Besvaret May 24, 2016 Det er for varmt! Babyalarmen siger 30 grader i barnevognen, og det er endda EFTER jeg har kørt den ind i bryggerset, hvor der er køligst <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 <_< jeg havde virkelig glædet mig til ro i dag, men det er ligesom at det bare ikke sker :prik Nohr er mega søvnnægter, naboerne slår græs på skift, her roder mega pga alt for mange dage med ladenståtil. Øv! Øv med øv på! Øv! Vil han være i vikle? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Det er for varmt! Babyalarmen siger 30 grader i barnevognen, og det er endda EFTER jeg har kørt den ind i bryggerset, hvor der er køligst <_< Vildt, hvor bor du? Vi har gråvejr og 15 grader (Fyn). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Vildt, hvor bor du? Vi har gråvejr og 15 grader (Fyn).:ditto i Midtjylland og det regner... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Vildt, hvor bor du? Vi har gråvejr og 15 grader (Fyn).Nordsjælland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 At barnet ABSOLUT skal have det længste hår i verden. Og hun er mega generet af det! Synes det er latterligt at betale 200 for at få klippet spidser.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Øv! Vil han være i vikle? Ja i 10 minutter ad gangen, så skriger han :( Han er godt nok ikke på dupperne endnu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Ja i 10 minutter ad gangen, så skriger han :( Han er godt nok ikke på dupperne endnu :( Øv... Misunder dem der kan proppe baby i vikle og der så sker en magisk forvandling ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Øv... Misunder dem der kan proppe baby i vikle og der så sker en magisk forvandling ;) Det plejer der ellers herhjemme, men i dag er han bare træt og ugidelig! Han spiser heller ikke så godt som jeg synes han burde :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Hvad sker der for at jeg har sigt sæson 1-5 af Downton Abbey på Netflix, og så er sæson 6 der ikke?! :blink Jeg mener hvad f*nden??? :prik Nogen der ved hvor den ellers kan findes, eller skal jeg virkelig ud og købe den?? :boo :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Da jeg kom ned i børnehaven, fortalte Camille (på legepladsen) at hun havde mad i lommen. Da vi kommer ind, beder jeg hende tage det op og smide det ud. Det vil hun ikke.. Det var et stykke slik. Som hun havde fået af mathias' far (aner ikke hvem Mathias er, og aner ikke hvem faren er). Jeg fortæller det til en pædagog og vi kører hjem. På vej hjem, fortæller hun, at han har sagt hun var sød og givet hende et knus... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Da jeg kom ned i børnehaven, fortalte Camille (på legepladsen) at hun havde mad i lommen. Da vi kommer ind, beder jeg hende tage det op og smide det ud. Det vil hun ikke.. Det var et stykke slik. Som hun havde fået af mathias' far (aner ikke hvem Mathias er, og aner ikke hvem faren er). Jeg fortæller det til en pædagog og vi kører hjem. På vej hjem, fortæller hun, at han har sagt hun var sød og givet hende et knus... Creepy!! :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 At B bliver ved med at hive hår ud fra nakken på mig <_< det er jo ikke med vilje, men det gør jo stadig nas! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal få det til at hænge sammen at være syg og på barsel! Hvis jeg har kyssesyge, hvilket jeg efterhånden hælder ret meget til at tro, har jeg muligvis et par uger tilbage, hvor jeg ikke er på toppen. A har "heldigvis" været syg i går og i dag, men han virker rask nu, og jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvordan pokker jeg tager mig af ham, mens jeg selv har det så skidt :( :unsure :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Da jeg kom ned i børnehaven, fortalte Camille (på legepladsen) at hun havde mad i lommen. Da vi kommer ind, beder jeg hende tage det op og smide det ud. Det vil hun ikke.. Det var et stykke slik. Som hun havde fået af mathias' far (aner ikke hvem Mathias er, og aner ikke hvem faren er). Jeg fortæller det til en pædagog og vi kører hjem. På vej hjem, fortæller hun, at han har sagt hun var sød og givet hende et knus... Øh altså som i at "faren" havde sagt og gjort det? Hvad sagde pædagogen? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 At B bliver ved med at hive hår ud fra nakken på mig <_< det er jo ikke med vilje, men det gør jo stadig nas! Årh ja, E rykker også mit hår ud. Av! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal få det til at hænge sammen at være syg og på barsel! Hvis jeg har kyssesyge, hvilket jeg efterhånden hælder ret meget til at tro, har jeg muligvis et par uger tilbage, hvor jeg ikke er på toppen. A har "heldigvis" været syg i går og i dag, men han virker rask nu, og jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvordan pokker jeg tager mig af ham, mens jeg selv har det så skidt :( :unsure :boo :kram bedster? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 :kram bedster? De arbejder jo desværre :( Jeg kan slet ikke se, der er nogen, jeg kan ringe til. Og det er jo muligvis mange dage, det drejer sig om. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 De arbejder jo desværre :( Jeg kan slet ikke se, der er nogen, jeg kan ringe til. Og det er jo muligvis mange dage, det drejer sig om. Du kan blive sygemeldt fra din barsel, så kan far være hjemme uden at I bruger dobbelte barselsuger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Du kan blive sygemeldt fra din barsel, så kan far være hjemme uden at I bruger dobbelte barselsuger Min barsel udløb 24/4, så jeg er ikke officielt på barsel længere. Min mand kan selvfølgelig tage ferie, men det synes jeg bare heller ikke er særlig fedt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Vil gerne give min familie væk! Hold nu op, en lorteeftermiddag og aften :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Er ikke videre imponeret over min mand! Jeg fik en SMS kl 16 " jeg snupper lige en øl med en kammerat". Helt fint, ingen ko på isen. Jeg kunne bare ikke liiige læse i den besked at han ikke kom hjem til aftensmad og jeg tror kun han kommer hjem inden putning fordi jeg rykkede efter ham :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Øh altså som i at "faren" havde sagt og gjort det? Hvad sagde pædagogen? :unsure Ja.. Det var faren til Mathias som havde gjort det. Jeg aner ikke hvem han er - som i overhovedet ingen ide!!! Pædagogen lød som om de havde oplevet det før... Jeg tager fat i lederen i morgen. Selvom jeg rationelt kan se det er uskyldigt, så synes jeg virkelig ikke det er okay.. Alene det faktum at mit barn får slik i børnehaven, er jeg ikke vild med, medmindre der er en "anledning"... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Årh ja, E rykker også mit hår ud. Av! <_<:ditto Sigrid <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Er ikke videre imponeret over min mand! Jeg fik en SMS kl 16 " jeg snupper lige en øl med en kammerat". Helt fint, ingen ko på isen. Jeg kunne bare ikke liiige læse i den besked at han ikke kom hjem til aftensmad og jeg tror kun han kommer hjem inden putning fordi jeg rykkede efter ham :prik <_< ommer makker, ommer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites