Besvaret April 12, 2016 Nerver :( Sidder og venter på min tur til eksamen.Held og lykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Jeg kan ikke få fat i min sp, og hun skulle forestille at have telefon tid nu <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 En lorte morgen, som jeg kun kom igennem takket være Diden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 At jeg trods morgenens positive oplevelse har et gevaldigt dyk i dag. Er simpelthen så opgivende og ked og har bare intet håb for at det nogensinde skal blive bedre :boo :boo Øv... Det er ok at du har det sådan :kiss2 Og jeg kan godt forstå dig.. Men du kæmper simpelthen så sejt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Suk. Leah sov kl 22.. Og vågnede kl 2. Og vi er stadigvæk vågne. Hun snotter og hoster en smule, men bliver helt panisk hvis jeg forsøger at putte hende... Alt er bare galt. Øv hvor jeg HADER AT VÆRE ALENE!!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 En lorte morgen, som jeg kun kom igennem takket være Diden! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 En lorte morgen, som jeg kun kom igennem takket være Diden! Det er så fedt i bor så tæt på hinanden! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Nerver :( Sidder og venter på min tur til eksamen. Held og lykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Niklas hoster stadig meget...idag er det generende for ham når han skal spise så i stedet for gylp er det hvidt slim der kommer altså og han hiver efter vejret... Ingen snot Tilgengæld... Bliv nu bare rask snart tak ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Når man alligevel skal flytte (igen-igen) hvorfor vælger man så ikke at flytte tilbage nær sit barn, så man kan få mere samvær? Det hænger sgu ikk sammen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 At jeg er tilknyttet den mest inkompetente jobkonsulent i forbindelse med fleksjobanmodningen... :prik Seriøst, hun må have en IQ på 12! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Suk. Leah sov kl 22.. Og vågnede kl 2. Og vi er stadigvæk vågne. Hun snotter og hoster en smule, men bliver helt panisk hvis jeg forsøger at putte hende... Alt er bare galt. Øv hvor jeg HADER AT VÆRE ALENE!!! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 At jeg er tilknyttet den mest inkompetente jobkonsulent i forbindelse med fleksjobanmodningen... :prik Seriøst, hun må have en IQ på 12! :galFleksjobanmodning? Står det så skidt til? :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 At vandvarmeren er gået i stykker - fordi jeg havde jo slet ikke andre planer med de skattepenge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Blir lige nødt til at brokke mig over noget som sikkert ikke gir nogen mening for de fleste andre her inde, men: Blizzard har lukket Nostalrius :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 At jeg er tilknyttet den mest inkompetente jobkonsulent i forbindelse med fleksjobanmodningen... :prik Seriøst, hun må have en IQ på 12! :gal Arrrhh, irriterende! Hvad er det hun ikke kan finde ud af? Har været med på sidelinjen til mange processer med fleksjobansøgning og lignende via mit arbejde. Desværre er mit indtryk at man skal have en del ressourcer, ordet i sin magt og overskud til at kæmpe, for ellers kan det godt tage laaaaang tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Jeg har lige tabt min telefon udenfor på fliser -> totalskadet og kan ikke engang startes :prik :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Jeg har lige ødelagt en splinterny tunika. Og så har jeg en "syg" dreng, der ikke gider andet end at ligge på mig og se iPad + en pylret baby, der ikke gider andet end at blive båret rundt, og egentlig heller ikke er tilfreds med det. Derudover hovedpine. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Blir lige nødt til at brokke mig over noget som sikkert ikke gir nogen mening for de fleste andre her inde, men: Blizzard har lukket Nostalrius :boo Åh jeg forstår dig :kram2 :kram2 Siger hende der pt nyder Eigil sover lur og leveler hendes nye hunter :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Jeg er sur!!!! Vi skal til Indstillingsmøde i Børnehaven i eftermiddag, da jeg aflevere Clara i BH, siger pædagogen sørme at mødet er aflyst. Nøj jeg er sur... Jeg var indstillet på den møde i eftermiddag så vi ved hvad vi skal med Clara, angående sprog... Nu er vi nød til at vente meget lang tid til en ny møde... :angry :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Fleksjobanmodning? Står det så skidt til? :(Jah, den træthed der.. Den skår mig halvt ihjel, og skal bruge halvanden dag på at komme mig oven på en almindelig/travl dag.. :booArrrhh, irriterende! Hvad er det hun ikke kan finde ud af? Har været med på sidelinjen til mange processer med fleksjobansøgning og lignende via mit arbejde. Desværre er mit indtryk at man skal have en del ressourcer, ordet i sin magt og overskud til at kæmpe, for ellers kan det godt tage laaaaang tid.Det er bare rigtig mange småting.. Først foreslog hun hjemmearbejdsplads.. Jeg er sygeplejerske! :blink Skal jeg tage dem med hjem?? Så har hun bedt om funktionsbeskrivelse fra både min chef og mig, og det er fint! Min skulle udarbejdes over en periode, men Nils' blev sendt den 29. februar, med mig som CC..m, så jeg ved den blev sendt der! Jeg talte med hende lige inden pga. min sygemelding med øjet (jeez jeg er er skravl! :lol), og fortalte at den var lige på trapperne.. Så ringede hun i går (!) og spurgte om den var på vej, og holdt fast i at hun aldrig havde fået den.. Det kan jeg jo se hun har!!! Nå, jeg ringede til Nils, og han sendte den igen, med mig som CC, og udbad sig en kvittering.. Den er så modtaget.. Så ringede hun en time efter, at hun lige havde fået at vide af en kollega, at der skulle laves en uvildig funktionsvurdering, aå der skumme en fys med mig på arbejde, og det kunne godt tage lidt tid inden hun havde tid.. :boo Jeg går på barsel om 3 uger!!! :gal Jeg er heldigvis i kontakt med en socialrådgiver fra Scleroseforeningen, som vejleder mig hver gang hun laver endnu et trick.. Så nu er bolden sendt tilbage til hende, og hun skal forklare min chef, hbad det er hun vil have ud af en fysioterapeut.. Så nu må vi se... OG jeg har bedt om en kopi af lægeerklæringerne hun har indhentet, og det kunne jeg få engang i maj, når hun er tilbage fra ferie.. Kan hun da ikke lige sende dem afsted i løbet af de næste 4(!) dage??? Arhmen altså.. Hvis du ikke har fornemmet det, så er jeg en kende indebrændt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Jeg bliver bims!!! 30 min skrig under mad, 30-60 min uro på armen, MÅsKE 30 min søvn, efterfulgt af 2-2,5 time med urolig baby i lift hvis jeg er heldig eller på arm... Og det er der hvor det går godt! :kiss og :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Jeg bliver bims!!! 30 min skrig under mad, 30-60 min uro på armen, MÅsKE 30 min søvn, efterfulgt af 2-2,5 time med urolig baby i lift hvis jeg er heldig eller på arm... Og det er der hvor det går godt! :Kram :Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Nu må den skide tand godt komme helt igennem jeg bliver bims af sur baby, hvor mor kun dur og skal være i syne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2016 Jeg bliver bims!!! 30 min skrig under mad, 30-60 min uro på armen, MÅsKE 30 min søvn, efterfulgt af 2-2,5 time med urolig baby i lift hvis jeg er heldig eller på arm... Og det er der hvor det går godt! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites