SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Synes ligesom ikke at en nat, der varede fra 23.30-5 (med opvågninger) er en super god start på ugen! :prik

Kaffe :kram2

Del dette indlæg

Jeps :p Vi undslap med nød og næppe indberetningerne ved at flytte til en anden kommune ;) nomadefamilie.dk :D

:lol :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Børnehaven har ringet og bedt en af os komme, fordi V er faldet og har slået ryggen :( Det er ro på ham, men de kan ikke bedømme om han skal til lægen. Min lille dreng :(

Åh nej dog :(

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh pyh, det kan blive en lang dag... Krydser fingre for, at I kommer okay igennem :kram2

Jeg er særligt løshåndet med strebsiler og panodiller til mig og iNannyen til William, så går det.

Jeg har dog været ved at rive hovedet af nabo, der mente det var langt vigtigere at han fik besked om Nohrs tilstand, end at jeg fik vippet Nohr videre i søvnen <_<

Jeg er en træt mor med spidse albuer :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres kram og søde beskeder :biglove Ja, selvfølgelig skulle han med hjem og han er kommet hjem med Anders and blad, kinderæg, røde øjne og en lille bævende underlæbe. Der var godt nok slet ikke samme badutspring i ham, da han kom ind af døren som der plejer at være :( Der er ikke rigtig noget at se på ryggen, men han siger at det gør ondt og at han har ondt i maven, så vi ringede til lægen som gerne vil se ham.

Så nu tager B og V til læge kl 11, mens jeg forsøger at gøre mig klar til jobsamtale sammen med E...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps :p Vi undslap med nød og næppe indberetningerne ved at flytte til en anden kommune ;) nomadefamilie.dk :D

Tak for grinet :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres kram og søde beskeder :biglove Ja, selvfølgelig skulle han med hjem og han er kommet hjem med Anders and blad, kinderæg, røde øjne og en lille bævende underlæbe. Der var godt nok slet ikke samme badutspring i ham, da han kom ind af døren som der plejer at være :( Der er ikke rigtig noget at se på ryggen, men han siger at det gør ondt og at han har ondt i maven, så vi ringede til lægen som gerne vil se ham.

Så nu tager B og V til læge kl 11, mens jeg forsøger at gøre mig klar til jobsamtale sammen med E...

Jeg håber ikke der er noget at finde, på jeres seje supermand :kiss

Pøj pøj med lægen kl. 11 og din job samtale :goodluck :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for grinet :D

:ditto :haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber ikke der er noget at finde, på jeres seje supermand :kiss

Pøj pøj med lægen kl. 11 og din job samtale :goodluck :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, lægen siger, at intet er gået i stykker (pyh!) men at det vist har været et hårdt slag. Så nu er han på lægeordineret sofa og iPad resten af dagen :lol :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, lægen siger, at intet er gået i stykker (pyh!) men at det vist har været et hårdt slag. Så nu er han på lægeordineret sofa og iPad resten af dagen :lol :wub

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

De dage hvor man bare ikke kan bestemme sig. Har en syg kvalme for tiden og har virkelig lyst til de sjoveste ting (og nej - jeg er ikke gravid). Var ved at gå til i lørdags, da jeg ikke havde popcorn i huset. I morges sagde lysten frysepizza, hvilket jeg virkelig ikke kan fordrage, men efter den er købt har jeg mere lyst til hvid pasta med kødsovs. For helvede altså, jeg ved jo på forhånd at jeg ikke vil kunne holde det nede alligevel :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay dejligt alt var fint :glad lægens ord er lov :LOL :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Træt. Burde lave en masse... Men nej hvor er Leah bare hård om natten.

Lægen siger der ikke er noget galt - men kan simpelthen ikke få det til at hænge sammen... Hun vågner og kaster sig rundt, vrider sig og skriger... Bruger cirka 1 time hver nat, med ked, frustreret baby :( udover de almindelige opvågninger...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lægen siger der ikke er noget galt - men kan simpelthen ikke få det til at hænge sammen... Hun vågner og kaster sig rundt, vrider sig og skriger... Bruger cirka 1 time hver nat, med ked, frustreret baby :( udover de almindelige opvågninger...

Har du overvejet at tage fat i SP og høre om en evt Søvncoach?

Er lægen overbevist om der ikke er noget på ørene? Det lyder som CE

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker om ikke i kan finde en dygtig kranio sakral terapeut, og se om det kan gøre en forskel på hende? Kst kan altså nogen ting :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt nyt! Højre knæskal sidder hvor den skal, omend at den er temmelig øm ovenpå faldet. Det dårlige er så bare at den venstre ikke gør. :( Øv, hvor jeg ikke gider mere hurlumhej.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg har en virkelig dårlog dag - humør mæssigt. Jeg kigger på min smukke datter og tænker at jeg ikke kan finde ud af det her mor-job.. tænker hun og hendes søster fortjener bedre og at jeg vist også kunne være end bedre kone.. suk..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Simpelthen så typisk mig :rolleyes På vej til jobsamtale, kommer til at stå ud af bussen et stop for tidligt --> 2,7 km gåtur i vejkanten inden jeg når jobbet. Det er da heldigt at jeg er i god tid og at der er flot her :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Simpelthen så typisk mig :rolleyes På vej til jobsamtale, kommer til at stå ud af bussen et stop for tidligt --> 2,7 km gåtur i vejkanten inden jeg når jobbet. Det er da heldigt at jeg er i god tid og at der er flot her :)

Hvad er det for en jobsamtale?

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er det for en jobsamtale?

Dagpleje :7himmel Så håber lidt, at det tæller op, at jeg kommer snåsvedig i gummirøjser :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagpleje :7himmel Så håber lidt, at det tæller op, at jeg kommer snåsvedig i gummirøjser :lol

Ah, jeg havde en eller anden ide om at der var lang tid til den samtale, så jeg tænkte det kunne være noget andet :)

Det må det gøre :D

Hvornår får du svar?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah, jeg havde en eller anden ide om at der var lang tid til den samtale, så jeg tænkte det kunne være noget andet :)

Det må det gøre :D

Hvornår får du svar?

Der er samtale idag og hvis jeg bliver godkendt der, så får jeg hjemmebesøg igen :)

Jeg ved ikke hvornår jeg får svar :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er samtale idag og hvis jeg bliver godkendt der, så får jeg hjemmebesøg igen :)

Jeg ved ikke hvornår jeg får svar :)

Det er så spændende :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så spændende :kiss

Tak :kiss

Også lidt nervepirrende :blush

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.