Besvaret November 1, 2016 Jeg bliver skingrende vanvittig af, at det barn vågner hver aften, en halv time efter at jeg langt om længe har sat mig i sofaen med en artikel og et glas vin. Jeg får intet fra hånden og jeg har ingen børnefri tid, der ikke tilbringes enten på arbejde, i køkkenet eller i bryggerset. Jeg kunne skrige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2016 28 minutes ago, Lady H said: Jeg bliver skingrende vanvittig af, at det barn vågner hver aften, en halv time efter at jeg langt om længe har sat mig i sofaen med en artikel og et glas vin. Jeg får intet fra hånden og jeg har ingen børnefri tid, der ikke tilbringes enten på arbejde, i køkkenet eller i bryggerset. Jeg kunne skrige Kram skal vi ikke bare sende Nohr og Sigrid på feriekoloni på Fyn? Så kan de hygge sig sammen med at vække hinanden hele aftenen (for her løber jeg også konstant ) og deres mødre kunne få sig noget velfortjent fred? Eller også kunne vi drikke et glas vin sammen og brokke os over vores uvorne unger det kunne i hvert fald være hyggeligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2016 1 hour ago, tazdiginez said: Jeg er usynlig. Jeg ser dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2016 1 hour ago, tazdiginez said: Jeg er usynlig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2016 Er godt nok træt af hovedpine/migræne.. Og det går først lige op for mig nu, at min nærmest konstante hovedpine måske kunne hænge sammen med mens på 16. dag? Måske jeg lige skulle høre lægen i morgen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2016 46 minutes ago, Stephi-moren said: Kram skal vi ikke bare sende Nohr og Sigrid på feriekoloni på Fyn? Så kan de hygge sig sammen med at vække hinanden hele aftenen (for her løber jeg også konstant ) og deres mødre kunne få sig noget velfortjent fred? Eller også kunne vi drikke et glas vin sammen og brokke os over vores uvorne unger det kunne i hvert fald være hyggeligt! Tak og JO, det lyder som en fantastisk plan! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2016 24 minutes ago, JustMe said: Er egentlig pænt træt af, at min ellers kønne baby har fået skæl-eksem i panden... det pynter ligesom ikke i et ansigt som i forvejen er beskæmmet af fiksering af en sonde... Ej, det er jo om noget uretfærdigt. Har hun mon fået det som allergisk reaktion på noget udstyr, eller er det bare tilfældigt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2016 1 hour ago, PernilleMaj said: Jeg ser dig Også jeg. Kram kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2016 Hold kæft, hvor er i dejlige Tak piger!! Tak for krammene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 Bah forkølet og ondt i hovedet....yay eller noget...så blev det min tur til at være skidtmas herhjemme.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 Orker virkelig ikke mere. leah stod igen op 4.15. Jeg skal til møde med kommunen senere. Jeg har en gang fået det rykket, så kan ikke rykke igen. Og Leah tuder hele tiden, og jeg har allerede råbt to gange kan slet ikke gennemskue hvordan jeg skal klare hvis de mener jeg er i stand til praktik. en ting er alt det med psyken, men jeg har stadigvæk ondt i min skulder vil gerne meldes ud nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 1 hour ago, girly1988 said: Bah forkølet og ondt i hovedet....yay eller noget...så blev det min tur til at være skidtmas herhjemme.... God bedring til dig - og god indkøring af N Idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 Dagens første tudetur det gør så ondt at ta tøj på - trusser, leggings og strømper... Har endelig fået det på og så opdager jeg at jeg har taget de forkerte trusser, de "ikke gravide" og de strammer jo ulideligt - så forfra med projekt påklædning... Kan jeg ikke få en midlertidig plejehjemsplads jeg har brug for en plejer og en rullestol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 Jeg gider snart ikke at være ledig mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 3 minutes ago, Girl Next Door said: Jeg gider snart ikke at være ledig mere Der må da snart være noget til dig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 Fandme træt af den vattede ejendomsmægler, der solgte lejligheden til mig! Siden hvornår er almindelig pli og samarbejdsvilje blevet en mangelvare?!? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 39 minutes ago, JustMe said: Godt så... Det var åbenbart HELT forfærdeligt at jeg formastede mig til at ringe til en yderst højt-æret læge ved vores lægehus... Han blev direkte fornærmet Ej, jamen jeg skal da nok lade være med igen en anden gang at ringe til dig når min syge baby har haft potentielt kløende og sviende udslæt i ansigtet i 2 uger... Næste gang skal jeg nok bare ignorere hende, og så håbe på at hun kan give udtryk for hvis det klør, og så fortælle hende at sådan en stor, vigtig læge da ikke har tid til at tage sig af sine patienter i telefontiden... Godt at han ikke er vores faste læge... Åh comeon hr læge Håber du finder ud af hvad der skal til for at behandle udslættet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 Missede bussen med 20 meter løbe er udelukket. Så venter jeg da bare 20 min... sidder og kigger på Føtex på den anden side af vejen og tænker på kager men der er jo urealistisk langt der over Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 12 hours ago, skruk said: Hvilke produkter bruger du? Derudover har bilka hver måned en weekend, hvor sukkerfrie varer er sat ned, kan ikke lige huske om det er 20 eller 25 % Aesis. Burde efterhånden holde op med at prøve. Men tænkte at sukkerfri kirsebærsovs måske ku tillade mig at spise en lille portion ris a la mande... ja hvis jeg ville ha ødelagt smagsoplevelsen fuldstændig jeg ville ikke kalde deres produkter uspiselige men de smager så ringe det kan være lige meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 Jeg har taget Cecilia strømpebukser med på arbejde fremfor mine egne... Grrrr så nu sidder jeg med kjole og bare ben og føler mig så nøgen at jeg vil gå ud og købe et par strømpebukser nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 1 hour ago, JustMe said: Godt så... Det var åbenbart HELT forfærdeligt at jeg formastede mig til at ringe til en yderst højt-æret læge ved vores lægehus... Han blev direkte fornærmet Ej, jamen jeg skal da nok lade være med igen en anden gang at ringe til dig når min syge baby har haft potentielt kløende og sviende udslæt i ansigtet i 2 uger... Næste gang skal jeg nok bare ignorere hende, og så håbe på at hun kan give udtryk for hvis det klør, og så fortælle hende at sådan en stor, vigtig læge da ikke har tid til at tage sig af sine patienter i telefontiden... Godt at han ikke er vores faste læge... Hvad havde han så forstille sig du gjorde det er da godt nok en ømmer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 20 minutes ago, blomst27 said: Jeg har taget Cecilia strømpebukser med på arbejde fremfor mine egne... Grrrr så nu sidder jeg med kjole og bare ben og føler mig så nøgen at jeg vil gå ud og købe et par strømpebukser nu! Undskyld men Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 47 minutes ago, Aja said: Der må da snart være noget til dig!! Tak det håber jeg også! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 3 minutes ago, Girl Next Door said: Undskyld men Ja i know! Det er også lidt sjovt- og set på den positive side kommer jeg lidt ud og kommer forbi en baresso hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2016 1 hour ago, Girl Next Door said: Jeg gider snart ikke at være ledig mere Det er da også mega æv Del dette indlæg Link to post Share on other sites