Besvaret June 3, 2016 Bum så blev man single igen! Fuck kærlighed! Jeg gider ikke mere. Bare mig og Ayah fra nu af. Jeg åbner mig aldrig op for nogen mand igen. Alt det kærlighedslort kan rende mig.....:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Bum så blev man single igen! Fuck kærlighed! Jeg gider ikke mere. Bare mig og Ayah fra nu af. Jeg åbner mig aldrig op for nogen mand igen. Alt det kærlighedslort kan rende mig.....Åh nej :kram2 troede du var lykkelig igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Bum så blev man single igen! Fuck kærlighed! Jeg gider ikke mere. Bare mig og Ayah fra nu af. Jeg åbner mig aldrig op for nogen mand igen. Alt det kærlighedslort kan rende mig.....Ej Søde :(Dine billeder af Jer sammen, har ellers emmet af kærlighed. Hvad gik galt? :unsure Kæmpe krammer! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Bum så blev man single igen! Fuck kærlighed! Jeg gider ikke mere. Bare mig og Ayah fra nu af. Jeg åbner mig aldrig op for nogen mand igen. Alt det kærlighedslort kan rende mig..... Ouch..?! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Bum så blev man single igen! Fuck kærlighed! Jeg gider ikke mere. Bare mig og Ayah fra nu af. Jeg åbner mig aldrig op for nogen mand igen. Alt det kærlighedslort kan rende mig..... Ej dog :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ej Søde :( Dine billeder af Jer sammen, har ellers emmet af kærlighed. Hvad gik galt? :unsure Kæmpe krammer! :kiss :ditto :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Jeg troede også at vi havde masser af kærlighed. Men han stoler åbenbart ikke på mig. Han tror jeg render rundt og taler med mine veninder om ham, og snakker om vores diskussioner/skænderier når vi har haft dem. Virkeligheden er bare at det gør jeg slet ikke. Jeg nævner faktisk ingenting til mine veninder fordi jeg ikke er sådan som person. Men hver gang jeg er sammen med min veninder igen så skal han spørge om jeg har fortalt dem noget, og jeg skal altid forsvare mig selv fordi jeg ikke har. Og de sidste par gange bliver han bare ved og ved, og mener han har beviser på det modsatte selvom jeg taler sandt. Idag var jeg sammen med min bedste veninde og har vitterligt intet fortalt hende. Men så spørg han og jeg svarer. Og så siger han bare forkert svar. Han kan ikke det her mere og at han ved jeg lyver. Selvom jeg ikke gør. Det vil jeg fandme ikke finde mig i. Og nu er han bare sunket mega lavt og taler nedladende til mig og siger jeg er en løgner bla bla bla.. At det hele er MIN skyld og jeg kunne lade være med at være en sladderhank osv. Jeg har fandme ingenting gjort og jeg nægter at forsvare mig overfor det når det ikke passer! Derfor er vi slut nu.. Vi bor sammen og alt muligt. Og Ayah ser ham nærmest som sin far. Det er så forfærdeligt for hende. Hvad fanden skal jeg sige til hende. Det er så synd for hendes lille barnehjerte altså! Fuck og lort!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Jeg troede også at vi havde masser af kærlighed. Men han stoler åbenbart ikke på mig. Han tror jeg render rundt og taler med mine veninder om ham, og snakker om vores diskussioner/skænderier når vi har haft dem. Virkeligheden er bare at det gør jeg slet ikke. Jeg nævner faktisk ingenting til mine veninder fordi jeg ikke er sådan som person. Men hver gang jeg er sammen med min veninder igen så skal han spørge om jeg har fortalt dem noget, og jeg skal altid forsvare mig selv fordi jeg ikke har. Og de sidste par gange bliver han bare ved og ved, og mener han har beviser på det modsatte selvom jeg taler sandt. Idag var jeg sammen med min bedste veninde og har vitterligt intet fortalt hende. Men så spørg han og jeg svarer. Og så siger han bare forkert svar. Han kan ikke det her mere og at han ved jeg lyver. Selvom jeg ikke gør. Det vil jeg fandme ikke finde mig i. Og nu er han bare sunket mega lavt og taler nedladende til mig og siger jeg er en løgner bla bla bla.. At det hele er MIN skyld og jeg kunne lade være med at være en sladderhank osv. Jeg har fandme ingenting gjort og jeg nægter at forsvare mig overfor det når det ikke passer! Derfor er vi slut nu.. Vi bor sammen og alt muligt. Og Ayah ser ham nærmest som sin far. Det er så forfærdeligt for hende. Hvad fanden skal jeg sige til hende. Det er så synd for hendes lille barnehjerte altså! Fuck og lort!! Ej, hvor er det langt ude :( Hvad gør I så nu? Kæmpe kram til dig og Ayah :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ej, hvor er det langt ude :( Hvad gør I så nu? Kæmpe kram til dig og Ayah :kiss :ditto :kram Han lyder da noget paranoid, synes jeg :unsure Altså alt med måde, men B VED at jeg snakker med mine veninder om ham. Det tænkte jeg egentlig var ret normalt :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Jeg vil gerne brokke mig over, at ønsket om en baby kan være så stort at man føler sig helt tom indeni, når drømmen ikke går i opfyldelse :boo :boo Håber virkelig snart det er jeres tur :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Bum så blev man single igen! Fuck kærlighed! Jeg gider ikke mere. Bare mig og Ayah fra nu af. Jeg åbner mig aldrig op for nogen mand igen. Alt det kærlighedslort kan rende mig..... Kæmpe kram. Kærlighed er en mærkelig størrelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 :ditto :kram Han lyder da noget paranoid, synes jeg :unsure Altså alt med måde, men B VED at jeg snakker med mine veninder om ham. Det tænkte jeg egentlig var ret normalt :unsure :ditto Jeg taler altså også om Jon, om vores snakke og hverdag, endda om sex, med min bedste veninde. Jeg er jo ikke ond eller tarvelig eller gør ham pinligt berørt, men jeg for luft for tankerne og det er Jon vidst også godt tjent med. :kram2 Amina, sikke en dum situation :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ja det er også ret normalt. Han bryder sig ikke om det fordi han føler det er bagtalelse. Men når jeg nu IKKE har gjort det så vil jeg da ikke blive ved med at forsvare mig. Og nærmest ligge på mine tiggende knæ. Det er så hvad jeg fik ud af det. Jeg ved ikke hvad vi gør nu. Han finder sig et andet sted at bo fordi lejligheden er min. Men han har jo selvfølgelig også nogle møbler som er hans. Blandt andet vores tv. Det vil han bare skrue ned. Han skylder mig en del penge, så han får ikke lov til at tage et eneste møbel før mine penge er afleveret. Skal ikke tages i røven på den måde der. Men han vil ikke flytte uden sine møbler selvfølgelig. Så nu ved jeg det ikke. Han har ikke pengene nu så det kommer an på hvor hurtigt han kan skaffe dem. Kan ikke bo sammen med ham når vi ikke er sammen. Og hvad med Ayah. Jeg ved det ikke :( da jeg gik fra hendes far var hun jo lille. Men nu er hun jo stor og det knuser mit hjerte så inderligt. Fuck noget lort!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Jeg taler også med mine veninder om min mand, det synes jeg ikke der er noget galt i, og han overreagerer da for vildt uden omtanke for andre end ham selv. Det er jeg ked af du og din lille skal igennem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Kæmpe kram til dig, Amina! :kram Hvor er det bare synd for jer :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ja det er også ret normalt. Han bryder sig ikke om det fordi han føler det er bagtalelse. Men når jeg nu IKKE har gjort det så vil jeg da ikke blive ved med at forsvare mig. Og nærmest ligge på mine tiggende knæ. Det er så hvad jeg fik ud af det. Jeg ved ikke hvad vi gør nu. Han finder sig et andet sted at bo fordi lejligheden er min. Men han har jo selvfølgelig også nogle møbler som er hans. Blandt andet vores tv. Det vil han bare skrue ned. Han skylder mig en del penge, så han får ikke lov til at tage et eneste møbel før mine penge er afleveret. Skal ikke tages i røven på den måde der. Men han vil ikke flytte uden sine møbler selvfølgelig. Så nu ved jeg det ikke. Han har ikke pengene nu så det kommer an på hvor hurtigt han kan skaffe dem. Kan ikke bo sammen med ham når vi ikke er sammen. Og hvad med Ayah. Jeg ved det ikke :( da jeg gik fra hendes far var hun jo lille. Men nu er hun jo stor og det knuser mit hjerte så inderligt. Fuck noget lort!! Åh hvor lyder det bare ikke spor af sjov :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ja men hovedårsagen er jo at han ikke stoler på mig. Og at han mener jeg er en løgner. Det har han stemplet mig som. Og nu bliver han bare barnlig og smålig og vil ikke betale halvdelen af en bryllupsgave til imorgen trods aftale fordi det er MIN veninde. Og jeg jo ikke overholder vores aftaler men bare lyver derudaf i 2 år!! Nu har han så bedt mig om ikke at snakke til ham mere. Han har ikke mere at sige. Skal han bare gå her ved siden af mig i hvad 1 måned eller 2 uden at tale til mig, når Ayah er tilstede. Hun er snart 4 år, hun forstår det sgu da godt! Jeg føler mig så udnyttet. Virkelig misbrugt. Og knust.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ja men hovedårsagen er jo at han ikke stoler på mig. Og at han mener jeg er en løgner. Det har han stemplet mig som. Og nu bliver han bare barnlig og smålig og vil ikke betale halvdelen af en bryllupsgave til imorgen trods aftale fordi det er MIN veninde. Og jeg jo ikke overholder vores aftaler men bare lyver derudaf i 2 år!! Nu har han så bedt mig om ikke at snakke til ham mere. Han har ikke mere at sige. Skal han bare gå her ved siden af mig i hvad 1 måned eller 2 uden at tale til mig, når Ayah er tilstede. Hun er snart 4 år, hun forstår det sgu da godt! Jeg føler mig så udnyttet. Virkelig misbrugt. Og knust.. Det holder slet ikke. Så må han sgu flytte. Mest af alt for Ayas skyld. Kan han slet ikke se det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Ja men hovedårsagen er jo at han ikke stoler på mig. Og at han mener jeg er en løgner. Det har han stemplet mig som. Og nu bliver han bare barnlig og smålig og vil ikke betale halvdelen af en bryllupsgave til imorgen trods aftale fordi det er MIN veninde. Og jeg jo ikke overholder vores aftaler men bare lyver derudaf i 2 år!! Nu har han så bedt mig om ikke at snakke til ham mere. Han har ikke mere at sige. Skal han bare gå her ved siden af mig i hvad 1 måned eller 2 uden at tale til mig, når Ayah er tilstede. Hun er snart 4 år, hun forstår det sgu da godt! Jeg føler mig så udnyttet. Virkelig misbrugt. Og knust.. :kram2 sikke en skod situation og han er da bare helt ude i hampen. Håber det ender med en god løsning for Ayah.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Sikke da en spade der sidder på kanal 6 i dag! Her er jeg og manden ved at se film og efter første reklamepause , viser de pludselig en genudsendelse af fodboldlandskampen fra i morges! Amatører! Og tidligere da de rent faktisk genudsendte kampen viste de så 1. Halvleg 2 gange i træk og ingen 2. Halvleg.. sikke det kører i dag... suk.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Nej han kan ikke selv se det. Han er mega egoist i det her. Tænker kun på sig selv. Og mener at jeg er fjenden. Umodent. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Jeg vil gerne brokke mig over, at ønsket om en baby kan være så stort at man føler sig helt tom indeni, når drømmen ikke går i opfyldelse :boo :boo Sødeste du.. Det er så mega unfair at i er fanget i limbo! Kæmpe kram din vej :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 :kram Jeg håber inderligt at drømmen snart går i opfyldelse! :kram2 Tak, det håber vi også! Åh søde, altså! :( :kram det er ikke altid lige 'sjovt' det er baby-making! :kramTak for kram :kram2 :kram2 :kram2 Nu har jeg fået min baby, men det kostede også 18 måneder hvor jeg blev mere og mere modløs og hul i brystet. :( Jeg håber det bliver din tur snart. :) Tak det håber jeg virkelig også. Dejligt det lykkes for jer. Søde Kat altså :kram2 hvor er det også tarveligt at I skal gå og vente. Du er så sød med dine kommentarer når folk poster baby billeder, men det lyser jo ud af dig hvor skruk du er :kiss Måske var det lettere for dig at tage en BK pause? Altså jeg ville virkelig savne dig og dine søde indspark, men det må være svært hele tiden at blive mindet om det savn. Mange tanker fra migJeg ved ikke helt hvad det skulle gøre af forskel, jeg ønsker jo ikke mindre dejlige, søde og skønne børn til jer andre, bare fordi vi ikke har. Tak for kram. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Søde Amina din (ex)kæreste lyder som en meget usikker person og jeg syns du har været meget hensynsfuld ikke at snakke om ham, selv om jeg tænker det burde være helt normalt og ikke skade jeres forhold hvis du havde talt med dine veninder om jer. Nu virker det som om han er kammet over og bare vil kontrollere dig og det skal du ikke blive i selv om det gør ondt. Hvis ikke han vil ændre sig på det her punkt tror jeg ikke der er noget at gøre! Det gør mig virkelig ondt for dig og din kære lille datter :kram2 men det er bedre for hende at du bevarer din selvrespekt og ikke nedgør dig selv for at imødekomme hans urimelige krav. Du er stærk når det gælder, mange tanker til dig! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2016 Søde Amina din (ex)kæreste lyder som en meget usikker person og jeg syns du har været meget hensynsfuld ikke at snakke om ham, selv om jeg tænker det burde være helt normalt og ikke skade jeres forhold hvis du havde talt med dine veninder om jer. Nu virker det som om han er kammet over og bare vil kontrollere dig og det skal du ikke blive i selv om det gør ondt. Hvis ikke han vil ændre sig på det her punkt tror jeg ikke der er noget at gøre! Det gør mig virkelig ondt for dig og din kære lille datter :kram2 men det er bedre for hende at du bevarer din selvrespekt og ikke nedgør dig selv for at imødekomme hans urimelige krav. Du er stærk når det gælder, mange tanker til dig! :kram Tusind tak for din besked. Du ramte noget rigtig lige der kunne jeg mærke :( det virker nemlig mega kontrollerende, og det skal jeg bare ikke leve i. Vi skal nok klare os, Ayah og jeg. Men det er bare mega svært lige nu. Især når han stadig er her og bare lader som ingenting. (Han går og laver kaffe lige nu og ser Netflix) Del dette indlæg Link to post Share on other sites