SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Øv! Var der ikke en tråd for nylig om hvordan man kan rengøre den? Måske kan du kigge der og se om det virker

Jeg må lige ind og kigge. Er bare så bange for at der sidder svampesporer tilbage som man ikke kan se.. :unsure

Del dette indlæg

Det er simpelthen løgn :angry Min mand insisterede på, at jeg skulle tage Sigrid med på juniors legeaftale hos min bedste veninde (barnevogn i bil, 2 x 50 minutters køretur, baby på arm under besøg osv.), fordi uuuuuuuuuuuuuuh, hvor kunne det bare være så smart, at han rigtig kunne få nogle gode timer til rigtig at få noget fra hånden, og så kunne han jo bl.a. lokke med, at han kunne få samlet juniors sandkasse.

5 1/2 time sener kommer jeg megatræt hjem - og hans samlede bedrifter består i, at han har støvsuget overfladisk, vasket én maskine tøj - og så af alle tåbelige ligegyldige gøremål er han gået lidt i gang med at fjerne mos fra et hjørne af plænen :angry

Er jeg virkeligt den eneste, som ville være imponeret? :blink

Min mand havde ikke nået noget som helst - måske endda ikke engang noget som vi ville ha' aftalt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må lige ind og kigge. Er bare så bange for at der sidder svampesporer tilbage som man ikke kan se.. :unsure

Du kan købe noget rens i matas, som skulle være sindsygt godt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep, det brugte jeg. Det hedder noget med jordslået :)

Andre herinde har brugt noget Vanish (eller var det Cilit Bang :chin:) mug og xxx med stor succes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep, det brugte jeg. Det hedder noget med jordslået :)

Andre herinde har brugt noget Vanish (eller var det Cilit Bang :chin:) mug og xxx med stor succes.

Okay - det må lige indkøbes så! :super Tak! Jeg var da lige ved at opgive helt :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

:(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg er så fucking dårlig til at tage p-pilker :(

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhhh gud.. Det nummer kunne min mand også godt ha lavet! :blink Han har engang sendt mig til svømning med junior og så ville han rydde op i skuret. Da vi kom hjem igen havde han sorteret alt sit fiskegrej og puttet det i små rum i en kasse.. Resten af skuret stod som da jeg kørte.. :gal

Wow! Er han selv imponeret over egen indsats?! :rolleyes

Eeeej :prik det er en ommer!

Er jeg virkeligt den eneste, som ville være imponeret? :blink

Min mand havde ikke nået noget som helst - måske endda ikke engang noget som vi ville ha' aftalt.

Tak for sympati :kiss og tihi Taz :D

Jeg er virkeligt irriteret <_<

Når jeg tænker på, hvad jeg selv kunne have nået på 5 1/2 time... :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

:(

Hva så? :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

? :kram2

Mange ting :(

Jeg er vidst bare forkert. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal ændre det :( Det er svært nok at slanke sig, men ligefrem at være anerledes.

Og så er jeg hende der den dominerende kæreste (altså kone) med en vatpik af en mand. Åbenbart :(

Jeg er jo bare mig. Dumme, forkerte, egoistiske, tarvelige mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva så? :kram2

Jeg kunne ikke multiquote, men du kan se mit svar til H :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er vidst bare forkert. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal ændre det :( Det er svært nok at slanke sig, men ligefrem at være anerledes.

Og så er jeg hende der den dominerende kæreste (altså kone) med en vatpik af en mand. Åbenbart :(

Åh åh. Det lyder som en reference til det jeg har skrevet til Thalia? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh åh. Det lyder som en reference til det jeg har skrevet til Thalia? :unsure

Det er det også :( Det er slet ikke sikkert at det er på samme måde, og min historie er der også mere til end at jeg har bedt Jon om at vælge i mellem mig og en veninde. Men det gør alligevel ondt :(

Og jeg tænker på om hun og den kammerat måske også har en anden side af historien. Men det ved jeg jo altså intet om.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er det også :( Det er slet ikke sikkert at det er på samme måde, og min historie er der også mere til end at jeg har bedt Jon om at vælge i mellem mig og en veninde. Men det gør alligevel ondt :(

Og jeg tænker på om hun og den kammerat måske også har en anden side af historien. Men det ved jeg jo altså intet om.

Jeg er ked af jeg har gjort dig ked af det - det var aldeles ikke meningen :(

Vi skal spise nu, men jeg skriver lige lidt mere, når vi er igennem spise/putte-cirkus :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er fantastisk præcis som du er søde :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ked af jeg har gjort dig ked af det - det var aldeles ikke meningen :(

Vi skal spise nu, men jeg skriver lige lidt mere, når vi er igennem spise/putte-cirkus :kiss

Du må endelig ikke have dårlig samvittighed eller noget. Jeg har været ked af det det meste af dagen, pga noget med en veninde (du så måske jeg skrev om det i går). Så jeg er bare super følsom lige i dag.

Og det er jo slet ikke den samme historie, og jeg havde gode grunde til at sige og gøre som jeg gjorde den gang. Så det er fjollet at jeg tager det på mig, når du skrev sådan - for det var jo ikke til mig/om mig. Min veninde fik mig bare til at føle mig forkert og uduelig, og det fik jeg så åbenbart overført til den her sag.

Virkelig, tænk ikke over det :kiss jeg er på ingen måde vred på dig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er fantastisk præcis som du er søde :kram

En lærer jeg havde sagde en gang at hvis man fik noget af vide een gang, så kunne det sagtens værre fis. Men får man altid det samme af vide, så er der sikkert noget om det.

Og jeg har bare hørt mange gange efterhånden at jeg VIL have at det skal gå efter mit hoved.

Så det er vel sådan det er. At jeg er en bestemmende, selvcentreret, egoistisk, dominerende ko.

Jeg vil rigtig gerne lave det om. Men det er bare vældig svært :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lærer jeg havde sagde en gang at hvis man fik noget af vide een gang, så kunne det sagtens værre fis. Men får man altid det samme af vide, så er der sikkert noget om det.

Og jeg har bare hørt mange gange efterhånden at jeg VIL have at det skal gå efter mit hoved.

Så det er vel sådan det er. At jeg er en bestemmende, selvcentreret, egoistisk, dominerende ko.

Åh søde du, det er bestemt ikke nogen ord jeg ville sætte på dig, udfra hvordan jeg kender dig herinde! :kram2

Du virker SÅ omsorgsfuld, kærlig og empatisk, og som et virkelig skønt menneske! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er altså kæmpe forskel på at tage hensyn til hinanden og på at være dominerende og alt det andet du skriver. I et sundt forhold - både i kærlighed og venskab - lytter man til hinanden, og respekterer hinandens grænser og behov (altså så længe ens egne grænser ikke bliver overskredet ved det).

Det er altså noget fjollet noget, din lærer har sagt. Så jeg skal bare sige det 2 gange, og så er det sandt? Eller få 2 mennesker til at sige det? Ej, vel? :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lise > Det er sgu fladt, hr. mand :klap Måske han lige skulle være lidt frisk og få samlet den sandkasse SAMMEN med junior, mens Sigrid sover, så du kan få lidt velfortjent hvile? ;) :kram

Pada > CRAP med barnevognen!! :( Håber den kan reddes :kram2

Stephi > Jeg kender dig kun på skrift, men er overbevist om at du er en FAB kone, mor, veninde, menneske generelt. Det der fis med dine veninder siger mere om dem end om dig, og mht at være dominerende, egoistisk og vant til at få sin vilje, well, så kan vi lave en klub sammen ;)

Thalia > Kæmpe kram! Der er heller ikke plads til (tætte) venner/veninder af modsatte køn i mit forhold, men trods det, kan jeg virkelig godt forstå, at det er hårdt for dig at miste din ven :( :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligegyldigt brok:

36+3 og idag får jeg mine første strækmærker :rolleyes

Typisk :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligegyldigt brok:

Det gjorde jeg også først der, så latterligt altså !

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligegyldigt brok:

Jeg fik EFTER fødslen :rolleyes :kram

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.