider hende ikke!!!!!!!!

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadigvæk ikke sovet :unsure

Nova er så klistret og vil bare gerne ligge hud mod hud mens hun skal have et bryst i munden..

Egentlig så er det så hyggeligt og dejligt men jeg er så træt nu :zzz

Specielt fordi at frøkenen ikke acceptere liggende amning i dag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at se ting nu :unsure af træthed!

Altså små glimt og sådan noget hvor jeg konstant tror at der kravler en edderkop.

Nichlas hentede en iste til mig men den har ikke umiddelbart hjulpet.

Både Nichlas og Nova er totalt puttehumør og ligger helt op af mig. Og jeg har hverken sovet eller i humør til det. Jeg har det varmt og føler mig skeløjet + jeg skal tisse :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh lorte morgen...dagen er startet med jeg skældte manden ret meget ud og nu er sur på ham...suk

Natten var ikke den bedste da tobias vågnede kl 2 pga en drøm og derfor kom ind til os...og eftersom far har fri er der mindre plads i sengen og han har sovet mere uroligt end når han bare kommer ind til mig nogen gange...

Nå men hele ugen har været god med niklas om morgenen og jeg har fået indført en god rytme hvor han får mad og blir puttet til lur i sin seng bagefter og sover en time mere inden vi så er stået op alle 3...så idag skulle manden forsøge og han gjorde intet af det jeg bad ham om så vi alle har været tidligt oppe pga det...og Niklas blev puttet senere end hidtil...suk...vil bar så gerne holde rytmen med 3 lure og glad dreng der får noget fast føde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Vi er lidt i det samme - A er begyndt at hoste lidt i nat og jeg orker det simpelthen ikke <_<

Det er fandme træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To forkølede børn, den ene hoster og den har trykken for ørerne :( Hvis vi ikke kan være raske om sommeren hvornår F skal vi så nå at tanke op og blive klar til vinteren? :unsure

:ditto har mega forkølet AB-hostebarn og jeg kan bare ikke rumme det!

Inger skulle have overnattet hos sin farmor og farfar i dag, så vi kun skulle have haft G og dermed lidt kærestetid, og det kommer bare ikke til at lykkes nu :boo :boo og vi trænger bare sådan til det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto har mega forkølet AB-hostebarn og jeg kan bare ikke rumme det!

Inger skulle have overnattet hos sin farmor og farfar i dag, så vi kun skulle have haft G og dermed lidt kærestetid, og det kommer bare ikke til at lykkes nu :boo :boo og vi trænger bare sådan til det..

Røv!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo kom lige ind fra haven med ikke mindre end 5 tæger siddende på kroppen :blink :wacko <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo kom lige ind fra haven med ikke mindre end 5 tæger siddende på kroppen :blink :wacko <_<

Altså tæger suck big time, men læste det først som tænder, og dét var alligevel noget af et drabeligt syn, som dannede sig i mit hoved! 

Håber I har fået dem af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså tæger suck big time, men læste det først som tænder, og dét var alligevel noget af et drabeligt syn, som dannede sig i mit hoved!

Håber I har fået dem af?

Ha ha ej det havde næsten været mere creepy :D :unsure

Vi havde selvfølgelig glemt tægetang (og pincet :rolleyes), så jeg måtte tviste dem ud med neglene :wacko

Men hvad gør man ikke for sit yngel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til næste kommunalvalg stemmer jeg på den, der lover at ændre ventemusikken til 1813... shiiiit det går mig på nerverne med computerpanfløjte, jazzede rytmer og så nogle andre underlige lyde henover....  :prik  :prik  :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til næste kommunalvalg stemmer jeg på den, der lover at ændre ventemusikken til 1813... shiiiit det går mig på nerverne med computerpanfløjte, jazzede rytmer og så nogle andre underlige lyde henover.... :prik :prik :prik

Det er såååå belastende. Er det Ingsen? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til næste kommunalvalg stemmer jeg på den, der lover at ændre ventemusikken til 1813... shiiiit det går mig på nerverne med computerpanfløjte, jazzede rytmer og så nogle andre underlige lyde henover.... :prik :prik :prik

Og den der vil sørge for en mere menneskelig ventetid. Vi er på Fyn nu, dvs region Syddanmark og vi har ringet til vagtlæge i dag og torsdag aften og er begge gange kommet igennem på under 10 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt direkte til lægen og ikke en sygeplejerske først.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og den der vil sørge for en mere menneskelig ventetid. Vi er på Fyn nu, dvs region Syddanmark og vi har ringet til vagtlæge i dag og torsdag aften og er begge gange kommet igennem på under 10 min.

I region Sjælland plejer man at komme igennem på et par minutter.

Jeg kan godt huske 1813 fra dengang, jeg boede i KBH ... Det var noget bæ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ingsen som har fået høj feber, besværet vejrtrækning og klager over ondt i maven lige ved ribbenene..

Jeg kom endelig igennem og blev betjent af en røvet ældre sygeplejerske, som spurgte til temp. Fortalte at den var 38.5 på pandetermometer og at vi ikke måtte tage den rektalt. Hvortil hun stønnede højlydt og irriteret sagde "altså hvad er der med jer og jeres børn? Hvem er det egentlig, der bestemmer? Vi kan ikke bruge pandetermometer til noget som helst!!"...

Blev ret befippet og fik ikke sagt noget for var faktisk mest interesseret i at mit barn blev tjekket, men hvad fanden skal hun dog lige sige det for? I get her point, men hold kæft det er ubehøvlet formuleret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ingsen som har fået høj feber, besværet vejrtrækning og klager over ondt i maven lige ved ribbenene..

Jeg kom endelig igennem og blev betjent af en røvet ældre sygeplejerske, som spurgte til temp. Fortalte at den var 38.5 på pandetermometer og at vi ikke måtte tage den rektalt. Hvortil hun stønnede højlydt og irriteret sagde "altså hvad er der med jer og jeres børn? Hvem er det egentlig, der bestemmer? Vi kan ikke bruge pandetermometer til noget som helst!!"...

Blev ret befippet og fik ikke sagt noget for var faktisk mest interesseret i at mit barn blev tjekket, men hvad fanden skal hun dog lige sige det for? I get her point, men hold kæft det er ubehøvlet formuleret!

Dumme gimpe! Håber I kommer hurtigt til :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ingsen som har fået høj feber, besværet vejrtrækning og klager over ondt i maven lige ved ribbenene..

Jeg kom endelig igennem og blev betjent af en røvet ældre sygeplejerske, som spurgte til temp. Fortalte at den var 38.5 på pandetermometer og at vi ikke måtte tage den rektalt. Hvortil hun stønnede højlydt og irriteret sagde "altså hvad er der med jer og jeres børn? Hvem er det egentlig, der bestemmer? Vi kan ikke bruge pandetermometer til noget som helst!!"...

Blev ret befippet og fik ikke sagt noget for var faktisk mest interesseret i at mit barn blev tjekket, men hvad fanden skal hun dog lige sige det for? I get her point, men hold kæft det er ubehøvlet formuleret!

Gamle gimbe! Man kan sagtens bruge pandetemperaturen.. :klap Og nu kommer du sikkert på 1000 ting du skulle/kunne have sagt? :rolleyes Det er SÅ irriterende! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ingsen som har fået høj feber, besværet vejrtrækning og klager over ondt i maven lige ved ribbenene..

Jeg kom endelig igennem og blev betjent af en røvet ældre sygeplejerske, som spurgte til temp. Fortalte at den var 38.5 på pandetermometer og at vi ikke måtte tage den rektalt. Hvortil hun stønnede højlydt og irriteret sagde "altså hvad er der med jer og jeres børn? Hvem er det egentlig, der bestemmer? Vi kan ikke bruge pandetermometer til noget som helst!!"...

Blev ret befippet og fik ikke sagt noget for var faktisk mest interesseret i at mit barn blev tjekket, men hvad fanden skal hun dog lige sige det for? I get her point, men hold kæft det er ubehøvlet formuleret!

Ej, sure kost! :prik

Hvorfor må I ikke tage den rektalt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ingsen som har fået høj feber, besværet vejrtrækning og klager over ondt i maven lige ved ribbenene..

Jeg kom endelig igennem og blev betjent af en røvet ældre sygeplejerske, som spurgte til temp. Fortalte at den var 38.5 på pandetermometer og at vi ikke måtte tage den rektalt. Hvortil hun stønnede højlydt og irriteret sagde "altså hvad er der med jer og jeres børn? Hvem er det egentlig, der bestemmer? Vi kan ikke bruge pandetermometer til noget som helst!!"...

Blev ret befippet og fik ikke sagt noget for var faktisk mest interesseret i at mit barn blev tjekket, men hvad fanden skal hun dog lige sige det for? I get her point, men hold kæft det er ubehøvlet formuleret!

Altså, sikke en uhøflig og uhensigtsmæssig kvinde! Det er da underligt at da jeg var indlagt en uges tid på Hvidovre i marts måned, så brugte de udelukkende pandetermometer på mig...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ingsen som har fået høj feber, besværet vejrtrækning og klager over ondt i maven lige ved ribbenene..

Jeg kom endelig igennem og blev betjent af en røvet ældre sygeplejerske, som spurgte til temp. Fortalte at den var 38.5 på pandetermometer og at vi ikke måtte tage den rektalt. Hvortil hun stønnede højlydt og irriteret sagde "altså hvad er der med jer og jeres børn? Hvem er det egentlig, der bestemmer? Vi kan ikke bruge pandetermometer til noget som helst!!"...

Blev ret befippet og fik ikke sagt noget for var faktisk mest interesseret i at mit barn blev tjekket, men hvad fanden skal hun dog lige sige det for? I get her point, men hold kæft det er ubehøvlet formuleret!

Det er ikke alle der sidder derinde på de lægevagt dimser der burde sidde der.

Fx i torsdags da Rasmus ringede(i Nordjylland) ja så fik han faktisk bare at vide at vi skulle skylle Eigils ben i nogle timer. Så gik det nok væk igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o Ej, tænk lige hvis I havde gjort det?

Ja lige mine ord. Vi valgte så at kører derind alligevel efter 45 minutters skylning hvor der begyndte at komme blærer på. Og så blev vi ellers hjulpet af det sødeste kærestepar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men jeg blev mega sur! Men fik selvgølgelig ikke sagt noget!

Sus - Inger flejner fuldstændig. Som i at hun skriger, flitsbue og bliver mega mega ked! Så selvfølgelig kan vi holde hende, men jeg synes virkelig ikke det er en særlig fed kamp at tage.

Og ja, på apoteket sagde de også, at pandetermometeret var fint nok præcist.

Under alle omstændigheder skal hun bare ikke tale sådan til folk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men jeg blev mega sur! Men fik selvgølgelig ikke sagt noget!

Sus - Inger flejner fuldstændig. Som i at hun skriger, flitsbue og bliver mega mega ked! Så selvfølgelig kan vi holde hende, men jeg synes virkelig ikke det er en særlig fed kamp at tage.

Og ja, på apoteket sagde de også, at pandetermometeret var fint nok præcist.

Under alle omstændigheder skal hun bare ikke tale sådan til folk.

Selvfølgelig ikke! Jeg blev bare i tvivl om hvorvidt der var en anden årsag end Ingers modvilje.

Og nej, det skal hun ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.