SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Øv til begge dele :(

Er der nogle der ved hvorfor det trækker ud? :kram2

Nej ikke endnu... Sygeplejerskerne har mulighed for at ringe til opvågningen og høre om han er der, men de har alle vildt travlt, så det får jeg dem ikke til lige nu...

Med tanke på at det er en operation som maks tager 30 minutter (når alt går godt) og han blev kørt af sted kl 19, så synes jeg snart der er gået lidt lang tid! Jo jo han skal også køres til og fra og få narkosen, men stadig...

Del dette indlæg

Nej ikke endnu... Sygeplejerskerne har mulighed for at ringe til opvågningen og høre om han er der, men de har alle vildt travlt, så det får jeg dem ikke til lige nu...

Med tanke på at det er en operation som maks tager 30 minutter (når alt går godt) og han blev kørt af sted kl 19, så synes jeg snart der er gået lidt lang tid! Jo jo han skal også køres til og fra og få narkosen, men stadig...

Det forstår jeg godt, at du synes :( Håber du snart får noget at vide!

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. Har været alene med børnene HELE dagen og sørget for mad og drikke til ALLE!

2. Hertil aften bliver jeg så dårlig. Bræk-syg.

3. Manden tager ned til nogle venner. Jeg kunne bare bede ham blive hjemme; Men under ham at tage af sted. Selvom jeg egentligt føler mig lidt forladt....

4. Jeg er SÅ træt af det byggeprojekt. Det hænger mig vitterligt langt ud af halsen. Bogstaveligt talt.

:kram det er hårdt arbejde at være der for alle hele tiden - husk nu at få lidt tid der bare er til dig af og til, det fortjener du. God bedring

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber du snart kan blive genforenet med din mand Malene, det lyder virkelig ikke sjovt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er virkelig møg hamrende irriterende at jeg stadigvæk har ondt, så det at komme ud af sengen er en mega prøvelse (der tager tid!) OG have en babydreng der vil skal have en svingom hver gang han vågner :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber du snart kan blive genforenet med din mand Malene, det lyder virkelig ikke sjovt :kram2

Kl ca 23 kom han endelig op på stuen... det ser ud til operationen er gået godt. Hans mærker sidder i hvert fald der hvor lægen forklarede de ville; hvis alt gik godt. Jeg måtte dog hjem og hente Freya, før han fik snakket med lægen. Men jeg er glad for jeg nåede at se ham og se alt var ok, før jeg skulle gå.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kl ca 23 kom han endelig op på stuen... det ser ud til operationen er gået godt. Hans mærker sidder i hvert fald der hvor lægen forklarede de ville; hvis alt gik godt. Jeg måtte dog hjem og hente Freya, før han fik snakket med lægen. Men jeg er glad for jeg nåede at se ham og se alt var ok, før jeg skulle gå.

Dejligt at det var gået godt med ham. Kan godt forstå, at det var rart lige ved selvsyn at konstatere :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså! Syge børn med hoste! Jeg bliver VANVITTIG! Bliv nu helt raske begge to :(

:prik :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

At bruge ferien på at være syg. I går med snot og ondt i halsen, i dag med kvalme, opkast og hovedpine. Og en mand der tydeligvis er irriteret over det.

Træls! <_<

God bedring :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været ufattelig sund den sidste uge og jeg har ikke tabt mig det mindste. Not fair! :(  Nå jeg må være blevet sundere et andet sted end på vægten så satser jeg på 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skulle have gæster til frokost. Viser sig så de kommer allerede 9.45! Stress! Vi er slet ikke klar, men så må det bare være som det er nu med huset. Og M er ikke hjemme når de kommer fordi han først skal handle :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været ufattelig sund den sidste uge og jeg har ikke tabt mig det mindste. Not fair! :(  Nå jeg må være blevet sundere et andet sted end på vægten så satser jeg på 

Kender godt følelsen! Har du prøvet at tage et målebånd i brug, og se om der så er forsvundet nogle centimeter? Det kan nogle gange hjælpe lidt på motivationen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste har været til jagtprøve i dag og bestod ikke. Man har 5 minutter til at affyre 6 skud, og han nåede kun de 5 fordi en eller anden ekstrasikring ikke var slået ordentligt fra, og det brugte han så de første 4 minutter på at ordne, og i det sekund han skal affyre det sidste skud er tiden gået. Han er bare i mega dårligt humør, og det kan jeg sagtens forstå, for det betyder meget for ham og han havde glædet sig, men ihh hvor er det træls at en ellers god dag skal ødelægges pga det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når man er sulten men helst ville vente til N stod op så vi kunne spise sammen -men han først skal op om en times tid :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

De der dage. Hvor baby ikke vil sove, tumling er småsyg og meget "selvstændig", og ens ellers udmærkede mand bliver så stresset og sur pga. de før nævnte ting, at det (næsten) ville være nemmere at skulle stå med det hele selv... Har ellers forsøgt at sende ham ud med kammerater i nogle timer, men nej, han vil jo blive og hjælpe til herhjemme... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvaaaaaaaaaa, E-basse-pige... Skulle du aldrig have en lur eller hva'? :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste weekend inden flytning - jeg har pakket kasser, skrubbet ovn, renset emhætte, afrimet fryser og fjernet kalk fra 1/3 af brusekabinen i det ene badeværelse... Baby sov knap halvanden time og krævede så sit.

Min mand..? Jo, han har såmænd prioriteret at love den 16-årige at blive kørt til og fra arbejde (det tager ham i alt godt et par timer - det er på Frederiksberg), og har været i Rødovre Centrum i timer med den 12-årige, så hun kunne bytte en bluse... Han må jo være udmattet, når det bliver aften...

- og når nu det var ham, der syntes, at det var fuldstændig urimeligt og uoverkommeligt at tørre fliser af efter brusebad (angiveligt et traume fra den ENE ting, han skulle ordne i sin barndom), så kan jeg i særdeleshed godt forstå, at det eneste rimelige er, at det er mig, der fjerne kalken på begge badeværelser... <_< Det er totalt en biting, men jeg forstår ikke, at han vil være det bekendt.

Nogen gange var det virkeligt nemmere at være være alene... Han er en sød og god og rar mand og en dejlig far - men han er også smådoven, og jeg synes, at dovne mennesker er r**irriterende, især når deres opgaver bliver tørret af på mig <_<

Ret skal være ret - han har købt ind til aftensmaden (grill) :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

LadyH: Han er da flot af sig :rolleyes håber han er tilpas taknemmelig også

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

LadyH: Han er da flot af sig :rolleyes håber han er tilpas taknemmelig også

:kram

Han er nordjyde... Det er utrolig svært at kende forskel på svært taknemmelig og jævnt ligeglad ;) :rolleyes

Tak for kram - og right back at ya', tarvelige vægt :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare som om jeg synes vi har haft nok sygdom!? Så har vi igen en dreng med 40 i feber :(

Hvorfor hader universet mig?! Jeg må virkelig have været en lort i et tidligere liv :boo

Og S holder fødselsdagsgejl for 10 af gutterne, så jeg har ungerne alene fra i eftermiddags til imorgen middag-ish og jeg snublede ned af det sidste trin på vores udendørs trappe idag og landede på metalristen = blå mærker, skrammer og en forstuvet ankel! Og jeg må ikke spise chokolade!!! Altså jeg er tilbøjelig til at synes at hele verden er nederen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare som om jeg synes vi har haft nok sygdom!? Så har vi igen en dreng med 40 i feber :(

Hvorfor hader universet mig?! Jeg må virkelig have været en lort i et tidligere liv :boo

Og S holder fødselsdagsgejl for 10 af gutterne, så jeg har ungerne alene fra i eftermiddags til imorgen middag-ish og jeg snublede ned af det sidste trin på vores udendørs trappe idag og landede på metalristen = blå mærker, skrammer og en forstuvet ankel! Og jeg må ikke spise chokolade!!! Altså jeg er tilbøjelig til at synes at hele verden er nederen <_<

Kæmpe KRAM!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han er nordjyde... Det er utrolig svært at kende forskel på svært taknemmelig og jævnt ligeglad ;) :rolleyes

Haha so true om nordjyske mænd!! :lol

Og kram! :kram Håber han VISER noget taknemlighed!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand er vestjyde, men fungerer egentligt på samme måde :lol

Håber han træder i karakter og hjælper imorgen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe KRAM!!

Tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det møg uretfærdigt! Tarvelige verden!

Jeg har meget svært ved at forestille mig dig som en lort :kram2 måske var du svineheldig og vandt flere millioner? ;)

Hvis jeg var dig havde jeg nok snydt lidt med det chokolade! Men altså, hvis jeg var dig behøvede jeg ikke tabe 30 kg :chin: :lol

God bedring :kiss

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.