SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At min kære ex ikke fatter en skid, ang. Gry og hendes sind.... ikke brok faktisk, men nok mere at det gør mig ked af det... :(

Del dette indlæg

2 hours ago, Susanne said:

Og nu krydret med, at svigerfar har omgangssyge. JEG VIL IKKE MERE!!! :(

Jeg har lyst til at pakke mine ting og mine børn og flygte, for jeg kan slet ikke overskue, at vi evt allesammen skal den tur igennem igen bare 1 uge efter vi alle var ovenpå igen :boo

Åh nej altså noget røv!

Håber inderligt I går fri!! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt :boo 

Jo jo skøn jul og alt det der, men prisen er satme høj på søvnfronten <_< 

Vi skal stå for julefrokost i morgen for min familie og egentligt så glæder jeg mig. Men bare tanken om endnu en nat med alt for lidt søvn og så stå i køkkenet hele dagen i morgen <_< jeg dør lidt indeni.

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 hours ago, Susanne said:

Og nu krydret med, at svigerfar har omgangssyge. JEG VIL IKKE MERE!!! :(

Jeg har lyst til at pakke mine ting og mine børn og flygte, for jeg kan slet ikke overskue, at vi evt allesammen skal den tur igennem igen bare 1 uge efter vi alle var ovenpå igen :boo

Har i overvejet at holde jul hos jer og så invitere både din og Sørens familie? Synes selv det er smart at børnene er i vante omgivelser og kan puttes i egen seng etc nemlig :) bare en ide 

Håber i går fri og at i får nogle gode dage i Jylland 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan får jeg ammebæ-farve af Io bio uld/silke bodyer? Der er jo ikke ligefrem høj solskin :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

6 minutes ago, Pada said:

Hvordan får jeg ammebæ-farve af Io bio uld/silke bodyer? Der er jo ikke ligefrem høj solskin :(

Jeg synes de kan reddes ved at massere pletten i klar Opvaskemiddel til farven er væk og så vaske dem alm bagefter :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Just now, louisevibe said:

Jeg synes de kan reddes ved at massere pletten i klar Opvaskemiddel til farven er væk og så vaske dem alm bagefter :) 

Tak! :lovebk det prøver jeg! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 hours ago, Susanne said:

Sofie sov 20.30, så var jeg derinde 6-8 gange i timen ml. 21.30 og 23.45, hvor jeg besluttede at gå i seng. Sofie sov så ikke roligt igen før 03.45 :prik

Røv, hvor er jeg træt! 

Og svigerforældrene har så ikke en ekstra madras, så Søren måtte ligge på puder fra sofaen ved siden af Anna, gik først i seng kl. 02 og Anna vågnede kl. 06, fordi hun intet spiste hele dagen i går (skide tag sensitivitet! <_<) og derfor var Mega sulten. Så han har også kun sovet 4 timer. 

I dag skal vi til 'julefrokost' med Sørens familie, hvor vi skal have skibberlabskovs, som hverken jeg eller pigerne spiser. Great... :prik

Netop en af grundene til at vi besluttede at holde julen hjemme. Så inviterer vi skiftevis min og Jespers familie. Det var ikke så populært hos svigerfamilien sidste år, men det måtte de bare acceptere, og de endte da også med at komme. 

Jeg elsker at 25. er hellig til nattøjs-se-på-gaver-slappe-af-dag. 

Og så et stort :kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gæster der har deres sko på indenfor..det fatter jeg altså ik man tror er ok? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare SÅ brugt! 

Har været snottet længe, sovet dårligt og har egentlig mest lyst til bare at putte mig under min dyne og sove. Men nej da...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv jeg skranter stadig idag....har det godt nok skidt on off og håber noget søvn vil hjælpe på det.   :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm jeg tror altså det er sidste gang vi holder jul udenfor hjemmet.... for en fest... på godt og ondt:blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

21 minutes ago, Annette S said:

Hmm jeg tror altså det er sidste gang vi holder jul udenfor hjemmet.... for en fest... på godt og ondt:blink

Det lyder som noget der skal uddybes?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt spændt på, om min farmor får de julegaver, jeg har sendt hende eller om de ryger retur :(

Hun er åbenbart holdt op med både at tage telefonen og at åbne døren for nogen, så den eneste "vej" til hende er via min faster, som jeg aldrig har haft noget forhold til, men som vistnok er mega sur på min far. Har sendt en sms til hende og bedt så pænt og sødt, jeg kunne, om hun ville hjælpe min farmor med at få hentet pakken/være hjemme til at tage imod, men hun har ikke svaret, svarer heller ikke min far, og ifølge min far skal jeg nok ikke forvente andet end at hun er sur over at få "pålagt sig den opgave". Æv :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Just now, Stephi-moren said:

Det lyder som noget der skal uddybes?

Min 4 årige var bare så øretæve indbydende HELE dagen... han kunne slet ikke kaperer dagen, selvom vi havde forsøgt at gøre den gennemkommelig... 

han endte med st komme i seng, kl 20, og jeg er ret sikker på han ikke har følt han havde en god jul... jeg følte mig som en elendig mor.. den lille skreg sig igennem aftensmaden sammen med sin fætter på 7 mdr.. og de blev puttet til normaltid kl 19...men det var bare ikke spor hyggeligt... før alle børn sov... og den følelse gjorde mig rigtig ked... 

frs næste år bliver det hjemme!!! Og det bliver juletræ dans og gaver, alle gaver FØR aftensmaden og Allr børn ryger i seng til normal tid! 

Sådan en eftermiddag og aften som igår skal ikke gentages:blink:prik

vi overnattede... igen et træls valg... ungerne vågnede 05.40 i morges og jeg havde ligget mere vågen end sovet om natten!  Jeg er sikker på de havde sovet længere herhjemme og jeg havde om nogen i hvertfald sovet bedre hjemme! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så pisse-træt af at bruge

min aften på at putte Leonora! Sidste nye stunt er at tage strømper og natdragt HELT af :blink<_<

Sov dog for h****** så jeg kan få bare en smule ro og voksentid!

Del dette indlæg

Annonce ♥

7 hours ago, blomst27 said:

Har i overvejet at holde jul hos jer og så invitere både din og Sørens familie? Synes selv det er smart at børnene er i vante omgivelser og kan puttes i egen seng etc nemlig :) bare en ide 

Håber i går fri og at i får nogle gode dage i Jylland 

Vi holdt jul hjemme sammen med min familie sidste år, da Sofie var spæd. 

Vi får aldrig farmor og farfar til at komme til os, tror jeg :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

7 hours ago, louisevibe said:

Netop en af grundene til at vi besluttede at holde julen hjemme. Så inviterer vi skiftevis min og Jespers familie. Det var ikke så populært hos svigerfamilien sidste år, men det måtte de bare acceptere, og de endte da også med at komme. 

Jeg elsker at 25. er hellig til nattøjs-se-på-gaver-slappe-af-dag. 

Og så et stort :kram 

Jeg ved sgu ikke. Egentlig er jeg ok med at tage derop til jul hvert andet år. Så slipper jeg for alt det praktiske med indkøb og madlavning og det er også noget værd ;) Og næste gang vi skal derop er Sofie 3 år (og Anna 7?! :blink) så det værste er overstået. 

Med tiden tænker jeg også vi gerne vil holde det selv ind imellem :)

Vi kørte fra Jylland kl. 14,  pigerne og jeg var fremme hos min mor kl. 16.45 og jeg ligger nu i en god dobbeltseng med Anna ved min side :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 hour ago, Tumlepigen said:

min aften på at putte Leonora! Sidste nye stunt er at tage strømper og natdragt HELT af :blink<_<

Puttehelvede trækker virkelig også tænder ud! Det bliver bedre en dag :kram håber den dag kommer snart. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver kraftstejlemig i skide dårligt humør når jeg bruger en hel aften på at hoppe rundt med en unge der skiftevis skal i vikle, ammes i søvn, synges for, aes og min mand så tager over, for efter 5 min at give totalt op for "han er jo ikke i nærheden af at falde i søvn" og simpelthen bare tage barnet med ind i stuen. Hvad. Fanden. Sker. Der. I. Dit. Hoved. Menneske?!?!!!?!?!!!?!!? 

Seriøst, han kunne jo godt sove (sporadisk) da jeg var derinde, så sig dog for helvede at jeg skal tage ham i stedet for at sætte knægten ind foran et tændt fjernsyn og en kasse legetøj!!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 hours ago, Tumlepigen said:

:kram håber snart det bliver bedre! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så døde George Michael sgu :blink

Hvad sker der for 2016?!

Del dette indlæg

Annonce ♥

31 minutes ago, Barbamama said:

Så døde George Michael sgu :blink

Hvad sker der for 2016?!

Whaaaat?! :blink 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.