Besvaret June 6, 2016 Så håber jeg godt nok ikke at det er akut :( Det er det slet ikke, men jeg synes bare det er vildt at der er næsten en måneds ventetid på en lægekonsultation hos en almindelig læge <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Øv, nu er jeg også blevet syg :( Mega dårlig timing selvfølgelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Jeg kan ikke få hold på den åndssvage laborovejrtrækning... :prik Nogle tips? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Jeg kan ikke få hold på den åndssvage laborovejrtrækning... :prik Nogle tips? For mig hjalp det at tænke på en hund i sommervarmen. Jeg trak kun vejret ind og ud gennem munden. For nogen virker det gennem næsen og andre en blanding. Har du set nogle videoer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 For mig hjalp det at tænke på en hund i sommervarmen. Jeg trak kun vejret ind og ud gennem munden. For nogen virker det gennem næsen og andre en blanding. Har du set nogle videoer? :ditto Har du brugt lydfilerne på hjemmesiden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 For mig hjalp det at tænke på en hund i sommervarmen. Jeg trak kun vejret ind og ud gennem munden. For nogen virker det gennem næsen og andre en blanding. Har du set nogle videoer?Det med hunden fungerer også bedre for mig, men kun i omkring 15 sekunder, derefter bliver jeg svimmel.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 :ditto Har du brugt lydfilerne på hjemmesiden? Næh, jeg har kun læst bogen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Oliver har lige kastet op ud over mig, sofa, sig selv, ammepude og gulvet. 3 store skyller!!! Han virker noget slatten, men ellers ok. Stakkels lille mus :( Åh lille mand dog :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Det med hunden fungerer også bedre for mig, men kun i omkring 15 sekunder, derefter bliver jeg svimmel.. <_<Hvor længe har du øvet? Man skal træne sig op så i starten kan man bare ikke så længe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Hvor længe har du øvet? Man skal træne sig op så i starten kan man bare ikke så længeBurde man ikke kunne længere end 15 sekunder? Efter 1 uge.. :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 At vi næsten i Vejle kommer i tanke om barselsgaverne til min søster... Som stadig ligger hjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Jeg har en dårlig dag :( uden nogen grund eller noget -jeg har det bare ufedt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Burde man ikke kunne længere end 15 sekunder? Efter 1 uge.. :chin:Hmmm, jo det burde man vel nok. Jeg kan faktisk ikke huske hvordan jeg gjorde i starten. Jeg vil klart anbefale lydfilerne, hvis du har adgang til dem et sted Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Hmmm, jo det burde man vel nok. Jeg kan faktisk ikke huske hvordan jeg gjorde i starten. Jeg vil klart anbefale lydfilerne, hvis du har adgang til dem et stedDet må jeg få set på.. Jeg er så stædig, så nu skal det sgu lukkes! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Jeg kan ikke få hold på den åndssvage laborovejrtrækning... :prik Nogle tips? Hmm er det noget man skulle kunne?! Jeg har da ikke hørt om det eller øvet :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Hmm er det noget man skulle kunne?! Jeg har da ikke hørt om det eller øvet :unsureKun hvis du følger Smertefri Fødsel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Det med hunden fungerer også bedre for mig, men kun i omkring 15 sekunder, derefter bliver jeg svimmel.. <_< Så er det fordi du glemmer at "holde pause". Altså trække vejret ordentligt en gang og så vende tilbage til laboro. Prøv at lytte til lydfilerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Så er det fordi du glemmer at "holde pause". Altså trække vejret ordentligt en gang og så vende tilbage til laboro. Prøv at lytte til lydfilerne :)Det kommer jeg nok til.. Hvor ofte skal man holde pause? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 CE skal have reduceret sine mandler :( Som om der ikke er nok i øjeblikket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Kun hvis du følger Smertefri Fødsel :) Arh okay :D Blev helt nervøs for om der var noget jeg havde misset :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 CE skal have reduceret sine mandler :( Som om der ikke er nok i øjeblikket Stakkels lille pus :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 CE skal have reduceret sine mandler :( Som om der ikke er nok i øjeblikketHvad betyder det? Og hvorfor? :unsure Jeg synes I har nok at kæmpe med! :Kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 En over træt og hysterisk Tobias det meste af dagen...og så var der forsinkelse på ouh idag så da det endelig blev vores tur hylede han igennem det hele så fik ikke sagt eller hørt ret meget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Arh okay :D Blev helt nervøs for om der var noget jeg havde misset :blush Jeg kunne det ikke sidst, og havde alligevel en glimrende fødsel, og fik mig en fantastisk søn.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Hvad da? Kig længere oppe i tråden ;) Men de laver bare så mange bullshit-fejl... Som jeg skal bøde for! Del dette indlæg Link to post Share on other sites