Besvaret July 7, 2016 Ms fantastiske kommentar her til morgen efter jeg har haft en nat hvor Mathilde har været vågen hver anden time, jeg selv på 3. dagen har haft det halvskidt OG M selv har været sløj i 2. dage og været hjemme fra arbejde og bare spillet computer. "Måske skulle du prøve at komme lidt ud idag og ikke bare sidde på sofaen og have ondt af dig selv" Ej kære mand, det er sgu en stor ommer........ . Jeg havde pandet ham en.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Ms fantastiske kommentar her til morgen efter jeg har haft en nat hvor Mathilde har været vågen hver anden time, jeg selv på 3. dagen har haft det halvskidt OG M selv har været sløj i 2. dage og været hjemme fra arbejde og bare spillet computer. "Måske skulle du prøve at komme lidt ud idag og ikke bare sidde på sofaen og have ondt af dig selv" Ej kære mand, det er sgu en stor ommer........ Min kære M havde ikke været i live efter sådan en kommentar :klap :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 At M bliver ved med at snorke og vi altså har købt morgenmad på hotellet og nu der kun halvanden time tilbage af det og han er så skide sløv til at nosse sig færdig.. Har brugt 1 time på at få ham på nu :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 At M bliver ved med at snorke og vi altså har købt morgenmad på hotellet og nu der kun halvanden time tilbage af det og han er så skide sløv til at nosse sig færdig.. Har brugt 1 time på at få ham på nu :klap Altså jeg var 100% selv gået ned til den buffet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Ms fantastiske kommentar her til morgen efter jeg har haft en nat hvor Mathilde har været vågen hver anden time, jeg selv på 3. dagen har haft det halvskidt OG M selv har været sløj i 2. dage og været hjemme fra arbejde og bare spillet computer. "Måske skulle du prøve at komme lidt ud idag og ikke bare sidde på sofaen og have ondt af dig selv" Ej kære mand, det er sgu en stor ommer........ ..... din mand er virkelig dårlig til at være sin egen spindoktor!!! Shiiiit, det er en rådden kommentar :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Altså jeg var 100% selv gået ned til den buffet! :ditto !!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Ms fantastiske kommentar her til morgen efter jeg har haft en nat hvor Mathilde har været vågen hver anden time, jeg selv på 3. dagen har haft det halvskidt OG M selv har været sløj i 2. dage og været hjemme fra arbejde og bare spillet computer. "Måske skulle du prøve at komme lidt ud idag og ikke bare sidde på sofaen og have ondt af dig selv" Ej kære mand, det er sgu en stor ommer........ Kunne du lade være med at grine af ham? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Kunne du lade være med at grine af ham?Haha - klasse spørgsmål! :DEj, det er jo ikke sjovt for dig, søde, men det er virkelig tragikomisk, at han siger sådan! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Haha - klasse spørgsmål! :D Ej, det er jo ikke sjovt for dig, søde, men det er virkelig tragikomisk, at han siger sådan! :rolleyes Ja, det er lige præcis det, det er. Men nu er der da åbnet op for, at hun selv kan sige sådan, når han er ynkelig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Min datter er skøn. Hun sover Mega længe... Men har de mest dræbende ånde. Puuuhh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Kunne du lade være med at grine af ham?Jeg tror netop jeg havde grinet af sådan en kommentar.. :haha Og SÅ havde jeg pandet ham en! :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Ms fantastiske kommentar her til morgen efter jeg har haft en nat hvor Mathilde har været vågen hver anden time, jeg selv på 3. dagen har haft det halvskidt OG M selv har været sløj i 2. dage og været hjemme fra arbejde og bare spillet computer. "Måske skulle du prøve at komme lidt ud idag og ikke bare sidde på sofaen og have ondt af dig selv" Ej kære mand, det er sgu en stor ommer........ Kæmpe stort :kram til dig, sikke en latterlig kommentar fra hans side :gal Det er sgu en omme, han er tarvelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Altså jeg var 100% selv gået ned til den buffet! Havde jeg også gjort hvis betterøv ikke havde sovet på mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Havde jeg også gjort hvis betterøv ikke havde sovet på mig ;)Argh!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Jeg kom vist til at fnise lidt af ham samtidig med jeg sendte ham dræberblik. Han fortrak sig hurtigt ud af døren for at aflevere CE i bhv med en stille bemærkning om det bare var et forslag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Har lige haft et meltdown over mine blodsukre (igen! WTF!?) jeg spiser som diætisten har rådgivet og jeg går op og op i insulin og mine blodsukre er alligevel helt ad h til... tror slet ikke det skrammel virker på mig :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Har lige haft et meltdown over mine blodsukre (igen! WTF!?) jeg spiser som diætisten har rådgivet og jeg går op og op i insulin og mine blodsukre er alligevel helt ad h til... tror slet ikke det skrammel virker på mig :booÅrh søde.. Nogle er bare rigtig svære at regulere! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Har lige haft et meltdown over mine blodsukre (igen! WTF!?) jeg spiser som diætisten har rådgivet og jeg går op og op i insulin og mine blodsukre er alligevel helt ad h til... tror slet ikke det skrammel virker på mig :boo Blodsukkeret har lidt sit eget liv, når man er diabetiker og gravid. Mit bedste bud er at snakke med din kontrol-læge og få nogle konstruktive råd til at stabiliserer dit blodsukker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Årh søde.. Nogle er bare rigtig svære at regulere! :kram Ja det er så åbenbart mig :( jeg er bare så mega hormonella omkring det og bange for jeg får en kæmpe baby som skal ud før tid og ligge på neo :boo lige nu tør jeg slet ikke håbe på at gå til termin Blodsukkeret har lidt sit eget liv, når man er diabetiker og gravid. Mit bedste bud er at snakke med din kontrol-læge og få nogle konstruktive råd til at stabiliserer dit blodsukker. Ja det ser sådan ud :( jeg skal heldigvis til kontrol igen på mandag og skal også til diætisten igen, så jeg håber håber håber det snart kommer under kontrol, men jeg blir godt nok ked af det hver gang jeg får de høje blodsukre og jeg ikke engang helt forstår hvad det er jeg gør forkert (muligvis ikke noget, eller...??) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Ja det er så åbenbart mig :( jeg er bare så mega hormonella omkring det og bange for jeg får en kæmpe baby som skal ud før tid og ligge på neo :boo lige nu tør jeg slet ikke håbe på at gå til termin Ja det ser sådan ud :( jeg skal heldigvis til kontrol igen på mandag og skal også til diætisten igen, så jeg håber håber håber det snart kommer under kontrol, men jeg blir godt nok ked af det hver gang jeg får de høje blodsukre og jeg ikke engang helt forstår hvad det er jeg gør forkert (muligvis ikke noget, eller...??) Kan du ikke smide op hvad du har spist (eller evt i PM) jeg vil gerne se om jeg kan gennemskue hvad der tricker... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Kan du ikke smide op hvad du har spist (eller evt i PM) jeg vil gerne se om jeg kan gennemskue hvad der tricker... Hvor er det sødt af dig, tak for tilbudet! Jeg tror lige jeg tager det med diætisten på mandag, for jeg har spist så tæt på hendes anbefalinger som jeg kunne finde ud af. Men jeg er virkelig glad for du tilbyder at hjælpe, kan være jeg benytter mig af din erfaring en gang, så tak igen! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Vi er kun i gang med første uges ferie (ud af 5 uger) og jeg er allerede fyldt op mentalt. Jeg forsøger at nyde at vi kan være sammen som familie, men det er svært når jeg lige for tiden bare ikk kan rumme at have mennesker omkring mig konstant. De sidste dage har jeg absolut ingen pauser og ro haft, lige nu er mit hoved ved at eksplodere, jeg har det elendigt, og vi får besøg af svigerforældrene om 3 kvarter. Jeg har bare lyst til at gemme mig væk og tude :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Med fare for at gentage mig selv - håndværkere :prik Edit: og en mand der er for vattet til at brokke sig! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Vi er kun i gang med første uges ferie (ud af 5 uger) og jeg er allerede fyldt op mentalt. Jeg forsøger at nyde at vi kan være sammen som familie, men det er svært når jeg lige for tiden bare ikk kan rumme at have mennesker omkring mig konstant. De sidste dage har jeg absolut ingen pauser og ro haft, lige nu er mit hoved ved at eksplodere, jeg har det elendigt, og vi får besøg af svigerforældrene om 3 kvarter. Jeg har bare lyst til at gemme mig væk og tude :(Kan du ikke sige til din mand, at du har brug for 15 min for dig selv i soveværelset inden der kommer gæster? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2016 Hvorfor filan er der pludselig parfume i vanish? Er der parfumefri alternativer? Jeg pletfjerner en del af Nohrs tøj, og jeg vil altså ikke have parfume i hans tøj <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites