Besvaret November 14, 2016 Regnvejret! Min baby sover sååå sødt i barnevognen, men jeg skal hente den store i børnehaven senest kl. 16. Jeg hader at vække sovende baby, men vi kan ikke gå derhen i det her vejr, det er det for langt til, så hun skal over i bilen. Skal man mon vække hende og få hende ind og i tør ble først, eller liste hende over i autostolen og håbe hun kan sove videre der? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 Min mand der tog til læge med hosten og nu et blevet indlagt til diverse prøver på sygehuset pga infektion? i nyrerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 6 hours ago, Susanne said: Min lillesøster er ok! De var præcis der for 2 dage siden, men ændrede planer og kørte ned i den sydlige ende af øen Hun vandrede 8 timer på et bjerg og havde derfor ikke set eller hørt noget, før de kom ned igen. Hvor dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 2 hours ago, Tumlepigen said: Bare Øv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 13 minutes ago, Kawon said: Min mand der tog til læge med hosten og nu et blevet indlagt til diverse prøver på sygehuset pga infektion? i nyrerne Ej hvad håber han blir sendt hjem igen snart Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 28 minutes ago, Kawon said: Min mand der tog til læge med hosten og nu et blevet indlagt til diverse prøver på sygehuset pga infektion? i nyrerne Puha! Håber alt er okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 Luksusbrok. Er i dag blevet indkaldt til samtale... I morgen! Ved ikke lige hvordan jeg klarer det overfor jobbet nu jeg også skal flekse torsdag for en anden samtale. Torsdag er det drømmejobbet jeg skal til samtale ved. Legoland kunne nu også være spændende... Tænke tænke..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 1 hour ago, Kawon said: Min mand der tog til læge med hosten og nu et blevet indlagt til diverse prøver på sygehuset pga infektion? i nyrerne Sikke da en drejning. Håber han trods alt er ok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 Hooold nu op, det her griber jo helt vildt om sig vi ender snart med at skulle lave hele huset om! Ikke lige i planerne eller budgettet lige nu, og mega dårlig timing med M der har vildt travlt på arbejdet og mig der snart starter nyt arbejde (og vi skal have en ekstra bil). Kan dog ikke lade være med at være en lille smule begejstret og spændt på hvad der kommer til at ske Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 4 hours ago, Tumlepigen said: Bare Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 1 minute ago, JustMe said: Den der følelse når man skal skifte sin baby, og man trækker vist og dragt op over bleen for at skabe plads, og det man mærker hverken er ble eller tøj... nam nam... så ved man at det bliver en større omgang... Sorry, men Det er træls! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 29 minutes ago, JustMe said: Er helt med på at det er vældig sjovt, når det er andre som står med bæ helt op af armen men altså sådan u-brok - fedt at kunne komme med hverdagsbrok Hvor er du sød, Malene. Dejligt at du kunne komme med hverdagsbrok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 Har godt snottet baby Det tegner faretruende for juniors lovede alene-med-mor-fridag i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 Sys det er lidt hårdt for tiden, 2 indlagte og syge drenge og en dagligdag som næsten ikke kan hænge sammen oveni flere kampe med kommunen.. Jeg magter faktisk ikke rigtig mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 Kæmpe kram hele vejen rundt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 21 minutes ago, ammmor said: Sys det er lidt hårdt for tiden, 2 indlagte og syge drenge og en dagligdag som næsten ikke kan hænge sammen oveni flere kampe med kommunen.. Jeg magter faktisk ikke rigtig mere Pyh du trænger vist til et kram håber du har nogen i nærheden at dele bekymringerne med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 Jeg synes det er DEJLIGT at Brian er hjemme! Men jeg har altså ikke savnet: - Rodet - Larmen - At ungerne puttes 1/2 time senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 46 minutes ago, Barbamama said: Jeg synes det er DEJLIGT at Brian er hjemme! Men jeg har altså ikke savnet: - Rodet - Larmen - At ungerne puttes 1/2 time senere Haha, de kære kompromis'er. Men mon ikke det er det værd når regnskabet skal gøres op dejligt at han er hjemme og "alt er som det plejer" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 13 minutes ago, Saga74 said: Haha, de kære kompromis'er. Men mon ikke det er det værd når regnskabet skal gøres op dejligt at han er hjemme og "alt er som det plejer" Ja ja jeg syntes jo også der var alt for stille, da han var væk, så jeg bliver nok bare aldrig tilfreds Og ja, det er dejligt at få lidt normaltilstand igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 Nu ikke kun snot baby også feberbaby.. med væske på ørerne og elendige nætter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 1 minute ago, Annette S said: Nu ikke kun snot baby også feberbaby.. med væske på ørerne og elendige nætter Pis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 7 minutes ago, Elisamus said: Kvalme big time Med god grund tror jeg men bleh for kvalme håber snart du får det bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 Just now, Saga74 said: Med god grund tror jeg men bleh for kvalme håber snart du får det bedre Jeg er meget spændt på om jeg får en lige så nem graviditet som sidste gang, men hold nu kaje den kvalme er styg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2016 Nå men altså manden er indlagt natten over, da de stadig ikke er færdig med at bede ham om urin-prøver, bruge ham som nålepude og alt mulig andet. Vi har stadig ikke rigtig fået svar på hvad han fejl, men det virker jo umiddelbart ikke til at være alvorligt. Jeg er endt hjemme på en sovesofa ved svigermekanikken, da jeg ikke lige kunne overskue at skulle hjem og få fordret og puttet begge piger, så det hjalp farmor heldigvis med. Så må vi se hvad morgendagen bringer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites