SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Vil gerne læse den igennem og give noget feedback hvis det kan hjælpe dig. Du siger bare til :)

Hvor er det sødt af dig! :kiss jeg skriver dig lige en PB når jeg har fået den retur fra korrektur :kiss tak!

Del dette indlæg

At jeg har fået besked på at gå til lægen af en fra mødregruppen (hun er sygeplejerske). Hun tror jeg har noget eksem af en art :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har fået besked på at gå til lægen af en fra mødregruppen (hun er sygeplejerske). Hun tror jeg har noget eksem af en art :(

:kram2 jeg håber ikke det er så slemt, når lægen kigger på det :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 jeg håber ikke det er så slemt, når lægen kigger på det :kram2

Skal lige have bestilt en tid, men vi skal derned imorgen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åååh, hvor jeg føler med dig! :kram2 :kiss Og gruer for den forbandede træthed jeg ved venter.. :boo

Ej, men det er jo fuldstændigt umenneskeligt! Én ting er, at være træt i graviditeten, men her er det jo bare som om søvn ikke hjælper, men nærmest bare gør det værre :blink Føler nærmest at min krop sover, selvom den samtidig gør afsindigt ondt. Det er altså noget underligt noget.

Håber ikke det bliver alt for slemt for dig :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg seriøst altid er alene med ungerne! Jeg synes eddermame at det trækker tænder ud, at han altid er derude! Pigerne tester mig i den grad, og det resulterer alt for ofte i en sur mor! Det er jo for filan ikke deres skyld, men jeg er træt og udkørt og får bare nada påskønnelse.... Altså sidst han gav mig en fucking blomst er 7 mdr siden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg seriøst altid er alene med ungerne! Jeg synes eddermame at det trækker tænder ud, at han altid er derude! Pigerne tester mig i den grad, og det resulterer alt for ofte i en sur mor! Det er jo for filan ikke deres skyld, men jeg er træt og udkørt og får bare nada påskønnelse.... Altså sidst han gav mig en fucking blomst er 7 mdr siden!

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega opvask ude i køkkenet og ingen af os orker at tage den nu og i morgen er der dårligt tid til det.

+ min far var forbi i dag og hjælpe med at se på mulighed for at installere en opvaskemaskine. Eneste sted den kan stå kræver så også lige at vi flytter et skab, så køleskabet kan flyttes og komfuret skal også flyttes. De er nemlig i vejen for at man kan åbne lågen. Og Nårh ja, så skal vi også have trukket mere strøm. Lyder som en pænt dyr omgang - selv med vennetjenester - i en lejebolig, hvor det hele skal tilbage til udgangspunktet når vi fraflytter. Op ad bakke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega opvask ude i køkkenet og ingen af os orker at tage den nu og i morgen er der dårligt tid til det.

+ min far var forbi i dag og hjælpe med at se på mulighed for at installere en opvaskemaskine. Eneste sted den kan stå kræver så også lige at vi flytter et skab, så køleskabet kan flyttes og komfuret skal også flyttes. De er nemlig i vejen for at man kan åbne lågen. Og Nårh ja, så skal vi også have trukket mere strøm. Lyder som en pænt dyr omgang - selv med vennetjenester - i en lejebolig, hvor det hele skal tilbage til udgangspunktet når vi fraflytter. Op ad bakke!

Måske kan I købe en bord-opvaskemaskine? Sådan en kan stå på køkkenbordet, den er ikke så stor men til gengæld skal man heller ikke bukke sig for at fylde og tømme. Mine forældre har en i deres antikke køkken som de ellers nægter at bygge om på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram og tanker til dem jeg ikke lige fik svaret. Det har været en lidt besværlig dag med tårer og tanker. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram og tanker til dem jeg ikke lige fik svaret. Det har været en lidt besværlig dag med tårer og tanker.

Det må være så svær en situation! Der er ingen nem "løsning"..

Kram!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort :kram ingen ord gør det lettere, men jeg vil sende dig en varm tanke :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Saga! Det er godt nok en vild situation...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke længere døende, MEN...

Jeg er skrupsulten. Min mave rumler og jeg har lyst til slik, toast, og resterne af den mørbrad og de flødekartofler som alle andre fik til aftensmad. Men jeg er så hævet i halsen at jeg næsten ikke KAN få fast føde ned, og jeg gider ikke tygge tingene 50 gange og jeg er bare træt af yoghurt og æblemos <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

:Kiss :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde en aftale med en kammerat her kl.20, men har stadig ikke set skyggen af ham. Aaaargh, hvor det irriterer mig. Meld da i det mindste afbud, hvis ikke du gider komme. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er skrupsulten. Min mave rumler og jeg har lyst til slik, toast, og resterne af den mørbrad og de flødekartofler som alle andre fik til aftensmad. Men jeg er så hævet i halsen at jeg næsten ikke KAN få fast føde ned, og jeg gider ikke tygge tingene 50 gange og jeg er bare træt af yoghurt og æblemos <_<

Åh nej, hvor irriterende (og halvanden procent komisk.. Sorry...) :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Koldskål?

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Varm suppe?! :kram2 håbe du snart er frisk igen :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej, hvor irriterende (og halvanden procent komisk.. Sorry...) :kram2

I know. Jeg prøver selv at se humoren i det :D Men øv hvor har jeg lyst til alt det der kradser <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Koldskål?

:kiss

Godt bud, men vi har ikke noget. Og jeg har lyst til noget salt. Og noget "rigtigt". <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Varm suppe?! :kram2 håbe du snart er frisk igen :kiss

Hmm det er ikke nogen dårlig idé... Er det overkill at varme sådan en blok fra Mou :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm det er ikke nogen dårlig idé... Er det overkill at varme sådan en blok fra Mou :chin:

Nej da, den kan komme på køl så har du også til i morgen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej da, den kan komme på køl så har du også til i morgen :kram2

God pointe :super Manden er hermed kostet i køkkenet! (Hvilket er fair, for jeg sidder med baby, der er træt men ikke vil indse det)

Del dette indlæg

Annonce ♥

God pointe :super Manden er hermed kostet i køkkenet! (Hvilket er fair, for jeg sidder med baby, der er træt men ikke vil indse det)

Det er en ganske fair fordeling :P håber det bliver godt med noget suppe :) varm mad giver også en anden mæthedsfornemmelse end yoghurt :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.