Besvaret October 10, 2016 1 hour ago, Barbamama said: Ved at trykke på den grønne stjerne/cirkel Den kan jeg slet ikke se på mobilen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2016 4 minutes ago, LeneLN said: Den kan jeg slet ikke se på mobilen det er det dermed at bruge ... man skulle jo bare ikke åbne tråden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2016 Ååå, jeg bliver lidt småcrazy. Hvordan finder jeg listen over alle tråde jeg har skrevet I, den der oversigt? Den brugte jeg altid før, for at få overblik over hvilke af de tråde jeg har deltaget i der har fået nye besvarelser siden sidst. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2016 6 minutes ago, millivanilli said: Ååå, jeg bliver lidt småcrazy. Hvordan finder jeg listen over alle tråde jeg har skrevet I, den der oversigt? Den brugte jeg altid før, for at få overblik over hvilke af de tråde jeg har deltaget i der har fået nye besvarelser siden sidst. Os' mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2016 7 minutes ago, millivanilli said: Ååå, jeg bliver lidt småcrazy. Hvordan finder jeg listen over alle tråde jeg har skrevet I, den der oversigt? Den brugte jeg altid før, for at få overblik over hvilke af de tråde jeg har deltaget i der har fået nye besvarelser siden sidst. Jeg ved det godt men kan ikke beskrive det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2016 17 minutes ago, millivanilli said: Ååå, jeg bliver lidt småcrazy. Hvordan finder jeg listen over alle tråde jeg har skrevet I, den der oversigt? Den brugte jeg altid før, for at få overblik over hvilke af de tråde jeg har deltaget i der har fået nye besvarelser siden sidst. Tryk på menuen (de tre streger øverst til højre) - vælg Mine aktiviteter, My activity streams, Content I posted in Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2016 13 minutes ago, BabyBlue said: Tryk på menuen (de tre streger øverst til højre) - vælg Mine aktiviteter, My activity streams, Content I posted in Ej, tak, hvor er du sød! Syntes jeg havde kigget i det hele der oppe ved de tre streger, men ikke grundigt nok, åbenbart:) Så kan det være I alligevel skal trækkes med mig herinde lidt endnu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2016 Øv, C har bare reageret meget på vaccinationen denne gang! Det er første gang jeg prøver at hun har så meget feber og jeg er ikke fan Nu putter hun (uroligt) ved min side og der bliver hun hele natten! Det kan da godt være at i morgen bliver endnu en hjemmedag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2016 Totalt skadet bil, mand med mild hjernerystelse og piskesmæld, et hjem der roder og en depression der raser Lort. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2016 14 minutes ago, tazdiginez said: Totalt skadet bil, mand med mild hjernerystelse og piskesmæld, et hjem der roder og en depression der raser Lort. Puha det lyder voldsomt,håber i er okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Åh Taz hvor væmmeligt er ked af at høre om depressionen oveni, håber du får noget hjælp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Nøj en dårlig nat. Hvorfor sover mine drenge bedst den sidste time op mod at vækkeuret ringer?nu er jeg vågen og skal op og de snork bobler... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Adam har ligget og smågrædt/klynket i søvne hele natten, fuck jeg er træt! Og har lang dag på arbejdet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Jeg har de underligste drømme i øjeblikket der ingen mening giver <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Det har simpelthen været morgen for tidligt, når babyen sover første lur klokken 7:00, 2,5 time tidligere end normalt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 6 minutes ago, Stephi-moren said: Det har simpelthen været morgen for tidligt, når babyen sover første lur klokken 7:00, 2,5 time tidligere end normalt! Her startede den første lur kl 6.35.. hun spiste kl 22.35, 01,03 og 5.. og der kom Elliot ind i vores seng og ville forresten ikke sove mere. Bah! Jeg føler med dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 1 minute ago, Pada said: Her startede den første lur kl 6.35.. hun spiste kl 22.35, 01,03 og 5.. og der kom Elliot ind i vores seng og ville forresten ikke sove mere. Bah! Jeg føler med dig! De unger de unger Nohr vækkede også mig et par gange, men værst var det da William var dybt ulykkelig lidt over 3. Så måtte han ind i dobbeltsengen og så sov jeg ligesom bare aldrig rigtig godt derfra. Jeg var næstet lettet da Nohr ville op klokken 5:20 for jeg var helt rædbrækket. Det er heldigt for dem at de er så skønne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 At naboen hver morgen dytter for at få sine teenagepiger ud til bilen for at køre dem i skole...Det samme gør søsteren som er flyttet derind.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 At jeg satsede og hoppede i bad i mens Nohr sover i haven og William sover i soveværelset! Jeg nåede i bad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 17 hours ago, Fru.Mor said: Det er jeg ked af Bor du ikke i byen ?? Herhjemme hvis vi glemme at kører den ud til vejen(cirka 100meter ud af en grusvej) ja så henter de den selv inde på gårdspladsen, selvom det kræver at de går noget længere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 10 minutes ago, J og D said: Argh, dumme skraldemænd :prik jeg havde glemt at køre skraldespanden ud, så da jeg hørte skraldebilen komme styrtede jeg ud med nattøj på for at køre den frem. Skraldemanden var nået forbi os og hen til naboen som bor lige ved siden af, så jeg stillede skraldespanden på fortovet og vinkede til skraldemanden, og han så mig 100%. Så gik jeg ind igen, og da jeg så gik ud for at køre skraldespanden på plads igen, så var den ikke blevet tømt :prik så går der lige 14 dage før der er tømning igen(medmindre vi vil betale 200kr for en ekstra tømning), og vores skraldespand er fuld! Øv Og så 14 dage! Når jeg laver samme nummer kører jeg den altid hekt hen til bilen og bliver og venter på de har tømt den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 9 hours ago, tazdiginez said: Totalt skadet bil, mand med mild hjernerystelse og piskesmæld, et hjem der roder og en depression der raser Lort. Det lyder hårdt håber det snart går den rigtige vej :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 9 hours ago, tazdiginez said: Totalt skadet bil, mand med mild hjernerystelse og piskesmæld, et hjem der roder og en depression der raser Lort. Det lyder hårdt håber det snart går den rigtige vej :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites