SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Stress!!!

Jeg er sygemeldt med graviditetsrelateret stress -hvad det så end betyder.

De her dage er jeg skide sur og nærtagende fordi jeg synes at jeg har helt reelle grunde til at være stresset!

Vi skal flytte på fredag -som i at vi skal have flyttet alt over i den nye lejlighed fredag +have købt hårde hvidevarer da vi kun har bil og trailer den dag - og jeg havde lavet en lang liste med ting som skal nåes inden vi flytter ud. Bl a sådan en ting som at få pakket ned (:rolleyes) og få gjort ordentligt rent, vasket alt tøjet osv osv! Vores træterrasse er fyldt med alger og skal ordnes, brændeovnen skal virkelig rengøres og så har vi en hems som også skal have den helt store tur -de sidste ting kan jeg ikke klare (pga graviditeten/kemikalier) og derfor er det Nichlas som må trække læsset på den måde.

Han er overbevist om at han kan nå det hele på onsdag inklusiv at hjælpe mig med invitationer :rolleyes Jeg er så stresset over at han ikke i det mindste går i gang med noget, eller pakker en enkel flyttekasse :(

Jeg har det bare sådan at stress avler mere stress -hvilket resulterede i at jeg ikke kunne sove i nat og stod op kl 0230 for at gøre køleskabet rent.

Jeg vågnede så kl 0930 fordi jeg liiiige kom i tanke om (mens jeg sov) at jeg skulle sætte en hvid vask over.

Jeg sover så dårligt når jeg er stresset og vi har så mange småting der skal ordnes :boo det løber bare op og Nichlas har ikke fattet hvor meget vi mangler :boo

Del dette indlæg

Stress!!!

De her dage er jeg skide sur og nærtagende fordi jeg synes at jeg har helt reelle grunde til at være stresset!

Vi skal flytte på fredag -som i at vi skal have flyttet alt over i den nye lejlighed fredag +have købt hårde hvidevarer da vi kun har bil og trailer den dag - og jeg havde lavet en lang liste med ting som skal nåes inden vi flytter ud. Bl a sådan en ting som at få pakket ned ( :rolleyes) og få gjort ordentligt rent, vasket alt tøjet osv osv! Vores træterrasse er fyldt med alger og skal ordnes, brændeovnen skal virkelig rengøres og så har vi en hems som også skal have den helt store tur -de sidste ting kan jeg ikke klare (pga graviditeten/kemikalier) og derfor er det Nichlas som må trække læsset på den måde.

Han er overbevist om at han kan nå det hele på onsdag inklusiv at hjælpe mig med invitationer :rolleyes Jeg er så stresset over at han ikke i det mindste går i gang med noget, eller pakker en enkel flyttekasse :(

Jeg har det bare sådan at stress avler mere stress -hvilket resulterede i at jeg ikke kunne sove i nat og stod op kl 0230 for at gøre køleskabet rent.

Jeg vågnede så kl 0930 fordi jeg liiiige kom i tanke om (mens jeg sov) at jeg skulle sætte en hvid vask over.

Jeg sover så dårligt når jeg er stresset og vi har så mange småting der skal ordnes :boo det løber bare op og Nichlas har ikke fattet hvor meget vi mangler :boo

:kram

Ville det hjælpe ham til at indse hvor meget der var, hvis du laver en liste med det der mangler? Og ville det afstresse dig, hvis du kunne strege ting på en sådan liste, så du kan se, at der rent faktisk sker noget?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste feriedag :( Har allerede hverdagskrise. Hvordan skal det overhovedet hænge sammen med 2 x fuldtidsjob og familietid :blink

Man snor sig - vælger de nemme løsninger og prøver at lade være konstant at fokusere på alt man ikke når og den dårlige samvittighed overfor børn og job og mand...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stress!!!

Vi skal flytte på fredag -som i at vi skal have flyttet alt over i den nye lejlighed fredag +have købt hårde hvidevarer da vi kun har bil og trailer den dag - og jeg havde lavet en lang liste med ting som skal nåes inden vi flytter ud. Bl a sådan en ting som at få pakket ned (:rolleyes) og få gjort ordentligt rent, vasket alt tøjet osv osv! Vores træterrasse er fyldt med alger og skal ordnes, brændeovnen skal virkelig rengøres og så har vi en hems som også skal have den helt store tur -de sidste ting kan jeg ikke klare (pga graviditeten/kemikalier) og derfor er det Nichlas som må trække læsset på den måde.

Åh, min mand er også den vildest tidsoptimist - så træls altså <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man snor sig - vælger de nemme løsninger og prøver at lade være konstant at fokusere på alt man ikke når og den dårlige samvittighed overfor børn og job og mand...

Åh det lyder præcis som jeg forventer.. Glæder mig bare til jeg kommer i vagtordningen igen, så har jeg igen en ugentligt fridag og kan gå tidligere ofte..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det lyder præcis som jeg forventer.. Glæder mig bare til jeg kommer i vagtordningen igen, så har jeg igen en ugentligt fridag og kan gå tidligere ofte..

Det lyder godt nok rart med ugentlig fridag!

Har S haft barsel indtil nu?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender det godt! S havde en periode, hvor han overrulede mig mht Edith og han opdagede/vidste det slet ikke, før vi lige fik snakket om det. Offerrolle er SÅ nederen og svært at få væk, hvis han er i sådan en periode <_<

Vi har snakket om det en million gange, så han ved det godt. Begge dele altså! Så det er bare mega frustrerende, at han ikke ændrer på det :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder godt nok rart med ugentlig fridag!

Har S haft barsel indtil nu?

Ja, han starter imorgen efter 10 uger herhjemme..

Det er også fedt at have alt den afspadsering, jeg har jo timerne på et andet tidspunkt i form af 3-5 døgnvagter pr mdr. Så har jeg nok til en fridag og at gå tidligere nogle dage hver uge :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder meget som det der foregår herhjemme. Så snart jeg skal sige noget som helst til M, som ikke er direkte positivt, er jeg nødt til at indlede sætningen med "Det her er ikke skældud, men..." Og det kan være noget simpelt som en henstilling om ikke han vil lade være med at sætte beskidt service midt i madlavningen, men i stedet sætte det i opvaskemaskinen :rolleyes

Jeg tog en alvorlig snak med ham forleden, hvor jeg forklarede ham hvad jeg følte, og at han er nødt til at arbejde på det sammen med mig - evt. med hjælp fra en parterapeaut. Vi prøver at se om vi selv kan få vendt skuden nu, men er også klar over, at det måske ikke kan gøres uden hjælp udefra.

Måske du kan snakke med H om det?

Jeg snakker meget ;) Ej, han ved det udemærket godt! Men lige pt kører tingene bare lidt skævt, og vi føler os vist begge lidt misforståede og glemt af den anden. Jeg overvejer rigtig meget en parterapeut faktisk. Vi kommer ikke til at gå fra hinanden, men vi kan lige så godt arbejde på at have det så godt son muligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har snakket om det en million gange, så han ved det godt. Begge dele altså! Så det er bare mega frustrerende, at han ikke ændrer på det :rolleyes

Ej, hvor irriterende <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler på ingen måde at David hører efter hvad jeg siger. Han gør helt konsekvent det modsatte af hvad jeg siger, bliver vred så han råber, bider, slår, sparker og siger at han vil "save mit hoved af" eller "skære mit hjerte ud" :blink

Jeg fatter ikke hvad der foregår og føler på ingen måde, at det nytter at (forsøge) at opdrage ham for tiden :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt mærke at min krop er smadret efter flere dages hårdt arbejde i haven. Vi har fræset med en kæmpe maskine, renset 2 gange, fjernet sten, kørt på genbrugen og tømt trailer, læsset trailer igen. I dag flyttede vi en kæmpe sten der vejede omkring 200 kg. kun to mennesker. Føj jeg er smadret

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville det hjælpe ham til at indse hvor meget der var, hvis du laver en liste med det der mangler? Og ville det afstresse dig, hvis du kunne strege ting på en sådan liste, så du kan se, at der rent faktisk sker noget?

Desværre ikke.

Jeg havde lavet en liste og var startet på den -men han er generelt typen der siger: det går nok, vi skal nok nå det hele -imorgen :rolleyes

Jeg VED at det er fordi at han ved at hans far hjælper os i weekenden og hvis tingene ikke er gjort så gør hans far det for os uden at blive spurgt...

Det irriterer mig bare gevaldigt for vi er altså ikke dovne teenagere længere og hans far skal ikke knokle med rengøring og skille ting ad når vi har bedt om hjælp til at flytte tingene fra a-b.

Jeg har bare træt af den der sløve attitude :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, min mand er også den vildest tidsoptimist - så træls altså <_<

Virkelig træls! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leonora vågnede fordi hun havde kastet op ud over alt i bv og så kom der en mega-tynd ble bagefter :( Magter det ikke. Har allerede en klump i maven :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leonora vågnede fordi hun havde kastet op ud over alt i bv og så kom der en mega-tynd ble bagefter :( Magter det ikke. Har allerede en klump i maven :boo

Åh nej :(

Stort :kram til dig og Leonora

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det er en engangsforestilling :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores tv er til at lukke op og skide i! Det har nu ikke virket i fire dage :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej :(

Stort :kram til dig og Leonora

Tak, også til dig, mille1981.

Der har allerede været en tynd ble og en gang opkast mere :( Kæmpe klump i maven og frygter allerede natten :(

Kæft jeg er en sløj mor til syge børn. Har mest af alt lyst til at stikke af :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der har allerede været en tynd ble og en gang opkast mere :( Kæmpe klump i maven og frygter allerede natten :(

Kender det godt - Albert har haft et par tyndere bleer idag (men er ellers i super humør), og jeg er allerede halvt i panik :rolleyes

:kram til dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

MÆND :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

At det her skift til sommertid har fået vores drenge helt ud af deres rytmer...det må godt snart blive normalt igen om aftenen med putninger tak!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender det alt for godt! Lucas har haft lidt dårlig mave her til aften. Meget lidt har han lavet, men det har været tyndt, og han har lavet et par gange. Jeg frygter virkelig natten, og jeg frygter at han begynder at kaste op - endnu værre frygter jeg at vi alle bliver syge med opkast :(

Jeg har lyst til at flygte fra det hele :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg snotter og hoster som en gal - kæft jeg er allerede træt af det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej dog søde Tumle :( :kram

Håber det bliver mindre slemt end frygtet! Og jeg kan godt forstå du vil stikke af, det er ikke sløjt, det er helt ok :kram2 Omgangssyge er stygt og burde forbydes!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.