Besvaret March 30, 2016 Han holder fridag og hygger med mig og lillebror. Manden kommer Self sent hjem fra arbejde idag og står derfor os først op når drengene skal puttes i aften. Men det skal sq gå alt sammen ;-) :super jeg krydser fingre for god dag til jer alle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Møg mor her orker faktisk overhovedet ikke at have William hjemme i dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Må høre lægen imorgen. Hvordan fandt de Sound af det var den du havde?Jeg fik samtidigt konstateret astma, så jeg blev tilknyttet lungeambulatoriet på Hillerød sygehus, hvor en gammel garvet overlæge fik en fiks ide. Det jeg fejlede var vist ikke noget man normalt så i Danmark, men jeg kunne ikke redegøre for, hvor je skulle have fået det fra :S Jeg ved at man kunne se en skygge på mit røntgenbillede og at han tog en blodprøve hvor han ledte efter præcis dét han fandt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Jeg trænger seriøst til at være social med andre end mine børn :( Den eneste voksenkontakt jeg har for tiden er enten med pædagogerne i Pixies børnehave eller sparsomt med K (og hans far ). Når K ikke er på arbejde, så læser han, træner eller sidder og sover (eller spiller computer) Jeg føler virkelig jeg bare går i min egen verden og er usynlig medmindre det er fordi min familie vil have mig til at gøre noget for dem ( fx når jeg laver mad, vasker op eller når de skal brokke sig over at en bestemt ting ikke er vasket ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Jeg trænger seriøst til at være social med andre end mine børn :( Den eneste voksenkontakt jeg har for tiden er enten med pædagogerne i Pixies børnehave eller sparsomt med K (og hans far ). Når K ikke er på arbejde, så læser han, træner eller sidder og sover (eller spiller computer) Jeg føler virkelig jeg bare går i min egen verden og er usynlig medmindre det er fordi min familie vil have mig til at gøre noget for dem ( fx når jeg laver mad, vasker op eller når de skal brokke sig over at en bestemt ting ikke er vasket ) Det lyder da ikke sjovt. Kan du ikke prøve at tale lidt med K om det? Og sige at du synes, det er hårdt og at du trænger til at blive set lidt på som et voksent menneske? Siger ikke at hans behov ikke skal prioriteres, men når du skriver at han både træner og spiller computer, tænker jeg faktisk lidt, at det lyder som, at han sagtens kunne prioritere at være sammen med dig lidt mere. Når A kommer hjem fra arbejde, har jeg altså også brug for at, at han taler med mig om andre ting, end jeg kan tale med pigerne om. Råb op søde du :kiss Du fortjener i hvert fald ikke at gå rundt og føle dig usynlig! Insister på IKKE at være det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 At sidde fanget på DTU til obligatorisk laboratoriedag, når min søn er syg :( Jeg har fandme været hjemme med ham i over 10 mdr, og første gang han bliver rigtig meget syg med mega feber, kan jeg ikke være der for ham :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Ej søde hvor træls alt sammen. Håber lægen kan hjælpe så du hurtigt får det bedre igen. Kram Tusind tak - har nu fået nogle antihestaminer mod nældefeber. Nu må jeg da snart blive rask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 At sidde fanget på DTU til obligatorisk laboratoriedag, når min søn er syg :( Jeg har fandme været hjemme med ham i over 10 mdr, og første gang han bliver rigtig meget syg med mega feber, kan jeg ikke være der for ham :boo :kram ØV Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Jeg vil gerne brokke mig over, at have en pæn læge nu, hvor jeg i dag skal til otte ugers check og have checket både det ene og det andet for neden.... Jaja han er prof, men derfor kunne han da godt være grim :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Jeg vil gerne brokke mig over, at have en pæn læge nu, hvor jeg i dag skal til otte ugers check og have checket både det ene og det andet for neden.... Jaja han er prof, men derfor kunne han da godt være grim :D Jeg frabad mig at blive tjekket i understellet til undersøgelsen dengang :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Hold kæft hvor er det tarveligt at chokolade feder... Og at jeg ikke har noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Hold kæft hvor er det tarveligt at chokolade feder... Og at jeg ikke har noget!Jeg har noget. Kom bare :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Jeg har noget. Kom bare :PDet lyder mega hyggeligt - pas på med hvad du frister med :lol kan sgu nok bare ikke nå helt op til dig, inden den store skal hentes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 :prik <_< :boo Med kun 4 dage til dåben er min kjole kommet - og alt for lille :( Hvorfor skal jeg også være så klammo fed :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Det lyder da ikke sjovt. Kan du ikke prøve at tale lidt med K om det? Og sige at du synes, det er hårdt og at du trænger til at blive set lidt på som et voksent menneske? Siger ikke at hans behov ikke skal prioriteres, men når du skriver at han både træner og spiller computer, tænker jeg faktisk lidt, at det lyder som, at han sagtens kunne prioritere at være sammen med dig lidt mere. Når A kommer hjem fra arbejde, har jeg altså også brug for at, at han taler med mig om andre ting, end jeg kan tale med pigerne om. Råb op søde du :kiss Du fortjener i hvert fald ikke at gå rundt og føle dig usynlig! Insister på IKKE at være det! Det er bestemt ikke særlig sjovt :(Han forsøger at være sammen med mig, men det ender altid med at han sidder og sover. Selv efter aftensmaden når jeg forsøger at føre en alm samtale, så sidder han og nikker. Jeg fatter det ikke, for han sover hver evig eneste nat hele natten. Det er kun mig der er oppe med Sirius og Pixie. Han mener selv at det er fordi han stresser over uddannelse, hvor jeg derimod mener at så burde han overveje at gå i seng kl 22 i stedet for at spille stort set hver aften indtil 23.30-00. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 :prik <_< :boo Med kun 4 dage til dåben er min kjole kommet - og alt for lille :( Hvorfor skal jeg også være så klammo fed :boo Hvor ærgeligt, men jeg er altså sikker på du ikke er klammo fed :kram2 kan du nå at finde noget andet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 :prik <_< :boo Med kun 4 dage til dåben er min kjole kommet - og alt for lille :( Hvorfor skal jeg også være så klammo fed :boo Talt pænt om William og Nohrs mor og om den krop, der har bagt dem begge! :kiss Jeg kan satme godt forstå, at du er træt af, at kjolen ikke passer, grr... Har du slet intet i skabet, der kunne fungere? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Er træt af at være kronisk forstoppet... At være nødt til at kaste op før jeg kan sove fordi det ikke kan komme den rette vej.... Jeg vil bare tilbage på LCHF hvor maven den bare fungerede 100 % men ja det tør jeg så ikke fordi jeg er bange for om det går udover mælkeproduktionen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Så længe du ikke spiser striks LCHF kan du sagtens amme. :kiss Så hvis jeg spiser alle slags grønsager og tilføjer frugt så går det ikke ud over produktionen?? Eller skal jeg gøre det endnu mindre striks end det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Det lyder mega hyggeligt - pas på med hvad du frister med :lol kan sgu nok bare ikke nå helt op til dig, inden den store skal hentes!Det var da ærgerligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Så hvis jeg spiser alle slags grønsager og tilføjer frugt så går det ikke ud over produktionen?? Eller skal jeg gøre det endnu mindre striks end det? Er du medlem af en LCHF -side på fB? Der ved jeg at der er flere ammende, som du evt. Kan spørge mere til råds. Jeg tror ikke du skal spise frugt, nok nærmere mere fløde + nødder og evt. Lidt brød erstatninger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Er du medlem af en LCHF -side på fB? Der ved jeg at der er flere ammende, som du evt. Kan spørge mere til råds. Jeg tror ikke du skal spise frugt, nok nærmere mere fløde + nødder og evt. Lidt brød erstatninger. Jo det er jeg da i grunden... Jeg må ind og lure:) tak for lige at minde mig om det:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Må høre lægen imorgen. Hvordan fandt de Sound af det var den du havde? Min svigermor gik for 1,5 år siden med hoste over flere måneder, men lægen kunne ikke finde noget, til sidst forlangte hun at blive henvist til røntgen (ja, det kan man forlange, man skal bare være stædig nok) og her viste det sig at hun havde lungebetændelse. Så pres på for en henvisning til røntgen, hvis lægen ikke vil hjælpe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Jo det er jeg da i grunden... Jeg må ind og lure:) tak for lige at minde mig om det:) :super og det var da så lidt ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites