SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg vil væk herfra! NU! Ikke flere sene besøg af voldelige personer, ikke flere overfald på naboer i opgangen, ikke mere brok. Jeg kan ikke mere og jeg er bange for at være i min lejlighed lige nu.

Del dette indlæg

Jeg vil væk herfra! NU! Ikke flere sene besøg af voldelige personer, ikke flere overfald på naboer i opgangen, ikke mere brok. Jeg kan ikke mere og jeg er bange for at være i min lejlighed lige nu.

Det lyder også som et utrygt sted. Men sku du ikke flytte denne måned?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder også som et utrygt sted. Men sku du ikke flytte denne måned?

Jeg ved det ikke endnu. Der kommer først svar på uddannelse her den 30.

Min nabo er lige blevet truet med kniv og jeg er så tæt på at flygte herfra lige nu. Føler mig på ingen måde tryg mere på trods af diverse sikkerhedsforanstaltninger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boo er så bange for at manden er ved at melde sig ud af familien :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kissåh håber du tager fejl

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej - det håber jeg ikke... :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan virkelig godt unde B den der tur til Vietnam, men rejsen dertil går gennem Istanbul og det har jeg det bare af helvede til med, nu hvor udenrigsministeriet decideret fraråder at man rejser til Tyrkiet :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan virkelig godt unde B den der tur til Vietnam, men rejsen dertil går gennem Istanbul og det har jeg det bare af helvede til med, nu hvor udenrigsministeriet decideret fraråder at man rejser til Tyrkiet :(

Årh jeg kan godt forstå dig! Men på den anden side, så er det jo kun lige ændret - jeg tror sagtens det kan nå at ændre sig mange gange igen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh for pokker Lene! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh jeg kan godt forstå dig! Men på den anden side, så er det jo kun lige ændret - jeg tror sagtens det kan nå at ændre sig mange gange igen :kram2

Tjaeh. Jeg tænker nok, at det kan ændre sig, men jeg har umiddelbart svært ved at se, hvordan det på 3 måneder skulle ændre sig til noget bedre. :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej dog? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal han opholde sig der eller mellemlande?

Det er godt nok crazy :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram de bedste tanker din vej :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal han opholde sig der eller mellemlande?

Det er godt nok crazy :(

Mellemlande. Men såvidt jeg kan gennemskue betyder det alligevel et døgns tid i lufthavnen, begge veje.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mellemlande. Men såvidt jeg kan gennemskue betyder det alligevel et døgns tid i lufthavnen, begge veje.

Tror du ikke det bliver lavet om, hvis tilstandene stadig er som de er nu? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror du ikke det bliver lavet om, hvis tilstandene stadig er som de er nu? :unsure

Billetten er gennem "Turkish Airlines" så det tvivler jeg lidt på. :unsure Medmindre han ganske simpelt lader være med med at bruge (eller til at starte med købe) billetten.

Han skal flyve fra Aalborg til Istanbul og så videre til Ho Chi Minh City. Nogle ture tager vist 24 timer, andre 48. Jeg ved ikke, hvor lang tid turen med den billet, han har reserveret, tager, men jeg kan da regne ud, at han skal opholde sig i lufthavnen i noget tid. Og bare det med at flyve med tyrkisk fly skræmmer mig altså lidt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver lettere utilfreds over manden bliver utilfreds over, at jeg betaler med hans kort, for den maling han skal bruge i sit projekt... Bare fordi man har valgt at købe et meget dyrt lærred til 7500,- skal projektets resterende mangler da ikke betales af mine penge også.. Han startede med at sige 15.000, og nu er der brugt i omegnen af 120.000, ved godt jeg også ejer hytten, men det er jo ikke min meget dyre hobby... Vel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billetten er gennem "Turkish Airlines" så det tvivler jeg lidt på. :unsure Medmindre han ganske simpelt lader være med med at bruge (eller til at starte med købe) billetten.

Han skal flyve fra Aalborg til Istanbul og så videre til Ho Chi Minh City. Nogle ture tager vist 24 timer, andre 48. Jeg ved ikke, hvor lang tid turen med den billet, han har reserveret, tager, men jeg kan da regne ud, at han skal opholde sig i lufthavnen i noget tid. Og bare det med at flyve med tyrkisk fly skræmmer mig altså lidt :(

Nej, så kan jeg godt se det.. Jeg tror ikke der bliver ved med at være uro, forsøget blev ret hurtigt slået ned, så jeg tror vi kommer tilbage til normale tyrkiske tilstande ret hurtigt.. Men lige nu hjælper det jo ikke på bekymringen, så forstår godt hvis du siger til ham, at den tur synes du han skal have til gode... :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver lettere utilfreds over manden bliver utilfreds over, at jeg betaler med hans kort, for den maling han skal bruge i sit projekt... Bare fordi man har valgt at købe et meget dyrt lærred til 7500,- skal projektets resterende mangler da ikke betales af mine penge også.. Han startede med at sige 15.000, og nu er der brugt i omegnen af 120.000, ved godt jeg også ejer hytten, men det er jo ikke min meget dyre hobby... Vel.

Hmm... :unsure

Det lyder som - ja en meget dyr hobby...

Hva har han gang i..?

Og nej du skal ikk betale for hans ideer.. :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor :shooter :boo :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor :shooter :boo :angry

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu synes jeg altså godt snart der må komme noget sommer! <_< Det var ligeså ringe vejr, da jeg var på barsel med Anna. Not cool :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu synes jeg altså godt snart der må komme noget sommer! <_< Det var ligeså ringe vejr, da jeg var på barsel med Anna. Not cool :prik

Meget gerne solskin tak :goodluck det er ikke så spændende sommerferie vejr :rolleyes

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.