Besvaret May 18, 2016 Har du fået pengene for din friplads og manglende boligsikring? Hvis de lige er udbetalt, kan det være de ser dem som en indtægt du skal bruge før du kan få kontanthjælp. Det er ikke altid det er lige logisk, for det var jo penge du skulle have haft tidligere, og bør jo derfor ikke tælle med, men nogen gange foregår der ulogiske ting synes jeg. Kæmpe :kram Boligsikringen har jeg fået - men den dækkede kun mit underskud. Har et banklån også, og en kæmpe studiegæld.. Og 15 kr på kontoen i dag. Så umiddelbart er det jo ikke fordi min økonomi skriger af at være god... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Boligsikringen har jeg fået - men den dækkede kun mit underskud. Har et banklån også, og en kæmpe studiegæld.. Og 15 kr på kontoen i dag. Så umiddelbart er det jo ikke fordi min økonomi skriger af at være god... Har du ringet direkte til kommunen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Lady H har ret i at afslag skal begrundes. Har du checket eboks osv? Spørger fordi jeg altid selv glemmer det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Boligsikringen har jeg fået - men den dækkede kun mit underskud. Har et banklån også, og en kæmpe studiegæld.. Og 15 kr på kontoen i dag. Så umiddelbart er det jo ikke fordi min økonomi skriger af at være god... Du kender adressen - der er mad kl.17:30 og så tager vi ud og handler :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Lady H har ret i at afslag skal begrundes. Har du checket eboks osv? Spørger fordi jeg altid selv glemmer det..- og fat på socialforvaltningen, hvis der ikke er kommet noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 At have fået første sådan rigtige full blown menstruation efter fødslen og skulle til babysvømning i morgen og læge for at få spiral. Skide dårligt timet krop! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Jeg giver snart op. Har været på dagpenge og arbejdsmarkedsydelse i tusind år. Det er udløbet, og jeg har søgt om kontanthjælp. Har så i dag fået brev om det er afvist. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har ikke en krone.. Er det pga min bil? Den kostede 5000kr.. Men det er penge jeg har lånt.. Ja man må vist ikke eje sådan noget på kontanthjælp... Men altså jeg er ikke sikker synes bare at have hørt det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 At trippe rundt fordi baby sov og vi (baby og jeg) skulle ud af døren, for at nå ud og købe nem aftensmad, kun for at komme hjem og se manden i 3min, som så har spist rugbrød i mellemtiden og nu allerede er ude af døren igen <_< jamen hep hey for stres for ingen verdens nytte :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Boligsikringen har jeg fået - men den dækkede kun mit underskud. Har et banklån også, og en kæmpe studiegæld.. Og 15 kr på kontoen i dag. Så umiddelbart er det jo ikke fordi min økonomi skriger af at være god... Jeg ville ønske at jeg kunne gøre noget for dig.. Jeg mener bare at du bor rigtig langt væk :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 At jeg åbenbart ikke dur til p piller mere anden gang siden Markus kom til verden at jeg får mens midt i en pakke piller :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Egentligt burde det jo ikke være brok! Men jeg har en baby i maven der konstant kører sine hænder eller fødder i min højre side op imod mit ribben. Det føles SÅ ubehageligt at jeg skubber til ham, men så skubber han bare hårdere.... Møgunge!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Hvor ligger grænsen for hvor meget man skal finde sig i fra sin fars side? Jeg er så led og ked af det monster han har udviklet sig til og er virkelig på kanten af at droppe kontakten til ham. Sammen med min mor tog vi konfrontationen med ham igår aftes, hvilket han først nægtede. Da jeg gjorde det klart for ham at jeg ikke ville se ham igen, hvis han gik, faldt han lidt ned og satte sig ind til os, men kom alligevel med kommentaren om at jeg i så fald ville være skyld i en skilsmisse mellem mine forældre. Han kan virkelig få mig til at føle mig som en 5 årig igen, skønt jeg er voksen. Hader virkelig at han skal forsøge at manipulere mig til at tro at alle problemer i hans liv er min eller min mors skyld. Min mor er træt og jeg kan ikke mere, men alligevel tøver jeg. Hvad skal man gøre og hvor meget kan man kæmpe? :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Hvor ligger grænsen for hvor meget man skal finde sig i fra sin fars side? Jeg er så led og ked af det monster han har udviklet sig til og er virkelig på kanten af at droppe kontakten til ham. Sammen med min mor tog vi konfrontationen med ham igår aftes, hvilket han først nægtede. Da jeg gjorde det klart for ham at jeg ikke ville se ham igen, hvis han gik, faldt han lidt ned og satte sig ind til os, men kom alligevel med kommentaren om at jeg i så fald ville være skyld i en skilsmisse mellem mine forældre. Min mor er træt og jeg kan ikke mere, men alligevel tøver jeg. Hvad skal man gøre og hvor meget kan man kæmpe? :boo Ej søde... Det kan da aldrig blive din skyld, hvis din far vil skilles, og totalt unfair at han siger sådan noget! Jeg tror du skal mærke efter i dig selv hvad der føles rigtigt, og evt tage en snak med din mor - jeg går ud fra hun heller ikke synes det er en dans på roser, siden I konfronterede ham sammen? Jeg har ikke haft kontakt til min far i omkring 7 år, og jeg fortryder det ikke! Jeg har dog en stedfar som har været som en far for mig siden han mødte min mor, og han hedder også "morfar" herhjemme. Det var mit eget valg, og det medførte en masse trusler. Min far var på det tidspunkt ikke helt rask psykisk, han sendte bl.a. en mail til min lillesøster (hun har vel været omkr 12-13 år gammel), hvori der stod at han ville bega selvmord, hvis jeg ikke ville snakke med ham mere. Sådan noget kan jeg slet ikke tilgive. Min mor og stedfar var dog så overskudsagtige at de sørgede for han fik noget hjælp. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Hvor ligger grænsen for hvor meget man skal finde sig i fra sin fars side? Jeg er så led og ked af det monster han har udviklet sig til og er virkelig på kanten af at droppe kontakten til ham. Sammen med min mor tog vi konfrontationen med ham igår aftes, hvilket han først nægtede. Da jeg gjorde det klart for ham at jeg ikke ville se ham igen, hvis han gik, faldt han lidt ned og satte sig ind til os, men kom alligevel med kommentaren om at jeg i så fald ville være skyld i en skilsmisse mellem mine forældre. Han kan virkelig få mig til at føle mig som en 5 årig igen, skønt jeg er voksen. Hader virkelig at han skal forsøge at manipulere mig til at tro at alle problemer i hans liv er min eller min mors skyld. Min mor er træt og jeg kan ikke mere, men alligevel tøver jeg. Hvad skal man gøre og hvor meget kan man kæmpe? :boo Nu ved jeg ikke hvad baggrunden for konfrontationen var, men man skal ikke finde sig i alt bare fordi det er ens biologiske ophav.... Jeg har ingen kontakt med min far og har ikke haft det i 16 år, ja det gør ondt nogle gange fx da vi fik Leonora, men jeg ved også at han i sidste ende kommer til at skuffe og svigte både hende og mig plus at jeg pure NÆGTER at min datter skal være en hemmelighed, jeg vil ikke stå og sige til mit barn at i dag må vi ikke hilse på morfar hvis vi ser ham på gaden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2016 Suk <_< J som totalt smadre en blomstrende lyst, ved konstant at snakke arbejde. Jeg har ikke haft lyst siden før vi flyttede, og han ringer så. Jeg joker med at se MM (selvom lysten også var der før det), og J joker med - yes! Men istedet for at lade det være ved det, springer han direkte over i at snakke om en "sjov" episode på arbejdet.. (som kun han synes er sjov). Way to ruin my female boner, dude :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 At man ikke engang gider sætte en ny rulle lokumspapir når man har brugt det sidste. Så er jeg fandme morgensur!!!!!! Nåååå jeg ordner jo alt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Lorte nat. Leah er blevet snottet, og har været vågen hver time... Jeg er helt smadret. Det skal nok blive en rigtig øv dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 E er gået ind i en "Jeg kravler rundt i søvne hele natten"-fase, og V startede morgenen med "Jeg hader dig!" fordi han hverken måtte se iPad eller hoppe i sengen. The joys of motherhood :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Hvor ligger grænsen for hvor meget man skal finde sig i fra sin fars side? Jeg er så led og ked af det monster han har udviklet sig til og er virkelig på kanten af at droppe kontakten til ham. Sammen med min mor tog vi konfrontationen med ham igår aftes, hvilket han først nægtede. Da jeg gjorde det klart for ham at jeg ikke ville se ham igen, hvis han gik, faldt han lidt ned og satte sig ind til os, men kom alligevel med kommentaren om at jeg i så fald ville være skyld i en skilsmisse mellem mine forældre. Han kan virkelig få mig til at føle mig som en 5 årig igen, skønt jeg er voksen. Hader virkelig at han skal forsøge at manipulere mig til at tro at alle problemer i hans liv er min eller min mors skyld. Min mor er træt og jeg kan ikke mere, men alligevel tøver jeg. Hvad skal man gøre og hvor meget kan man kæmpe? :boo :kramKæmpe kram og forståelse herfra :kram2 Det er heller ikk fair! Min far er desværre lidt lige sådan. Alting er alle andres skyld, han skal evig og altid bebrejde mig for alting, og han påtager sig altid en offerrolle, og nu har jeg simpelthen fået nok! Så nu har jeg en diskussion kørende med ham på SMS, hvor jeg endelig har fortalt ham hvordan jeg har det, og nu er det 9 dage siden jeg skrev en lang besked som idioten endnu ikk har svaret på <_< Lortefædre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Typisk. Har meldt Marius fri, vi skal i svømmehallen og jeg har kastet op 2 gange her til morgen :( Tænker der er noget galt med det aftensmad vi har fået de sidste 2 dage, for Julius kastede op i går morges... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Typisk. Har meldt Marius fri, vi skal i svømmehallen og jeg har kastet op 2 gange her til morgen :( Tænker der er noget galt med det aftensmad vi har fået de sidste 2 dage, for Julius kastede op i går morges... Æv hvad end årsagen er. God bedring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Træt (på trods af mere søvn end vanligt), hovedpine, snottet, øm hals, fryser og smadret i kroppen. Travl dag på job :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Latterlige mængder vasketøj <_< Theodor har "smidt bleen", som han selv siger det - han har bare ikke lige styr på det der med at gå på toilettet i stedet. Det skal nok komme, og han får fuld opbakning fra både os og børnehaven. Men jeg er nu alligevel træt af at vaske tøj hele tiden. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Hold i nakken-ish :( det gør ondt helt ned mellem skulderbladene at dreje hovedet mod venstre - og manden havde ikke mulighed for at arbejde hjemme i dag <_< OG så har kiropraktoren ikke tid før i morgen :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2016 Træt (på trods af mere søvn end vanligt), hovedpine, snottet, øm hals, fryser og smadret i kroppen. Travl dag på job :( Æv - god bedring! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites