Besvaret May 22, 2016 Tak :kiss Jeg fik det konstateret som barn også, men der tror jeg simpelthen ikke på, jeg havde det. Jeg var syg i 2 dage og måtte dyrke sport og alting med det samme. Det her føles i hvert fald noget værre, end noget andet jeg har prøvet i halsen. Sagde hende, der fik fjernet mandler pga virkelig mange halsbetændelser :rolleyes Jeg fik det konstateret som voksen og det er ikke rart at have som voksen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 At ingenting bliver fucking pakket eller husket, hvis mor ikke gør det... Sidder i Nyborg og skal nu tilbage til Odense, fordi min mand liiiige glemte jakker med nøgler und alles da han ellers havde pakket alt i bilen... Hold nu kæft hvor er han dog nogle gange bare røv irriterende!!!! Argh!!!! Eddermandme heldigt for ham at vi ikke var nået over broen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 At ingenting bliver fucking pakket eller husket, hvis mor ikke gør det... Sidder i Nyborg og skal nu tilbage til Odense, fordi min mand liiiige glemte jakker med nøgler und alles da han ellers havde pakket alt i bilen... Hold nu kæft hvor er han dog nogle gange bare røv irriterende!!!! Argh!!!! Eddermandme heldigt for ham at vi ikke var nået over broen! Kender det alt for godt... Not okay hr mand. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Suk! Nohr vil sove i mine arme og William vil larme virkelig meget <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Er ved at være ovenpå influenzaen igen, men havde kvalme hele dagen i går og ddt var virkelig ikke sjovt :( Og hele dagen i dag. Ej, hvor jeg hader det. Glæder mig til at være hjemme i DK igen, men skal jo selvfølgelig også til Fredericia i aften for at få taget billeder. *suk* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 At finde ud af at vores regnslag åbenbart ikke er tæt mere = meget våd og kold Eigil og barnevogn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 At finde ud af at vores regnslag åbenbart ikke er tæt mere = meget våd og kold Eigil og barnevogn Nårh, lille pus da :baby3 Dumme regnslag, håber at han har fået varmen igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Nårh, lille pus da :baby3 Dumme regnslag, håber at han har fået varmen igen :kram2Jeg har tændt op i brændeovnen og så sidder vi der og leger. Så håber han hurtigt får varmen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 En mand der er blevet total bræksyg, så nu står jeg med alt selv. Hvis jeg havde vist det havde jeg nok ikke brugt bettefisens lur på at slappe af, men i stedet få ordnet ting til dp og bh i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Jeg er i sygt dårligt dementor humør... Har glæææææædet mig hele ugen til at Nichlas har fri idag, og da det netop er længe siden han har kunnet sove længe lod jeg ham sove til kl 14. Da jeg går ind og nusser ham roligt og kysser på ham vågner han ikke rigtigt. Han stod så først op kl 15. Vi havde aftalt at vi ville gå i bad sammen og få gået en god tur. Så skulle han lige spise morgenmad (fair nok) og så gik vi i bad. Jeg havde regnet med et laaaangt bad hvor vi varmede os sammen, men han var færdig med at vaske sig efter 10 min og gik ud :rolleyes Jeg gør klar til at gå en tur hvor Nichlas sætter sig i sofaen med en speciel creme til hans næse som tager over en halv time at tørre ind. Nu er kl 1645 og jeg føler at hele min dag er gået med at vente. Jeg bliver liiiidt stram i betrækket og siger at turen også kan være ligemeget nu. Han opfanger hurtigt at det nok ikke er sådan jeg har det, så han får alligevel lokket mig afsted. Vi har gået i knap 15 min og så får jeg heftige plukkeveer og min ryg gør bare ondt. Så vi må finde vej tilbage -under hele turen gik han 5 skridt foran :prik Vi kommer hjem og jeg er sulten og spørger ham om vi skal lave spaghetti og kødsovs eller burger. Sukkersød som han er siger han at han vil lave lige det jeg har lyst til. Vi beslutter os for burger og Nichlas vælger så at hente en skål koldskål og sætte sig og spille Playstation. Jeg spurgte ham om han ikke ville lave mad -jojo bare ikke nu :klap Jeg er helt seriøst træt af alting lige nu og har besluttet mig for at være Sarah 3 år og bare være sur. Orker ikke at skulle lade som om at alle de ting ikke generede mig.... I know, jeg er smålig idag, men hold op hvor er jeg irriteret! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Lige i dag synes jeg vores børn er dumme. De har skændes, den store har slået den lille ret voldsomt og der bliver bare ikke lyttet!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Har lige en af de dage hvor jeg er verdens dårligste mor og ville ønske vi aldrig havde fået et barn Åh... søde dig. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Er det "normalt" at en 4 årig tager kvælertag på et andet barn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Nej!!! Jeg tænker det er 'normalt' hvis man slår, til dels sparker ud efter, kaster ting og den dur. Kvælertag er meget... Nærgående og voldsomtEnig.Slår, sparket, bider, napper, kaster med ting er sådan ret umiddelbare og naturlige reaktioner. Kvælertag virker mere "målrettet" og tillært/set (altså evt bare på film). Altså jeg kan ikke udelukke, at ideen kunne opstå i hovedet på et barn af sig selv. Men jeg ville helt klart studse over det ig synes at det var voldsomt. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Baby gylper --> Mor render efter gylpeklud --> Baby tænker "hvorfor gik du mor?" og kravler efter = Baby vasker gulv i gylp med sin mave og natdragt. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Baby gylper --> Mor render efter gylpeklud --> Baby tænker "hvorfor gik du mor?" og kravler efter = Baby vasker gulv i gylp med sin mave og natdragt. :rolleyes Endnu en fordel med bare gulve :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Baby gylper --> Mor render efter gylpeklud --> Baby tænker "hvorfor gik du mor?" og kravler efter = Baby vasker gulv i gylp med sin mave og natdragt. :rolleyes Skøn baby :biglove knap så lækkert med gulvet :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 CMathilde, jeg tror ikke, det behøver at være så farligt, som det virker, men jeg tror, jeg ville nævne det for en eller anden i de her sager, som I nok alligevel snakker med. Tissekonelege, det kommer nok lidt an på, hvad de går ud på... Det skal ikke være for voksent, men omvendt må de godt være nysgerrige, tænker jeg :) Og at det er i Jysk, well det tror jeg ikke at børn tænker over. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Endnu en fordel med bare gulve :P Haha ja! :D Skøn baby :biglove knap så lækkert med gulvet :rolleyes Jaaaa hun er kær, når hun kommer kravlende :biglove Men ja knap så lækkert. Hurra for bare gulve, som Pada så klogt siger :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Hun spredte sine ben og sagde bestemt til Caro "kom herhen og op i min tissekone" vi spurgte i bilen om hvad det var for en leg, Z svarede at det var en hundeleg.... Vi har nok bare antennerne lidt for meget yde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 Haha ja! :D Jaaaa hun er kær, når hun kommer kravlende :biglove Men ja knap så lækkert. Hurra for bare gulve, som Pada så klogt siger :D Det var virkelig godt det blev bar gulve :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 At alle sundhedspersonaler møder A med "hold da op en basse", "han mangler da vist ikke noget" eller "du er da vist glad for mad" :( :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 At alle sundhedspersonaler møder A med "hold da op en basse", "han mangler da vist ikke noget" eller "du er da vist glad for mad" :( :klap Ej, kan de så flette næbet :SM :SM Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2016 CMathilde, jeg forstår godt, det er grænseoverskridende, og jeg synes det er meget fint at have noget dialog med andre voksne om det, men det der synes jeg ikke nødvendigvis behøver at betyde noget slemt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites