Besvaret May 31, 2016 Kvalme - troede lige at jeg kunne gå fri for bare én enkelt aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Buh begge drenge har vækket mig kl 5 idag altså :-/ Og de sov først 20.30 igår...det er sq for lidt søvn til så små... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Eeeeej jeg glemte at smøre madpakke til William i går aftes <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 At stinus synes det er morgen kl 05 hver eneste morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Min mand ringede og sagde han ville aflyse aftalen med eks'en eller bede om samvær hos os. Jeg tænkte mig lidt om, så selvom jeg stadig er splittet følelsesmæssigt har jeg sagt at han skal fastholde den for den lille skyld. Jeg må være den voksne, og det er trods alt ikke mig der "fejler" noget så jeg lader det være sådan. Tænker lidt at det må være god karma Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Min mand ringede og sagde han ville aflyse aftalen med eks'en eller bede om samvær hos os. Jeg tænkte mig lidt om, så selvom jeg stadig er splittet følelsesmæssigt har jeg sagt at han skal fastholde den for den lille skyld. Jeg må være den voksne, og det er trods alt ikke mig der "fejler" noget så jeg lader det være sådan. Tænker lidt at det må være god karma :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Min mand ringede og sagde han ville aflyse aftalen med eks'en eller bede om samvær hos os. Jeg tænkte mig lidt om, så selvom jeg stadig er splittet følelsesmæssigt har jeg sagt at han skal fastholde den for den lille skyld. Jeg må være den voksne, og det er trods alt ikke mig der "fejler" noget så jeg lader det være sådan. Tænker lidt at det må være god karma:respekt det er pisse god karma og storsindet af dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Min mand ringede og sagde han ville aflyse aftalen med eks'en eller bede om samvær hos os. Jeg tænkte mig lidt om, så selvom jeg stadig er splittet følelsesmæssigt har jeg sagt at han skal fastholde den for den lille skyld. Jeg må være den voksne, og det er trods alt ikke mig der "fejler" noget så jeg lader det være sådan. Tænker lidt at det må være god karma :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Når man ikke sover om natten er det altså IKKE ok at sover lur i 15 minutter :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Min mand ringede og sagde han ville aflyse aftalen med eks'en eller bede om samvær hos os. Jeg tænkte mig lidt om, så selvom jeg stadig er splittet følelsesmæssigt har jeg sagt at han skal fastholde den for den lille skyld. Jeg må være den voksne, og det er trods alt ikke mig der "fejler" noget så jeg lader det være sådan. Tænker lidt at det må være god karmaMega god karma!!! Hvad med C? Holder du hende hjemme? Det tror jeg at jeg havde gjort... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Mega god karma!!! Hvad med C? Holder du hende hjemme? Det tror jeg at jeg havde gjort... :rolleyes Ja. Hun skal ikke med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Når man ikke sover om natten er det altså IKKE ok at sover lur i 15 minutter :prik Du er virkelig en superwoman! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Forbistrede lorte A-kasse!!! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Forbistrede lorte A-kasse!!! :gal Hvad så? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Hvad så? :unsure Arhmen! Har sendt mit sidste dagpenge kort ind, hvor jeg halvvejs i måneden jo fik fast vikariat og dermed ikke ledig længere... Nu vil HK "starte forfra" og skal dermed sende min ansættelseskontrakt ind fra Januar (mit korte job på TM fabrikken) ind! - som jeg ikke kan finde! Jeg er HELT uforstående over for det og ret sur over at det nu skal være så besværligt at få 1,5 uges dagpenge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Jeg er virkelig bange for at jeg er gravid :boo (Undskyld hvis det støder nogle) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Arhmen! Har sendt mit sidste dagpenge kort ind, hvor jeg halvvejs i måneden jo fik fast vikariat og dermed ikke ledig længere... Nu vil HK "starte forfra" og skal dermed sende min ansættelseskontrakt ind fra Januar (mit korte job på TM fabrikken) ind! - som jeg ikke kan finde! Jeg er HELT uforstående over for det og ret sur over at det nu skal være så besværligt at få 1,5 uges dagpenge. Ej det lyder da også irriterende <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Jeg er virkelig bange for at jeg er gravid :boo (Undskyld hvis det støder nogle) :kram håber du får noget afklaring :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Du er virkelig en superwoman! :kram Tak :kiss jeg føler mig nu ikke sådan. Jeg er mere en meget meget meget træt mor, med mega fedtet hår, i et ufatteligt nusset hjem :rolleyes Men det er vel også en slags superkraft :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Jeg er virkelig bange for at jeg er gravid :boo (Undskyld hvis det støder nogle) :kram Åh altså! Hvornår kan du teste? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Jeg er virkelig bange for at jeg er gravid :boo (Undskyld hvis det støder nogle) Det er ikke sjovt at blive uplanlagt gravid - kan ikke se hvem der skulle være stødt over at det ikke er noget du har lyst til at opleve Håber du snart kan få afklaring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 :kram håber du får noget afklaring :kiss :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2016 Ej det lyder da også irriterende <_< Jeg skal SÅ meget væk derfra, så snart jeg kan! Aldrig har jeg da oplevet noget så besværligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites