SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår situationen, men hvis det er den store, så tænker jeg umiddelbart at han har tænkt, at hun trængte til lidt ro og far-datter-kvali-tid? :kram

Jo men det kan han gøre andre dage hvor jeg ikke ligger syg, i forvejen er totalt udmattet efter en dag hjemme med den lille der var semi-syg. Jeg er vist bare sur

Del dette indlæg

Jo men det kan han gøre andre dage hvor jeg ikke ligger syg, i forvejen er totalt udmattet efter en dag hjemme med den lille der var semi-syg. Jeg er vist bare sur

Arh ja, havde glemt at du var syg :kram2 Og hvis du er alene med LilleMi også, så kan jeg godt forstå, at det bare ikke lige er dagen, han tager på impulsiv tur :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gul strøm. De ringer fandme hele tiden <_<

Sig til dem du bor på landet. Det gjorde jeg. "Nå ja ok, det kan jeg godt se så. God weekend!". Man bruger nemlig ikke strøm ude på landet, åbenbart :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sig til dem du bor på landet. Det gjorde jeg. "Nå ja ok, det kan jeg godt se så. God weekend!". Man bruger nemlig ikke strøm ude på landet, åbenbart :lolhit

Jeg står på Robinsonlisten så de må, så vidt jeg ved, ikke ringe til mig og så har vi solceller så vi får som regel penge tilbage på strøm, så tvivlet på de kan gøre det billigere end det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må man godt være lidt tøsesur over, at nogen mennesker lovpriser kvinder, der føder uden smertestillende, og synes det er SÅ sejt.

Jeg synes sgu også, at jeg var sej, selvom jeg tillod mig at få en epidural (som kun virkede i den ene side efter et par timer) efter fire dages forgæves igangsættelse, 2 døgn uden søvn op til fødslen, og 23 timers ineffektive veer, nå!! :blush

Ja, det må man! For det er jeg nemlig også :D

Jeg synes det er noget bras!!! Jeg har født to gange. Første gang med epidural og kejsersnit. Anden gang med lattergas og sugekop. Og jeg er kraftedme sej!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos os varede den omkring to måneder, men startede først ved 19 måneder (og kørte så til cirka 21 måneder :rolleyes ). Vi oplevede aldrig at Adam sov igennem før, så vi synes det er helt luksus i øjeblikket :P

Anilia er faktisk også18,5 mdr. Puha to måneder det kan jeg slet ikke overskue. Så må nogen herinde gerne låne hende en dags tid

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg står på Robinsonlisten så de må, så vidt jeg ved, ikke ringe til mig og så har vi solceller så vi får som regel penge tilbage på strøm, så tvivlet på de kan gøre det billigere end det ;)

Hvis de kan, gider du så ikke sige til? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh no! Jons arbejde trækker ud, så han misser flyveren fra Norge. Så han når ikke hjem til puttetid (i aften?) :O

Hvad tror i man kan sælge sådan en unge for? Jeg kan sku da umuligt putte dem selv :rolleyes

Jeg ville ønske at jeg kunne hjælpe.

Hvis du putter mit putte umulige barn, så putter jeg en af dine

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh ja, havde glemt at du var syg :kram2 Og hvis du er alene med LilleMi også, så kan jeg godt forstå, at det bare ikke lige er dagen, han tager på impulsiv tur :(

Han kom så hjem med is til alle. Så det er OK nu... Jeg er bare halv-død

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi har - på kontoen.... Og at der går et par måneder før det er slut med at komme til at rode dernede.... Dumme bil...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige været ude og handle... Med trøjen vendt på vrangen :rolleyes Ej men altså!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige været ude og handle... Med trøjen vendt på vrangen :rolleyes Ej men altså!

Den har jeg også lavet et par gange.... Er også en enkelt gang kommet ud med maosko på

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heh' :D

Jeg har engang handlet med et håndklæde på hovedet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis de kan, gider du så ikke sige til? :D

Skal jeg nok :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad der skulle være en hyggelig aften ude med kollegaer endte med at jeg tog hjem midt i aftensmaden med ondt i maven, koldsved og svimmelhed <_<

Nu hvor jeg er hjemme er jeg helt ok... Øv altså!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad der skulle være en hyggelig aften ude med kollegaer endte med at jeg tog hjem midt i aftensmaden med ondt i maven, koldsved og svimmelhed <_<

Ej?!?! Kan du huske, da det også skete da vi to var ude?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej?!?! Kan du huske, da det også skete da vi to var ude?

Ja! Havde totalt flash back! Akkurat det samme <_<

Ved fandme ikke hvad det går ud på :angry

Blev dog mindre dårlig idag, ingen kunne se på mig jegvar skidt og var alle overraskede over at jeg blev nødt til at gå hjem..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det lyder altså lidt som det jeg har lige nu :unsure har du også kvalme? Jeg var tæt på at kaste op for lidt siden :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :( Kunne ellers godt unde dig en hyggelig aften ude. Selvfølgelig godt at du trods alt er ok nu, men da træls alligevel :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu har jeg så kastet op alligevel :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pænt træt af fejlregistrering, så jeg står til kun at få en brøkdel af min sædvanlige løn udbetalt <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det lyder altså lidt som det jeg har lige nu :unsure har du også kvalme? Jeg var tæt på at kaste op for lidt siden :(

Dog ikke :chin: Har det også bedre igen... Christ, håber virkelig ikke at jeg er ved at blive syg :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu har jeg så kastet op alligevel :(

Ej, altså! Øv.. Rigtig god bedring :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har spist en hel liter is alene. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :( Kunne ellers godt unde dig en hyggelig aften ude. Selvfølgelig godt at du trods alt er ok nu, men da træls alligevel :kram2

Tak :kiss Det er super træls, men nåede heldigvis et par timer med hygge :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.