SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Tak :kiss Men naeh, han har nok ret... Det var bare ikke lige, hvad jeg havde brug for at høre, når vi skal til hele 3 sommerfester, som jeg har mega svært ved at finde tøj til :(

:kram hvad var dog det for dompap, der fik lukket munden op dér :klap

Del dette indlæg

Altså... :rolleyes I går måtte jeg op med baby før fem. I dag sover begge smølfer sødt, men i hver sin ende af huset uden alarmer på, så jeg måtte op, da gemalen kørte mod hovedstaden klokken tidligt.

Oh well, hunden er glad for selskabet (selvom den naturligvis straks har lagt sig til at sove, da vi ramte sofaen) :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram hvad var dog det for dompap, der fik lukket munden op dér :klap

Det var såmænd min kære far, der ellers er fantastisk på rigtig mange måder, men har en idé om, at ligepræcis han godt må kommentere min vægt, fordi han er min far og fordi han selv er tyk. Jeg har prøvet at forklare ham, at sådan er reglerne ikke :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså... :rolleyes I går måtte jeg op med baby før fem. I dag sover begge smølfer sødt, men i hver sin ende af huset uden alarmer på, så jeg måtte op, da gemalen kørte mod hovedstaden klokken tidligt.

Oh well, hunden er glad for selskabet (selvom den naturligvis straks har lagt sig til at sove, da vi ramte sofaen) :rolleyes

:zzz :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh jeg synes, jeg skranter <_< Ikke sådan rigtig syg og ikke sådan rigtig ked af det, men sådan liiiiige lidt ondt i halsen, lidt ondt i ryggen, lidt småked, lidt småængstelig, lidt uoplagt...

Skal lissom hele tiden minde mig selv om, at alt faktisk er ok. At vi er raske, glade for hinanden, faktisk bor ok rent, at jeg egentlig har gode odds for at være på vej i job, at jeg ikke mister E fordi min barsel slutter... Det går jo godt. Måske er jeg bare lidt småstresset over at opretholde det og frygte at det skrider :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

At blive spurgt om jeg er gravid igen eller om jeg bare har taget på <_<

Uh det er møgirriterende... Den får jeg altid! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh jeg synes, jeg skranter <_< Ikke sådan rigtig syg og ikke sådan rigtig ked af det, men sådan liiiiige lidt ondt i halsen, lidt ondt i ryggen, lidt småked, lidt småængstelig, lidt uoplagt...

Skal lissom hele tiden minde mig selv om, at alt faktisk er ok. At vi er raske, glade for hinanden, faktisk bor ok rent, at jeg egentlig har gode odds for at være på vej i job, at jeg ikke mister E fordi min barsel slutter... Det går jo godt. Måske er jeg bare lidt småstresset over at opretholde det og frygte at det skrider :unsure

Tror du skal huske at give dig selv masser af omsorg også :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

At blive spurgt om jeg er gravid igen eller om jeg bare har taget på <_<

Det spørgsmål er jo bare ALDRIG ok  :klap

Enten er man ikke gravid og så blir man da ked af sådan et spørgsmål - eller også er man gravid og vil gerne selv bestemme hvornår det skal afsløres  :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram for allergi, det er så træls :kram2 Sagde hende med mindst fem forskellige af slagsen (hvad jeg kender til da) <_< Men hvorfor må du ikke tage noget for det pt.? Hvis du tænker på grund af graviditeten, så burde det ikke være en hindring. Du må gerne tage det meste håndkøbs allergimedicin som gravid. Især tabletter hvor det virksomme stof er cetirizin er anset som værende helt ok for gravide.

Jeg tager det kun når det er slemt (du ved jo hvordan jeg har det med den slags ;) ), men hvis det er rigtig træls, så holder jeg mig altså ikke tilbage og har taget det ind i mellem i løbet af graviditeten, både tidligt og sent i forløbet. Men hvis du er i tvivl, så prøv at Google navnet på det du overvejer at tage i samme sætning som 'gravid' og se hvad der dukker op af anbefalinger. Men jeg er altså personligt endnu ikke stødt på meget, som ikke var ok at tage i forbindelse med graviditet og amning :)

For 10 og 20 år siden måtte man ikke tage noget men der er da givetvis kommet mere forskning på banen omkring emnet, det er bare mig som er gammel og bagud  :D Jeg hører da lige ad på apoteket

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

God ide med kiropraktor. Ellers kan jeg også anbefale kranio sakral terapi - det gjorde en kæmpe forskel for Naya. Hun græd/skreg helt vildt mellem 4 og 6 timer hver aften de første 3 måneder, det var SÅ hårdt! Men efter vi kom til kst, blev hun meget mere rolig, og havde ikke længere de skrigeture om aftenen :)

Jeg kan ikk huske om det var dig der skrev for nylig at han gylper meget, eller om det var en anden? For så vil jeg lige gøre dig opmærksom på at det måske kan være refluks der driller ham?

Kæmpe kram til dig i hvert fald - det er så hårdt med ulykkelig baby :kram

:ditto :ditto Gunvor stoppede med at græde samme aften som vi havde været til kst! Og har efterfølgende selv fået behandling og har ikke haft spændingshovedpine siden!

Og ja, det er RØV hårdt med grædebaby :kiss håber at kiropraktor hjælper!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh det er møgirriterende... Den får jeg altid! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror du skal huske at give dig selv masser af omsorg også :kram

:kiss Jaeh. Måske :chin:

Det spørgsmål er jo bare ALDRIG ok :klap

Enten er man ikke gravid og så blir man da ked af sådan et spørgsmål - eller også er man gravid og vil gerne selv bestemme hvornår det skal afsløres :rolleyes

PRÆCIS! :sm

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror Oliver har kolik :boo

Han græder som pisket i et par timer hver eftermiddag/aften, og det starter nærmest præcist kl 18.15 hver dag. I morgen tidligt ringer jeg til kiropraktoren, så håber jeg at de kan hjælpe.

Sådan var det også med Mathilde. Hver eftermiddag startede hun med at græde og stoppede omkring midnat. Efter 1 gang hos osteopat i Kbh var det overstået. Håber du kan få hjælp :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan virkelig ikke håndtere at A var så ked ved aflevering i dag :( hun blev ved med at pege på døren og skrige: "ud bil" :(

Jeg skulle have holdt hende hjemme i dag, for jeg havde godt mine anelser om, at det ville blive en dum dag for hende :unsure men for pokker altså, jeg kan jo ikke altid holde hende hjemme når hun har en dårlig dag! Snart er jeg ikke længere hjemmegående, og så er det ikke længere en mulighed at holde hende hjemme, hver gang hun er irritabel :unsure

Verdens værste følelse at gå fra et ked barn :boo :kiss

Og ja, kunne man dog skærme dem fra dårlige dage, men sådan er verden jo desværre ikke :( men det bliver det altså ikke sjovere af! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

For 10 og 20 år siden måtte man ikke tage noget men der er da givetvis kommet mere forskning på banen omkring emnet, det er bare mig som er gammel og bagud :D Jeg hører da lige ad på apoteket

Jeg fik af vide af lægen at det meste håndkøbsmedicin mod allergi var no go. Jeg tog selv Telfast som "om nødvendigt" kan tages. Men tal med læge eller apotek. Allergi sucks big time :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi har en rotterede under gulvet <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håndværkere der skal udbedre fejl på vores nye vinduer - amen hvor svært kan det være at give os ordentlig besked om hvornår de skal ha adgang!? Jeg har kvalme, er træt og har set frem til en rolig formiddag med børn i skole og bh, og nå ja så var det også i dag vi troede vi havde ro til en snak om vores fremtid. Jeg magter det ikke !!!! :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

At en mulig køber til et maleri ikke dukkede op igår og nu ikke svarer...pænt træls når vi er godt igang med oprydning og sortering af alle vores ting...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Normalt har jeg det helt fint men at Es rytme stadig er fuldstændig som vinden blæser, men i forhold til fotograf er det godt nok bøvlet. Synes alle tidspunkter virker til at risikere at spolere alle former for lur og dagsrytme <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan f kan det lade sig gøre at politiet arbejder så langsomt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad nu da?? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

F*ck hvor jeg ikke gider mit arbejde mere!!!!!! :( Kan fandme ikke engang få lov at være syg i fred!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad nu da?? :unsure

:ditto :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

F*ck hvor jeg ikke gider mit arbejde mere!!!!!! :( Kan fandme ikke engang få lov at være syg i fred!

:kram øv det er rædsomt når arbejdspladsen er sådan :klap

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.