Besvaret October 22, 2016 Hav en fantastisk dag i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2016 Tillykke - håber I får en dejlig dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2016 Har været igennem tråden, sikke et flot bryllup og barnedåb I har planlagt. Stort tillykke med dagen i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2016 Håber i får en fantastisk dag idag ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2016 Håber I får en fantastisk dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2016 Stort tillykke med dåben og bryllup! Håber i får en fantastisk dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Hvor er i skønne! Update coming up Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Hold da op en helt utrolig fantastisk og vidunderlig dag Nichlas tog nova fra fredag til lørdag hvor jeg skulle sove hos hans forældre hvor jeg også skulle gøre mig klar med mine brudepiger. Jeg sov godt hele natten og kl 0830 ankom mine brudepiger. Vi hyggede, sminkede og satte hår og det var helt fantastisk. Kl 13 var vielsen og da klokken nærmede sig 1245(hvor vi skulle køre) begyndte nerverne virkelig at presse på. Jeg nåede kun lige akkurat at ankomme til kirken hvor nova og gudforældre ventede samt min far og brudepiger. Musikken startede og vi gik ind. Først Nova og gudforældre og så mine tre brudepiger og så min far og jeg da jeg gik ind i kirken kom jeg til at træde i et af skørterne og jeg var derfor ved at falde da jeg kom ind i kirken. Heldigvis havde min far mig i armen og kunne holde mig oppe. Da vi gik videre kunne jeg se at Nichlas fik våde øjne og da jeg så ham var jeg på ingen måde nervøs . Vi havde en fantastisk sjov præst og vi blev viet først og derefter blev nova døbt. Hele ceremonien var meget smuk og lige i vores stil. Vi ankom til skolen hvor vi først afholdte barnedåben med sandwich og sodavand til. Nova fik SÅ mange gaver heriblandt en bumbo stol med bord, skråstol, smykker, service, gavekort til h&m, bøger og legetøj. Det var meget overvældende! Da maden kom gik vi ind i salen og fortsatte til bryllupsdelen. Der var så mange indslag og jeg havde booket en standup komiker som skulle holde "min tale" til Nichlas, da jeg jo bliver alt for nervøs. Han var så sjov og Nichlas elskede at jeg havde gjort det . Nichlas holdte en tale til mig hvor han blev meget rørt og det gjorde jeg virkelig også. Vi fik også utrolig mange gaver heriblandt gavekort til spies, penge,oplevelsesgaver, willow tree figurer, spil, Georg Jensen, vase fra kähler, Kaj Boyesen og meget andet Vi festede til midt om natten og idag har stået på oprydning Billeder på vej (taget fra mobiler) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Hvor lyder det som en perfekt dag! og hvor er I smukke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Just now, Maj85 said: Hvor lyder det som en perfekt dag! og hvor er I smukke What she said Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Novas gavebord Min far og mig [/url Min mor og søstre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Hvor ser i skønne ud Stort tillykke igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Fantastisk! I ser smukke ud og det lyder som en dejlig dag! Stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Sikke skønne billeder! Stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Dejlige billeder fra hvad der lyder som en helt fantastisk dag. Stort tillykke med bryllup og barnedåb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Stort tillykke med både bryllup og barnedåb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Åh hvor er i bare skønne og et flot par... Stort tillykke med jeres bryllup og Novas barnedåb... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Wauw wauw wauw. Så smuk ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2016 Hvor ser i skønne ud, sikke smil og glæde du ligner virkelig en prinsessedrøm Del dette indlæg Link to post Share on other sites