SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At hente et barn smurt ind i indtørret afføring fra knæhaser til navle (og ditto punkt på ryggen) - og ikke kunne finde nogle pædagoger at snakke med! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At hente et barn smurt ind i indtørret afføring fra knæhaser til navle (og ditto punkt på ryggen) - og ikke kunne finde nogle pædagoger at snakke med! :prik

:o nej!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o nej!?!

Fandme jo! Jeg er SÅ gal. Og da jeg så endelig fandt en og sagde 'jeg er godt nok ked af at finde ham i den her tilstand' smilede hun bare og sagde nåh?! Hun er så også en virkelig blank, meget ung vikar-pige, men?! :O og hun skal være som erstatning på Adams stue indtil de finder en ny pædagog.

Savner faktisk lidt hende den dumme der lige er stoppet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme jo! Jeg er SÅ gal. Og da jeg så endelig fandt en og sagde 'jeg er godt nok ked af at finde ham i den her tilstand' smilede hun bare og sagde nåh?! Hun er så også en virkelig blank, meget ung vikar-pige, men?! :O og hun skal være som erstatning på Adams stue indtil de finder en ny pædagog.

Savner faktisk lidt hende den dumme der lige er stoppet :rolleyes

what?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

what?!?

Yes! :O :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme jo! Jeg er SÅ gal. Og da jeg så endelig fandt en og sagde 'jeg er godt nok ked af at finde ham i den her tilstand' smilede hun bare og sagde nåh?! Hun er så også en virkelig blank, meget ung vikar-pige, men?! :O og hun skal være som erstatning på Adams stue indtil de finder en ny pædagog.

Savner faktisk lidt hende den dumme der lige er stoppet :rolleyes

Ej, hvor er det bare ikke ok! :O :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det bare ikke ok! :O :(

Jeg er så enig! Fik heldigvis lukket en masse gylde ud til lederen på vej ud af døren. Tror hun forstod at jeg var rimelig gal! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var smadret min iPhone. Den er heldigvis 2 år gammel, så har bestilt en ny Sony.... Men det er da irriterende at jeg "endelig fik den knust

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme jo! Jeg er SÅ gal. Og da jeg så endelig fandt en og sagde 'jeg er godt nok ked af at finde ham i den her tilstand' smilede hun bare og sagde nåh?! Hun er så også en virkelig blank, meget ung vikar-pige, men?! :O og hun skal være som erstatning på Adams stue indtil de finder en ny pædagog.

Savner faktisk lidt hende den dumme der lige er stoppet :rolleyes

Var f.... også blevet arrig.

Her oplevede jeg i sidste uge at hente CE med mega lort under skoen. Ham og en af hans bedste venner H havde da været ude i en af hjørnerne i legepladsen uden opsyn hvor H havde sat sig og lavet lort, tørret sig med et blad og bare trukket bukserne op. CE og H havde derefter synes det var det fedeste hit og træde i lorten bagefter. Da jeg efterfølgende tante med en af medhjælperne var svaret også "Nåh men det er ikke første gang vi oplever det" - og et skævt smil som det kunne han da virkelig ikke tage sig af.

Der fik vores bhv leder også lige et besøg af sur mor. Hvad er det for et mærkeligt svar altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej aftenkvalme. Farvel madplan. Gudskelov for rester

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand, der skulle til frisør og bagefter handle det sidste ind til tærten i aften (= ind til bunden) og så dum som jeg er, regnede jeg med at han gik tidligt så han kunne komme hjem i ok tid, så vi kunne spise 17.45-18-ish som normalt... Altså tærte tager jo immervæk lidt tid at lave..

Men næææ, han kom da hjem kl 17.40.. "Jamen hvad skulle jeg gøre anderledes?!"

Når nu den der frisør var så skide vigtig og død ig pine skulle være idag, så gå dog før tid og brug lidt flex.. Han har ovenikøbet været der 1/2 time EKSTRA idag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand, der skulle til frisør og bagefter handle det sidste ind til tærten i aften (= ind til bunden) og så dum som jeg er, regnede jeg med at han gik tidligt så han kunne komme hjem i ok tid, så vi kunne spise 17.45-18-ish som normalt... Altså tærte tager jo immervæk lidt tid at lave..

Men næææ, han kom da hjem kl 17.40.. "Jamen hvad skulle jeg gøre anderledes?!"

Når nu den der frisør var så skide vigtig og død ig pine skulle være idag, så gå dog før tid og brug lidt flex.. Han har ovenikøbet været der 1/2 time EKSTRA idag!

Det lyder nærmest som herhjemme nogle gange. Der mangler bare "hvordan skulle jeg vide at.....?" :klap Kom ind i kampen, hr mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A er bare mega syg! Som i MEGA syg med 40 i feber og fuldstændig slatten. Det er så synd for ham, og jeg er praktisk taget alenemor de næste tre dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand åbenbart er begyndt at "snakke" i søvne.

Han har selv givet udtryk for at han ønsker at hjælpe med dem lille om natten, men nu har jeg flere gange oplevet at "vække" ham om natten, hvor han svare mig, men intet gør, så jeg selv må gå ind til hende. Om morgen kan han ikke huske noget af det. <_<

F.eks. den anden nat, puffer jeg til ham da hun vågner for anden gang på en time. Han spørger "hvad skal jeg?" Jeg siger "gider du gå ind og give hende sutten?" Han siger så igen "hvad?" "Giv hende sutten!" Han trækker vejret meget dybt/anstregende og her siger jeg "glem det" - og i alt den tid stå pigen og skriger... Han husker intet og siger at jeg skal puffe endnu hårdere til ham, hvad fanden hjælper det når jeg tror du er vågen og at vi føre en samtale :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand åbenbart er begyndt at "snakke" i søvne.

Han har selv givet udtryk for at han ønsker at hjælpe med dem lille om natten, men nu har jeg flere gange oplevet at "vække" ham om natten, hvor han svare mig, men intet gør, så jeg selv må gå ind til hende. Om morgen kan han ikke huske noget af det. <_<

F.eks. den anden nat, puffer jeg til ham da hun vågner for anden gang på en time. Han spørger "hvad skal jeg?" Jeg siger "gider du gå ind og give hende sutten?" Han siger så igen "hvad?" "Giv hende sutten!" Han trækker vejret meget dybt/anstregende og her siger jeg "glem det" - og i alt den tid stå pigen og skriger... Han husker intet og siger at jeg skal puffe endnu hårdere til ham, hvad fanden hjælper det når jeg tror du er vågen og at vi føre en samtale :gal

Jeg tror, jeg ville foreslå ham, at jeg prøvede med et glas koldt vand :whistling

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A er bare mega syg! Som i MEGA syg med 40 i feber og fuldstændig slatten. Det er så synd for ham, og jeg er praktisk taget alenemor de næste tre dage :(

 

Åh nej dog. Jeg håber, han kommer hurtigt over det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dog. Jeg håber, han kommer hurtigt over det :kram2

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hente et barn smurt ind i indtørret afføring fra knæhaser til navle (og ditto punkt på ryggen) - og ikke kunne finde nogle pædagoger at snakke med! :prik

  

What! Slet ikke i orden!!

Jeg er så enig! Fik heldigvis lukket en masse gylde ud til lederen på vej ud af døren. Tror hun forstod at jeg var rimelig gal! :rolleyes

Og sikke noget med den vikar! Tænk at der ikke engang er et undskyld. Godt du fik "talt" med (til?) lederen.

Og jeg synes da ikke det er første gang du har brokket dig over vuggestuen... Nu må de simpelthen se at komme lidt på banen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A er bare mega syg! Som i MEGA syg med 40 i feber og fuldstændig slatten. Det er så synd for ham, og jeg er praktisk taget alenemor de næste tre dage :(

:kram

Det er røv hårdt! Håber han er ovre det hurtigt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt, MorAnja :blink :angry :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det er røv hårdt! Håber han er ovre det hurtigt :kiss

Det håber jeg virkelig også! Det er fandme synd for ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det er så grænseoverskridende at Nichlas' chef tjekker om hvor mange timer han kører :(

Der er intet fast timeantal, men selvfølgelig en forventning om at han kører i taxaen når han har den.

En gang i mellem om mandagen, hvor der absolut intet er at lave (vi snakker om de dage hvor Nichlas sidder for 20-30 kr i timen på bilen (halvdelen er til ham selv)) vælger han at hente bilen og komme hjem til omkring kl 2130-2200 tiden, for at aflaste mig og hjælpe til herhjemme. I stedet kører han så HELE natten. Så reelt er der intet tabt.

Men hans chef holder åbenbart øje, og sender sms'er til Nichlas om hvorfor han ikke er ude og køre.

Jeg synes at det er helt fair hvis han indkaldte Nichlas til samtale og spurgte ind til om hvad grunden lå til det og evt lavede en aftale om at det skulle han ikke gøre eller at dagmanden skulle køre i længere tid ect.. Men at blive overvåget i hvad jeg tænker må være gennem kameraet i bilen er meget ubehageligt :(

Nichlas gider ikke at sige noget eller kæmpe mere for at det bliver fedt at gå på arbejde, men samtidig så gør han jo heller ikke meget for at finde et andet job :(

Det er tydeligvis mere mig at det er ubehageligt og føles forkert for, men jeg ved ikke om han måske bare holder det inde for at skåne mig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaarh... Har sendt noget tøj retur til Zalando og har ikke hørt at de har modtaget det endnu, og jeg var så dum IKKE at få en kvittering på at det er sendt... Håber virkelig ikke, at der er kuk i det, for der er alligevel tøj for 800 deri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så meget brok, mere noget der gør mig trist.

Hold the door :boo

Game of thrones folket ved hvad jeg mener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så meget brok, mere noget der gør mig trist.

Hold the door :boo

Game of thrones folket ved hvad jeg mener.

Gjorde også mig trist :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.