SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ude foran vores hæk, ud mod fortorvet, har vi ret mange mælkebøtter. Jovist, det ser ikke såååå pænt ud, men gimpen skal dælme ikke bestemme om jeg skal luge. Har hun et problem med det, kan hun sku selv luge kan hun :angry

Haha! Sådan har jeg det også - jeg ville i hvert fald ikke luge det lige nu efter den kommentar ;)

Del dette indlæg

De får nu lov at stå til de har smidt frø. Bare fordi hun sagde det. Så kan jeg luge om et par uger ;)

Evt pust lidt til frøene, så de flyver ind i hendes have!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været der to gange og kommer der aldrig igen. Var det hende den lyshårede der bruger så meget parafume, at man er ved at dø når man snakker med hende? Hun ville bestemme hvilke sko Amilia skulle have og visse modeller ville hun slet ikke sælge os. Hun er lige en tand for meget sælger til os. Min mand vil aldrig købe sko dernede mere, ikke en gang til halv pris.

Så dårlig opførsel over for et lille barn !

Er faktisk glad for at høre, at det ikke kun er os, som ikke var imponerede!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At naboen kommenterede (til min mand) på vores ukrudt. Nu gider jeg faktisk slet ikke fjerne det! <_< ;)

Haha, oh the joy of neighbours! :rolleyes Vores nabo plejer at køre en tur med sin havetraktor lige i kanten af vores have, når han synes at vi trænger til at få slået græs. Så bliver det rigtig tydeligt hvor meget der trænger, når han lige 'er kommet til' at klippe en halv meter ind over vores græsplæne også   :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi skal renoverer... Jeg GIDER virkeligt ikke i dag, men Jesper behandler det som om, at alt i verdenen afhænger af, at vi tapetseret gangen i dag. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica har fået smittet Line med øjenbetændelse <_< <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er faktisk rigtig træls at komme ind til byen med en lang indkøbsliste, for så at komme i tanke om det er helligdag. Især når man har en halv times kørsel hver vej. Hello there, ammehjerne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes godt nok at plukkeveerne og smerter i både ryg, bækken og skamben burde forbydes. Jeg er total inhabil.

Oveni det så er lillepigen rigtig aktiv, så jeg kunne måske godt forestille mig at hun er i gang med at rykke sig ned af :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er faktisk rigtig træls at komme ind til byen med en lang indkøbsliste, for så at komme i tanke om det er helligdag. Især når man har en halv times kørsel hver vej. Hello there, ammehjerne.

Fakta?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fakta?

Vi har ikke en Fakta :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er glad for jeg ikke er den eneste der har lyst til at sende mælkebøtter og andre ting til naboen :D Jeg er bare træt af at vejret er skønt og jeg burde være i haven. Men gimpen har sku ødelagt det for mig <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er jeg overvældet over at komme herind, og bare læse hvordan så mange tilbyder at aflaste og hjælpe!! Det er så fantastisk!!

Jeg har det meget bedre (kan man andet, når vejret er sådan?)

Der er sket en helt masse.. Jeg er helt forvirret.

Leahs far, som ALDRIG, taler om følelser, og som der i næsten et år har virket helt kold.. Brød grædende sammen foran mig i går - og sagde at den eneste han kunne se sig med var mig, og at han bare ikke var færdig med at elske mig.

Det ændrer ikke noget NU... For lige nu, skal vi ikke være mere end forældre - men jeg har aldrig set den side af ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg åbenbart ikke længere kan drikke min (sorte) te - i hvert fald ikke uden at få virkelig grimme brune misfarvninger på mine tænder! Mine tænder er åbenbart blevet påvirket af graviditet og amning. Men helt ærligt! Jeg er jo MEGA tedrikker. Jeg kan jo ikke leve uden!

Er der nogle der har råd og fif til at fjerne sådanne misfarvninger selv - uden også at ødelægge tænderne.. har allerede for et par måneder siden været ved tandlægen og få fjernet pletterne. Nu er de ved at komme igen! :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg åbenbart ikke længere kan drikke min (sorte) te - i hvert fald ikke uden at få virkelig grimme brune misfarvninger på mine tænder! Mine tænder er åbenbart blevet påvirket af graviditet og amning. Men helt ærligt! Jeg er jo MEGA tedrikker. Jeg kan jo ikke leve uden!

Er der nogle der har råd og fif til at fjerne sådanne misfarvninger selv - uden også at ødelægge tænderne.. har allerede for et par måneder siden været ved tandlægen og få fjernet pletterne. Nu er de ved at komme igen! :blink

Du må på hvid og grøn the :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er jeg overvældet over at komme herind, og bare læse hvordan så mange tilbyder at aflaste og hjælpe!! Det er så fantastisk!!

Leahs far, som ALDRIG, taler om følelser, og som der i næsten et år har virket helt kold.. Brød grædende sammen foran mig i går - og sagde at den eneste han kunne se sig med var mig, og at han bare ikke var færdig med at elske mig.

Det ændrer ikke noget NU... For lige nu, skal vi ikke være mere end forældre - men jeg har aldrig set den side af ham.

:o

Du lyder ved bedre mod - dejligt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du må på hvid og grøn the :kiss

Men... Men.... Men... Earl Grey! Årh.. dumme tænder....:boo <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men... Men.... Men... Earl Grey! Årh.. dumme tænder....:boo >_>

Man kan godt få earl green theer :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan godt få earl green theer :kram

Det er jeg vidst aldrig faldet over.. det må prøves.. :) Men synes virkelig det er vildt hvor meget en graviditet kan forandre kroppen - på de mystiske områder.. :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at høre at det går bedre :) men seriøst, når det igen brænder på, og helst inden du brænder sammen, så skriv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også at de ser rigtig behagelige ud, men jeg synes bare egentlig også at jeg er for ung til dem :blush

Jeg ville føle mig lidt malplaceret blandt klipklappere og ballerinaer med dem på :blush

Det er rigtig gode "mor-sko" :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syg igen... Det er 3. Gang på 2 uger :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

...

Indberetter til kommunen med det samme. Uanset om det passer eller ej.

Jeg ville aldrig kunne leve med mig selv hvis det faktisk passede og jeg ikke havde reageret på det. Så er det kommunens job at finde frem til sandheden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

MØB og feberslatten mindste mus og så i weekenden :prik

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.