Besvaret June 2, 2016 At jeg har cravings efter noget RIGTIG saltet :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Overordnet lyder det som en god start :) Håber togene ikke driller i dag. Fedt med junior og bh :yay :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Baby der har været vågen i 3,5 time, ENDELIG falder i søvn og så bliver vækket af en hel flok motorcykler. Det værste er, t selvom jeg skulle have held til at få ham til at sove igen (i think not), så skal de skide motorcykler jo også hjem igen før eller siden. Jeg er træt. Og sulten. Og jeg skal tisse. Arrrgh, der er også lige en flok hjernedøde knallerter, der har vækket J! Nu mosler han rundt i viklen, så vi bliver endnu mere svedige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Det er vaaaaaaaaarmt! Især med 15kilos varmedunk på maven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Det er vaaaaaaaaarmt! Især med 15kilos varmedunk på maven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Og jeg har ædt den sidste kolde kæmpeskildpadde. De er alt for vamle ved stuetemperatur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Amen! Selvom varmedunken her kun er halv størrelse. :D Og forhåbentlig knap så varm :unsure :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Har tænkt op dig. Det lyder som en hård omgang for ammebryster. Håber baby var flink at være sulten da du kom hjem? Godt gået seje dig :kram2 :kiss tak :) Hun fik med lidt overtalelse taget begge sider, så jeg kunne være i min krop igen - og gik så totalt kold ^_^ I dag tog jeg hjemmefra ved fem-tiden, men jeg er heldigvis sluppet lidt tidligt, så jeg er på vej hjem med min allerede flotte barm :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Det lyder da ret godt :super :) yup - men jeg ser nu frem til at komme rigtig i gang på kontoret i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Bah temperaturen på min dreng er steget siden i morges...varmen hjælper ikke ligefrem et sygt barn ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Og forhåbentlig knap så varm :unsure :kram2 Ikke med feber, bare generelt et mega varmt barn. ;) God bedring til din varmedunk :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Puha jeg synes virkelig at ALLE lider i den her varme :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Puha jeg synes virkelig at ALLE lider i den her varme :( Jaer! Men det positive er at man netop kan skyde skylden på varmen når ens baby ikke kan sove, i stedet for at råbe skældsord mod universet! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Jaer! Men det positive er at man netop kan skyde skylden på varmen når ens baby ikke kan sove, i stedet for at råbe skældsord mod universet! :lolhit Jeg har virkelig bandet af varmen i dag! Nohr har endelig givet op efter 4 timer vågen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Varmen har os generet Niklas...hans sidste lur som normalt er halvanden time blev kun en time...og vi er pt på flaske fordi han slet ikke gider sin daglige grød her i varmen...tsk :-/ Så det er to skridt frem og fem tilbage i de her dage...suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Jeg synes virkeligt, det er tarveligt med togforsinkelse <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Jeg bliver helt ør af at sidde foran en computer en hel dag, kan stadig mærke det her efter jeg er kommet hjem... Godt det ikke bliver så meget imorgen + tidlig fri.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Naboer man deler hæk med allerede har klippet hækken - der er tydelig forskel nu og det kan min ocd slet ikke med. Er skide træt og orker ærlig talt ikke at skulle det allerede, men hvis manden klipper den skal jeg alligevel ud og rette den til. Luksusbrok.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Puha jeg synes virkelig at ALLE lider i den her varme :( Turen fra Nørreport til lufthavnen var ved at tage pippet fra mig (og alle andre i metroen). Måtte som noget af det første købe en ny top herude, da den anden var gennemblødt af sved ish. Håber det er bare lidt køligere i Norge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Træt... Udmattet... Varm... Dumme alting :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Træt... Udmattet... Varm... Dumme alting :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Jeg har lige spist en pølse, 1 hel avokado, 300 g speltsalat, 100 g spinat, en håndfuld jordbær, en håndfuld blåbær, cherrytomater og agurk =en kæmpe tallerken mad! Men jeg er stadigvæk sulten! Jeg var godt klar over at der skulle mere protein til, men hvor er det irriterende altså når hjernen synes at man har fået voldsomt meget mad :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 At der åbenbart er hormonforstyrrende stoffer i A-Derma :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 At der åbenbart er hormonforstyrrende stoffer i A-Derma :klap Noooooo :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2016 Noooooo :o Jo! :boo Samtlige af deres produkter dumper hos kemiluppen. Ceridal, som vi også var været glade for, dumper også. Helo er godkendt, men heller ikke helt så god :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites