Besvaret September 27, 2016 Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag! Av av av, det gør mig ondt :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Min svigerfar er død :booÅh nej :( Masser af tanker til jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag! Åh. Stort :kram Livet er en lort nogen gange. Jeg håber I kommer godt igennem det :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Mild brok! Men baby der ikke vil sove.. Øv! Og jeg har vundet billetter til "det sene show" i morgen.. Ville så gerne afsted! Men har ingen babysitter :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Åh. Stort :kram Livet er en lort nogen gange. Jeg håber I kommer godt igennem det :biglove :ditto Mange tanker til jer :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag!Kondolerer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag!Av! Det er jeg virkelig ked af at høre.. :( :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Min svigerfar er død :boo Nej hvad, det var da frygteligt. Kondolerer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag! Det forstår jeg godt, at du har! Mange tanker til jeres familie :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Min svigerfar er død :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Tak skal i have alle sammen. Orker ikke at quote. Jeg har grædt, leet, hygget mig og sørget. Jeg har krammet og kysset (kun på mand og barn) Det er uvirkeligt at han er død, og tror der kommer flere tårer til bisættelse og senere når det rigtigt synker ind. Puha! Lortedag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Min svigerfar er død :booKondolere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Min svigerfar er død :boo :( :kram :kram2 :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag!Det gør mig ondt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag! Frygteligt! Kondolerer :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Leah sover stadigvæk ikke... :boo Ved slet ikke hvad jeg skal gøre for at hun vil falde til ro.. Synes jeg har prøvet alt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Gnd, det gør mig ondt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Okay godt nok plejer det at kunne tage lidt tid at få hende til at sove.. Men hun sover stadigvæk ikke!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Jeg er sulten :rolleyes I blame the baby... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag! Jeg kondolerer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2016 Meget pludseligt. Formegentlig af en blodprop :( Jeg har skældt ham ud mange gange i dag! Sikke da et chok det har været :( Det gør mig ondt for jer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2016 Gnd, kondolerer. Og kram. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2016 Ja da Leah. Op kl 5.15.. Fedt, så fik du lige 5 timers søvn... Del dette indlæg Link to post Share on other sites