SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om det her i brok, men for h...... hvor blev jeg bange!

Jeg var bare gået ud i køkkenet for at tage noget at drikke, da jeg hører lyden af Vitus plastik motorcykel i det fjerne - som i mistænkeligt langt væk! Og hoveddøren står åben og Vitus er på vej ned til den næste vej, som i princippet er lille, men folk kører hurtigt, fordi de kommer lige fra landevejen. Jeg kalder og begynder at løbe, hvilket bare får ham til at køre hurtigere. Jeg skriger og løber alt hvad jeg kan. Han stopper lige inden han kører ud på vejen (heldigvis er der ingen biler) og jeg er der sekundet efter - i princippet et sekund for sent. Og så tudede jeg. Og kunne ikke falde i søvn i går aftes... for hvad nu hvis....

Tak allesammen! I er søde! :)

Ja, det var dæleme ikke sjovt. Her til formiddag har jeg heldigvis haft en fuldstændig lykkelig og overmoslende lille dreng, der har besluttet at mor er verdens bedste klatrestativ. Så hyggeligt - omend mor i ordets bogstaveligste forstand har haft røv i begge ender! :D (Det var nu kun den ene, der var min... ;)

Den var god, Mformor  :D den må jeg huske. Men det var ikke meningen, at jeg ville spise den plade marabou - det var bare min mund! :D

Hold nu kæft en forskrækkelse, Mrs. M :o Åh, de prøver sq da virkeligt at slå en ihjel de små størrelser...

Vi rykker fra lukket til mere åben have om et par måneder... Måske sele, et spyd i jorde og en lang snor... :chin:

Dejligt med moslemus :biglove

:kram2

Del dette indlæg

Hold nu kæft en forskrækkelse, Mrs. M :o Åh, de prøver sq da virkeligt at slå en ihjel de små størrelser...

Vi rykker fra lukket til mere åben have om et par måneder... Måske sele, et spyd i jorde og en lang snor... :chin:

Dejligt med moslemus :biglove

:kram2

Kort snor. Helt klart kort snor. Det andet... De skal nok finde ud af at komme ud af den have!

;)

I morgen går turen til Silvan efter kroge/kæder/andet der kan holde udbryderkongen stangen. Grrrrr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 Du havde også problemer med Camille i sin tid, ikke? Havde hendes far måske nogle fif dengang?

Jeg synes jeg gør helt som både Camille og Leahs far - det virker bare slet ikke.

Fx tager jeg ikke Leah op.. Hun er bare i sin seng. Hun skriger hvis jeg går ud, så er i rummet.. Men hun leger, tosset rundt og har helt samme evne som Camille til at holde sig vågen i flere timer...

Det er nu 1,5 time siden jeg startede med at putte, og hun var træt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes jeg gør helt som både Camille og Leahs far - det virker bare slet ikke.

Fx tager jeg ikke Leah op.. Hun er bare i sin seng. Hun skriger hvis jeg går ud, så er i rummet.. Men hun leger, tosset rundt og har helt samme evne som Camille til at holde sig vågen i flere timer...

Suk :(

Herhjemme har far også nemmere ved at putte den store. Jeg tror, at det er en blanding af, at det er sværere for junior at give slip på mor, og så at han ved, at far bliver megasur, hvis han er alt for meget på tværs. Der tror jeg, at min tålmodighed og forsøget på mere pædagogiske indgangsvinkler rammer mig lidt i røven... :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk :(

Herhjemme har far også nemmere ved at putte den store. Jeg tror, at det er en blanding af, at det er sværere for junior at give slip på mor, og så at han ved, at far bliver megasur, hvis han er alt for meget på tværs. Der tror jeg, at min tålmodighed og forsøget på mere pædagogiske indgangsvinkler rammer mig lidt i røven... :rolleyes

Ja tror også det er sådan her!

Camille plejer dog at være nem at putte.. Dog holder hun Leah vågen, hvis de puttes samtidig..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg sikker på han ikke gør :kram Håber en god nats søvn giver mere kærlighed i morgen.

I dag har han været en stjerne, og jeg har virkelig sørget for, at suge kærlighed til mig, og overøse ham med med kærlighed hele dagen. :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uf det lyder hårdt! :kram2

Hvad laver du selv i den halvanden time?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lorte hoste = vågen baby :(

Har lige spurgt i smalltalk om nogen kender til det hostestillende middel noskapin...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh :numse :(

Håber du hurtigt er frisk så I kan hygge lidt på trods og din store dreng er da en stjerne :biglove

Virkelig meget :numse !!!

Tak, det satser jeg stærkt på! Ja han er simpelthen så skøn, det er typisk ham at reagere sådan.... Min store dejlige dreng :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan I mon skrive en mail til hjem is og spørge om de kan holde lidt længere væk det næste stykke tid pga baby?

Jeg har godt overvejet det. Os - de eneste på vejen med baby - holder de ude foran..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har godt overvejet det. Os - de eneste på vejen med baby - holder de ude foran..

Dengang N sov i barnevognen var de faktisk rigtig flinke til at tage hensyn. En enkelt gang fik de givet den godt gas, men tror chaufføren fangede det, da jeg kom løbende ud for at få ham til at sove videre ;) siden ringede de ikke med klokken foran os når barnevognen var ude ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh tiger/tænder/forkølelse. Jeg er ikke helt fan. Til aftensmad hos min mor. Jeg står med overtræt skrigende baby og så spørger min kære mor mig "vil du have noget varm kylling?" Fik vist vrisset at det ikke lige var kylling jeg tænkte på pt! :blush Ej men helt ærligt. Og hendes barnevogn var i stykker så jeg ikke kunne flappe overlæderet op og skærme for vind. Egentlig bor hun ret smart med en overdækket gang/areal, men de andre beboere ryger derude, så der skal min unge IKKE stå! Så ærgerligt de forpester det område <_< Nå nok brok herfra. Det kan min mor jo ikke gøre for ;) Jeg kan vist bare bedst li at være hjemme om aftenen med min unge ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ham havde vi også problemer med i dag <_<

Mon de egentlig får mange klager? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uf det lyder hårdt! :kram2

Hvad laver du selv i den halvanden time?

Bomber numse, tusser, holder hånd på, er stille.. Ja, alt hun har behov for..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh tiger/tænder/forkølelse. Jeg er ikke helt fan. Til aftensmad hos min mor. Jeg står med overtræt skrigende baby og så spørger min kære mor mig "vil du have noget varm kylling?" Fik vist vrisset at det ikke lige var kylling jeg tænkte på pt! :blush Ej men helt ærligt. Og hendes barnevogn var i stykker så jeg ikke kunne flappe overlæderet op og skærme for vind. Egentlig bor hun ret smart med en overdækket gang/areal, men de andre beboere ryger derude, så der skal min unge IKKE stå! Så ærgerligt de forpester det område <_< Nå nok brok herfra. Det kan min mor jo ikke gøre for ;) Jeg kan vist bare bedst li at være hjemme om aftenen med min unge ;)

Den sidste linje: :ditto MEGET!

Haha og nu er det endelig blevet ok at være ude med William sådan bare liiiiiiidt tidlig aften - men så har vi jo så Nohr ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den sidste linje: :ditto MEGET!

Haha og nu er det endelig blevet ok at være ude med William sådan bare liiiiiiidt tidlig aften - men så har vi jo så Nohr ;)

Jeg er bare et hjemme menneske. Manden sagde til aften "jamen vi skal jo også huske at pleje venskaber for ellers sidder du om et par år kun med en enkelt ven. Det vil du vel ikke?" Bare fordi jeg allerede brokkede mig over vi skal ud af huset igen i morgen ;) Mit korte svar var bare "det ville sku ik gøre mig noget" :P Lige pt har jeg sku ikke brug for at pleje noget :D Eller jo det har jeg jo nok for har ikke set dem vi skal over til, siden før jul :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare et hjemme menneske. Manden sagde til aften "jamen vi skal jo også huske at pleje venskaber for ellers sidder du om et par år kun med en enkelt ven. Det vil du vel ikke?" Bare fordi jeg allerede brokkede mig over vi skal ud af huset igen i morgen ;) Mit korte svar var bare "det ville sku ik gøre mig noget" :P Lige pt har jeg sku ikke brug for at pleje noget :D Eller jo det har jeg jo nok for har ikke set dem vi skal over til, siden før jul :rolleyes

Var det mig eller dig der skrev det der? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bomber numse, tusser, holder hånd på, er stille.. Ja, alt hun har behov for..

Hmm ja, der virker jo ikke umiddelbart som noget der gør det sværere for hende ... :chin: :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork, så kom man til at tale grimt om baby overfor manden. E fattede det næppe, men tror B synes det var mindre klædeligt :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var det mig eller dig der skrev det der? ;)

^_^

Jeg er bare ikke social anlagt. Og det er til trods for mange tror jeg er. Til Astrids dåb var jeg ved at brænde sammen, men alle troede at jeg var helt cool og rolig. Min bonus mor så helt overrasket ud da jeg sagde at jeg hadede at det var mig der skulle byde velkommen, for hun synes jeg gjorde det som om jeg aldrig lavede andet. Så folk tror jeg elsker at snakke og være i centrum, men jeg vil allerhelst være hjemme på sofaen under tæppet med netflix (når A sover), chokolade, kaffe og strikketøj ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork, så kom man til at tale grimt om baby overfor manden. E fattede det næppe, men tror B synes det var mindre klædeligt :blush

Jeg bliver også lidt stram når manden bander over noget hun ikke kan gøre for, så forstår din mand ;)

Men forstår også dig :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Griner - hvad fik du sagt? Min gemal er også en anelse sippet på den front :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Griner - hvad fik du sagt? Min gemal er også en anelse sippet på den front :rolleyes

Jeg er også sippet på den front :D

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.