SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Orker ikke quote alle, men :prik og/eller :kram til dem der har behov uanset om det er gls, vand indenfor, skrigende babyer, manglende søvn eller hvad der måtte tynge ned i dag.

Del dette indlæg

At man åbenbart ikke kan stole på Gls og deres '24-timers levering inden for landets grænser'! Så den ammekjole jeg har købt på Reshopper og som er afleveret i gls-shop på Amager i går kl. 12.45, bliver først leveret i Virum i morgen mellem kl. 8 og 16 og vi kører til middag. Så den kjole skal jeg så sikkert ikke have på til min mors fødselsdag på lørdag :prik

Og jeg betalte bevidst ekstra for gls, for at være sikker på den nåede frem!!! :gal

Det ville jeg godt nok klage over!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At man åbenbart ikke kan stole på Gls og deres '24-timers levering inden for landets grænser'! Så den ammekjole jeg har købt på Reshopper og som er afleveret i gls-shop på Amager i går kl. 12.45, bliver først leveret i Virum i morgen mellem kl. 8 og 16 og vi kører til middag. Så den kjole skal jeg så sikkert ikke have på til min mors fødselsdag på lørdag :prik

Og jeg betalte bevidst ekstra for gls, for at være sikker på den nåede frem!!! :gal

Jeg ville ringe imorgen når de åbner og få dem til at levere pakken inden I tager afsted!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har snakket med meget store bogstaver - trust me! :gal

De kunne kun beklage, at afsender ikke var blevet oplyst om, at Gls-manden allerede havde været der. Jeg truede med mange ting og responsen var bare :"jamen, det skal du være velkommen til". Jeg synes det er SÅ røvet, at skilte med 24timers levering, når det jo så kun gælder, hvis pakkerne er afsendt inden middag eller lignende! :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har snakket med meget store bogstaver - trust me! :arg

De kunne kun beklage, at afsender ikke var blevet oplyst om, at Gls-manden allerede havde været der. Jeg truede med mange ting og responsen var bare :"jamen, det skal du være velkommen til". Jeg synes det er SÅ røvet, at skilte med 24timers levering, når det jo så kun gælder, hvis pakkerne er afsendt inden middag eller lignende! :prik

Argh! Det er simpelthen for dårligt!!! Røvhuller :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit garn ligger derhjemme :prik :prik :prik

Hvad pokker laver man så på et hotelværelse med 2 sovende børn?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er gemalen der også? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Går i seng og sover :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Træt! Og min mor syns det er så synd at jeg er så træt pga diabetes og mener jeg skal ha medicinen justeret :rolleyes jeg er ikke fan af at lyve

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lyst til at shoppe!

Men jeg skal ikke shoppe MERE! Har shoppet til mig selv og en hel masse til pigerne af flere omgange - så slut nu!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vågen baby <_<

Som er virkelig træt, men ikke selv fatter det, og synes at hun skal ammes OG kravle samtidig :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu sulten?! Troede endelig jeg sku sove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vågen baby <_<

Som er virkelig træt, men ikke selv fatter det, og synes at hun skal ammes OG kravle samtidig :prik

År lille tosse ❤️ Håber snart hun overgiver sig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu sulten?! Troede endelig jeg sku sove

Mmmm natmad. Det kunne jeg også godt liiiiige :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

År lille tosse ❤️ Håber snart hun overgiver sig

Hehe jotak. Får bogstavelig talt lange bryster af at hun hægter sig på og så hvirvler sådan rundt :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe jotak. Får bogstavelig talt lange bryster af at hun hægter sig på og så hvirvler sådan rundt :rolleyes

Undskyld men :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undskyld men :lolhit

:D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ulempen ved angst: nu kan jeg rigtigt ligge i mørket og spekulerer over, om de ting jeg sagde til job samtalen :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baby der vågner grædende midt om natten...det tog da kun halvanden time af min søvn...og nu hedder det læge i morgen...suk

Del dette indlæg

Annonce ♥

SOV NU BABY!!!! Jeg er træt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Karla kom ind til os i nat så jeg lagde et håndklæde under hende, bare i tilfælde af, at hun skulle tisse.

Det gjorde hun så også, og håndklædet hjalp som en skrædder i helvede. Begge vores dyner, lagen og topmadras skal nu vaskes, og vi måtte pænt stå op klokken 5. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gider godt stå op kl 5.30.. Gab!

Tror mine piger bliver afleveret TIDLIGT i dag!

For jeg er da nødt til at få en lur.. /dårlig mor.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej :( den der hoste William havde, som jeg var bange for, den har Nohr fået :boo

Hold nu op hvor lyder det slemt når det lille liv hoster og hoster :(

Jeg giiiiiiiider ikke mere sygdom <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg dør langsomt og smertefuldt af de her skrigeaftner, og der lyder som om at det samme er tilfældet for Oliver :boo

Åhh :kram

Det er også bare det værste i hele verden. Håber det snart vender!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ulempen ved angst: nu kan jeg rigtigt ligge i mørket og spekulerer over, om de ting jeg sagde til job samtalen :rolleyes

Det behøver vist ikke være angstens skyld

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.