Besvaret July 2, 2016 I øvrigt er vi pt indlagt på Hvidovre hvor hun får behandling for astmatisk bronkitis. Men vi kommer hjem snart... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 I øvrigt er vi pt indlagt på Hvidovre hvor hun får behandling for astmatisk bronkitis. Men vi kommer hjem snart... God bedring til Inger :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 I øvrigt er vi pt indlagt på Hvidovre hvor hun får behandling for astmatisk bronkitis. Men vi kommer hjem snart...Lille mus dog, og stakkels mor og far! :kram God bedring til hende.. :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 I øvrigt er vi pt indlagt på Hvidovre hvor hun får behandling for astmatisk bronkitis. Men vi kommer hjem snart...Åh nej, altså :(God bedring! :Kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Har mave influenza og har kastet og og haft diare (ren vand) siden kl 20 i går aftes. Ej jeg har det skiiiiiidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 At jeg bare har minus energi idag og Ayah bare er MAX irriterende. Sådan virkelig belastende irriterende unge der bare ikke kan lave noget selv i mere end 3 min! Bliver sindssyg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Ad ad ad der var en rotte på vores terrasse. Er ved at tude så forskrækket blev jeg. A er ikke hjemme, viceværten er ikke hjemme og udlejer svare ikke. Vil bare have det bekæmpet lige nu!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Ad ad ad der var en rotte på vores terrasse. Er ved at tude så forskrækket blev jeg. A er ikke hjemme, viceværten er ikke hjemme og udlejer svare ikke. Vil bare have det bekæmpet lige nu!!!! Ring til kommunen på mandag, de har pligt til at bekæmpe det. Det er SÅ klamt med rotter!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 At de har glemt at tænde for madvognen på afdelingen = meget sulten Eigil, der stadigvæk venter på mad. Må se om jeg kan få logget en sygeplejerske til at se efter ham, så jeg kan komme ned i kiosken og de om de har yoghurt eller noget andet jeg kan have i mit køleskab på stuen. Så han kan få noget at spise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Ring til kommunen på mandag, de har pligt til at bekæmpe det. Det er SÅ klamt med rotter!! Har lavet en elektronisk anmeldelse, og A ringer til udlejer på mandag og orienterer ham om at vi har anmeldt det. - vores vicevært var mildest talt r'v ligeglad og synes vidst jeg var hysterisk :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Har lavet en elektronisk anmeldelse, og A ringer til udlejer på mandag og orienterer ham om at vi har anmeldt det. - vores vicevært var mildest talt r'v ligeglad og synes vidst jeg var hysterisk :klap :super med anmeldelse, men :klap til viceværten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 At de har glemt at tænde for madvognen på afdelingen = meget sulten Eigil, der stadigvæk venter på mad. Må se om jeg kan få logget en sygeplejerske til at se efter ham, så jeg kan komme ned i kiosken og de om de har yoghurt eller noget andet jeg kan have i mit køleskab på stuen. Så han kan få noget at spise. Tænde for madvognen? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Tænde for madvognen? :unsureJa den der skal holde maden varm. Så det hele var koldt og skulle laves om/varmes igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2016 Ja den der skal holde maden varm. Så det hele var koldt og skulle laves om/varmes igen. Så giver det mere mening :) Jeg så for mig en automatisk robot-vogn komme kørende rundt på stuerne og tilbyde mad og vidste derfor godt jeg var lidt på afveje :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Luksus-brok: hvorfor skal jeg 9 ud af 10 hverdage vække Leonora mens hun i weekenden vågner hun kl 5.45-6.30 (i dag kl 5.55) :( <_< Og hvorfor står manden ikke op med hende som han havde lovet? :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Astrid og jeg skal til fødselsdag i dag. I et telt i haven. Pt står det ned i lårfede stråler <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Astrid og jeg skal til fødselsdag i dag. I et telt i haven. Pt står det ned i lårfede stråler <_<Byttede gerne det sol der er herover ud med det regn derhjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Fedt at jeg så også er blevet snottet. Og min tand begynder at gøre ondt igen. Ih hvor jeg bare ikke orker mere altså.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Fedt at jeg så også er blevet snottet. Og min tand begynder at gøre ondt igen. Ih hvor jeg bare ikke orker mere altså.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 var til fødselsdag til kl 2 i nat og stod op kl 06,30, da Clara var oppe (Hun vækkede os ikke - Hun var i stuen og jeg kunne høre Tv´et;-) ), kort tid efter stod Zia op og jeg kunne lige så godt stå op. I det resultat at jeg har hovedpine og det har jeg haft siden jeg stod op. Jeg har også ondt i ryggen og er mega træt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Lange, stive, hvide hår! Flere af dem! Midt i min skilning :prik det er jeg simpelthen ikke gammel nok til <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Min svigermor er her for at hjælpe mens M er i Indien, men lige i dag går hun mig bare vildt meget på nerverne, uden jeg helt ved hvorfor. Jeg tror bare det skyldes at jeg hellere ville have M her, og at hun gør tingene anderledes end mig... Og så at hun drikker kaffe hele dagen, og det stinker - ligesom hendes røglugt når hun har været ude og ryge :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Lange, stive, hvide hår! Flere af dem! Midt i min skilning :prik det er jeg simpelthen ikke gammel nok til <_< Det er universet straf for stadig at være smækker efter at have fået barn :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Det er universet straf for stadig at være smækker efter at have fået barn :D Ej, men det er jo ikke smækkert :rolleyes :P briller og hvide hår, alt sammen indenfor det sidste år - I blame the kid :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2016 Ej, men det er jo ikke smækkert :rolleyes :P briller og hvide hår, alt sammen indenfor det sidste år - I blame the kid :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites