11 indlæg i dette emne

En simpel ting som en knage der er fuldstændig neutral og "ligegyldig" ift øjet som skal kigge på det, men så funktionel at der kan hænge tykke jakker og gerne flere end bare 2 tykke.

Den vi har i forvejen er gråt metal men "hælder" når der kommer vægt på så jakkerne glider ned.

Hvad har i? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har sådan en her

http://www.harald-nyborg.dk/p3606/knageraekke-med-5-knager-hvid

Ikke det mest fantastiske - men indtil vi får lavet om i gangen er den god nok.. Vi har en 10-12 jakker hængede der på lige nu

Den er også fin synes jeg.. Mine forældre har nemlig også sådan nogle, men jeg har aldrig helt forstået behovet for at skubbe dem ind -så meget fylder de da ikke... Eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også fin synes jeg.. Mine forældre har nemlig også sådan nogle, men jeg har aldrig helt forstået behovet for at skubbe dem ind -så meget fylder de da ikke... Eller hvad?

Vores er aldrig skubbet ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den her (som jo egentlig ikke er en knage :P ). Den kan laves i alle mulige størrelser, så den passer ind, det er bare at skære den til. Den er hjemmebrygget :)

2a8lppd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den her (som jo egentlig ikke er en knage :P ). Den kan laves i alle mulige størrelser, så den passer ind, det er bare at skære den til. Den er hjemmebrygget :)

2a8lppd.jpg

Vi har en løsning der ligner meget - og så er der ligesom lavet en hylde ud også. Fra de gamle ejere af huset, men det fungerer rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neutral og ligegyldig er den ikke, men vi har et halvt, flækket grantræ som er afbarket og lakeret, og grenene skåret til.

det er super flot og dekorativt og meeeeg stærkt

 

Ej, sætter du ikke et billede ind? (engang ved lejlighed :kiss :kram2 )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har denne :)

 

http://www.biltema.dk/da/Hjem/Opbevaring/Hylder/Knagerakke-til-dor-2000020593/

 

Vi har rigtig mange jakker på, og de falder kun meget sjældent ned, selvom vi næsten må skubbe os forbi, når vi får sat noget forkert på den anden side af døren. En knop holder pt. min regnjakke + min vinterjakke + min softshell, så den kan holde til en hel del. Og så elsker jeg, at jeg ikke er nødt til at bruge væg/gulvplads til den - for den hænger jo bare på døren. Døren kan forresten godt lukkes med den på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har sådan en knax hvor knagerne kan trækkes ud. Den er smart i vores ekstremt lille gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER