SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Møg-graviditet, så er det sagt! Er bare så træt af at banke hovedet mod en mur med alting konstant og af at være frustreret. Synes langt at de få, få hyggelige ting der har været, er overskygget af stress, usikkerhed, frustration, smerter og ting der bare ikke vil lykkedes og som jeg skal blive ved med at bruge energi på :(

Har drømt om den graviditet i så ufatteligt mange år og om, hvor hyggeligt og glædeligt det skulle være, når den endelig blev en realitet. Og lige nu er det bare ikke hverken spor hyggeligt eller glædeligt. Ved ikke om jeg er mest sur på mine egne (åbenbart helt, helt urealistiske) forventninger eller på realiteterne lige nu :boo

:kram :kram

Del dette indlæg

Møg-graviditet, så er det sagt! Er bare så træt af at banke hovedet mod en mur med alting konstant og af at være frustreret. Synes langt at de få, få hyggelige ting der har været, er overskygget af stress, usikkerhed, frustration, smerter og ting der bare ikke vil lykkedes og som jeg skal blive ved med at bruge energi på :(

Har drømt om den graviditet i så ufatteligt mange år og om, hvor hyggeligt og glædeligt det skulle være, når den endelig blev en realitet. Og lige nu er det bare ikke hverken spor hyggeligt eller glædeligt. Ved ikke om jeg er mest sur på mine egne (åbenbart helt, helt urealistiske) forventninger eller på realiteterne lige nu :boo

:kram2

Husk at belønningen er den samme uanset forløbet :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhhh lortedag!!!

Tre timers elendig lortesøvn, en baby der er fuldstændig ved siden af sig selv og kun kan falde i søvn med brystet i munden og sover 10-15 min hvis jeg er heldig. Derudover er vores latterligt dyre robotstøvsuger så pisse åndssvag, den kører 5 meter og sætter sig fast under og imellem samtlige møbler i dette hus. I dag var det bare dråben så da den for fjerde gang satte sig fast under kravlegården gav jeg den et ordentligt spark i ren arrigskab, og det kunne den i hvert fald ikke holde til. Godt den kun kostede 5500 kr!!!! Og nu er jeg så mega led og ked over jeg er sådan en idiot, så nu sidder jeg og hyler. Lorte lort.

Det lyder også som en lorte dag og en røv træls støvsuger :kiss har du ikke noget chokolade?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak. Det er rart at vide, at det ikke bare er mig, der er oversensitiv omkring det her.

På ingen måde. Min familie bor jo selv langt væk, og "drikker kaffe", som vi naturligvis ikke er inviteret til. Men altså store ting, såsom julefrokoster, fødselsdage, sommerhusferie mv kommer vi altid med til (altså hvor det giver mening at køre i mange timer og betale broen frem og tilbage), og alle flytter rundt på planer for at kunne tilgodese os de dage vi kommer på besøg.

Så det der er langt ude :( kan godt forstå du er skuffet! :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fået stjålet mine to dyner i vaskekælderen. Så er bunden da også nået for den sølle tyv!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min computer synes lige den skulle genstarte mens jeg skrev jobansøgning :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er alene hjemme, Adam hentes af mormor og John arbejder sent, så jeg kan skrive opgave - og så står hjernen bare stille :rolleyes :prik argh...

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min chef har sagt op :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg helt sikkert :kram :kram

Alt efter om du først får en bil eller Ester forsoner sig med at kære bil - så finder vi en date!

Det lyder rigtig godt :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi blev vist godt grundigt snydt da vi købte bil :(

Købte den i oktober privat og har nok kørt i den sammenlagt 1,5 -2 mdr.

Nu har den været braklagt siden Ks operation sidst i januar, men er vist snart færdig på værkstedet.

Totalsum uden arbejdsløn..... 37.000 :( :boo det er ræv meget når man "kun" gav 35.000 for en bil, som en mekaniker sagde god for og som skulle være i fin stand.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg fik det psykisk dårligt da min søster ringede og sagde vi skulle vente med at komme i butikken, da hun betjente min eks-svigermor og altså c's biologiske farmor.... Jeg havde slet ikke lyst til at køre derop, men vi mødte hende heldigvis ikke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

:kram2

Husk at belønningen er den samme uanset forløbet :kiss

:kiss

Tak søde piger :kiss Det er bare lige 'one of those days' (well, hele ugen faktisk), hvor der lige var brug for at lukke lidt varm luft ud :blush

TiaK: det er jeg sikker på at du har ret i, når jeg lige kan se lyset for enden af tunnelen og meningen med det hele igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi blev vist godt grundigt snydt da vi købte bil :(

Købte den i oktober privat og har nok kørt i den sammenlagt 1,5 -2 mdr.

Nu har den været braklagt siden Ks operation sidst i januar, men er vist snart færdig på værkstedet.

Totalsum uden arbejdsløn..... 37.000 :( :boo det er ræv meget når man "kun" gav 35.000 for en bil, som en mekaniker sagde god for og som skulle være i fin stand.

Ej men det lyder da også bare helt urimeligt? :( Det ville jeg søreme også være ked af. Er det hele motoren der skal skiftes eller hvad pokker er der galt, siden det bliver så dyrt? Enten er der da sket noget helt tosset og uheldigt, eller også har den mekaniker da vist kigget på den med lukkede øjne :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej men det lyder da også bare helt urimeligt? :( Det ville jeg søreme også være ked af. Er det hele motoren der skal skiftes eller hvad pokker er der galt, siden det bliver så dyrt? Enten er der da sket noget helt tosset og uheldigt, eller også har den mekaniker da vist kigget på den med lukkede øjne :angry

Det er en diesel, hvilket åbenbart gør alting meget dyrere.

Hele motoren skal skiftes, turboen var også gået, tandrem skal der ny i, nogle lejre osv. Det er åbenbart svært at komme til i den motor, så han har skiftet alt der så ud til at skulle skiftes indenfor det næste år eller noget i den stil. Der var også bøvl med den elektroniske håndbremse, som lige var blevet skiftet inden vi købte den.

Det er heldigvis en af min fars venner, som fixer den nu, så han ved hvad han laver. Han har købt en brugt motor, for en ny koster 60.000, så der "sparer" Vi noget.

Det værste er ved alt dette, at K tager hele skylden på sig selv, som om det er hans skyld at vi blev snydt. Jeg bliver så depri af at høre på hans selvhad konstant!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork, M skal spille computer med nogle venner på lørdag - en eller anden turnering. Det var vist bare nogle timer om aftenen fordi du skulle være hos en anden med baby, men nu har de fundet et andet sted at være, så nu er det hele dagen og aftenen. Han var også væk hele sidste lørdag, i sommerhus med nogle andre venner (en tradition hvor de spiller brætspil). Jeg har selvfølgelig sagt god for det, men synes faktisk det er hårdt at have endnu en dag alene med Clara, som jeg jo også har til hverdag. Når han så ikke er hjemme til at hjælpe til om lørdagen heller. Og jeg bliver lidt misundelig fordi jeg ikke bare kan tage afsted en dag.

Jeg nævnte for ham at jeg synes det er lidt hårdt og jeg troede kun det var nogle timer de skulle spille computer, så nu er han sur fordi "bare fordi jeg skal amme betyder det vel ikke at han heller ikke må tage nogle steder" og "jeg har jo kun set dem til barnedåben og ellers næsten ikke". Jeg forstår ham da godt, men ork altså! Jeg synes bare det er svært at være alene med Clara en hel dag og finde på noget at lave.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At fjernsynet er stået af.. Og st vi siden december har brugt 19000 kr på vores bil

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork, M skal spille computer med nogle venner på lørdag - en eller anden turnering. Det var vist bare nogle timer om aftenen fordi du skulle være hos en anden med baby, men nu har de fundet et andet sted at være, så nu er det hele dagen og aftenen. Han var også væk hele sidste lørdag, i sommerhus med nogle andre venner (en tradition hvor de spiller brætspil). Jeg har selvfølgelig sagt god for det, men synes faktisk det er hårdt at have endnu en dag alene med Clara, som jeg jo også har til hverdag. Når han så ikke er hjemme til at hjælpe til om lørdagen heller. Og jeg bliver lidt misundelig fordi jeg ikke bare kan tage afsted en dag.

Jeg nævnte for ham at jeg synes det er lidt hårdt og jeg troede kun det var nogle timer de skulle spille computer, så nu er han sur fordi "bare fordi jeg skal amme betyder det vel ikke at han heller ikke må tage nogle steder" og "jeg har jo kun set dem til barnedåben og ellers næsten ikke". Jeg forstår ham da godt, men ork altså! Jeg synes bare det er svært at være alene med Clara en hel dag og finde på noget at lave.

Jeg forstår dig udmærket. Jeg blev også lidt irriteret på min mand da han forleden ville tage ud og spise med et par venner lige efter arbejde. Det er mega hårdt at være på med baby hele dagen og aftenen. Kan du måske få besøg af en veninde eller noget?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøver virkelig at hæve mig over det, men får alligevel et stik i maven, når jeg ser billeder på Facebook fra den tilsyneladende ret hyggelige påskefrokost alle i familien har været til, vel at mærke uden at nogen har inviteret os. Vi snakker mine forældre, min bror, min søster med barn, min tante og onkel med børn, hjemme hos min granmoster. Hvilket, bortset fra min farmor, er al den familie jeg har. Det er bestemt ikke første gang det sker - det er efterhånden blevet en tradition, og jeg pointerer ofte, at vi altså gerne kommer, hvis vi bliver inviteret. Det er bare så tydeligt, at de ikke tænker på os, når de tænker på at lave noget som "familie" :(

Det er godt nok også tarveligt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg nåede at sætte næsen op efter min helt-alene-fridag i morgen efter en dag hjemme med glad og frisk Leonora der nu spiser normalt. Så laver hun to liiidt bløde bleer som hun af og til gør. Kl 19 laver hun så en flydende über alles ble så hun må i bad :( Bye Bye til min fridag som jeg kun har glædet mig til i en måned. Og nu frygter jeg også hvor mange gange hun laver i løbet af natten.

Øv jeg er træt af det :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg nåede at sætte næsen op efter min helt-alene-fridag i morgen efter en dag hjemme med glad og frisk Leonora der nu spiser normalt. Så laver hun to liiidt bløde bleer som hun af og til gør. Kl 19 laver hun så en flydende über alles ble så hun må i bad :( Bye Bye til min fridag som jeg kun har glædet mig til i en måned. Og nu frygter jeg også hvor mange gange hun laver i løbet af natten.

:kram håber og beder alt hvad jeg kan for der er ro på den lille mave og L sover godt og er frisk til at komme afsted imorgen

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 no fair!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 no fair!

Virkelig meget :ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej øv! Jeg håber hun vælger at sove sin sygdom væk i morgen, så du får så meget som muligt alenetid :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fået stjålet mine to dyner i vaskekælderen. Så er bunden da også nået for den sølle tyv!

Ej hvor skod :(

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.