Nitzen1987

Skoletræt

4 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger er jeg på nuværende tidspunkt godt og grundigt skoletræt!!! <_< (der er heldigvis kun tre måneder til at jeg er færdig) desværre går det ud over min indsats på studiet og min bachelorskrivning som jeg forsøger at skubbe væk...

Hvad kan jeg gøre for at holde motivationen???

Del dette indlæg

Hold en uges fri, pak bøgerne væk så du ikke kan se dem, tag på shopping, til massør, gå en tur i forårsskoven og glemt alt om skolen.

Om en uge er dine batterier ladet op og du kan fortsætte :)

Du får alligevel ikke lavet noget brugbart ved at være træt af det hele og så er det bedre at holde helt fri et stykke tid og komme igen med fornyet kraft end at tvære rundt i noget halvdårlig der aldrig bliver tilfredsstillende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har præcis sam,me udfordring... Når jeg kommer hjem fra arbejde er jeg bare TRÆT. Men mangler at skrive 55 sider før jeg er færdig...

Vi må hive hinanden op så vi kan få skrevet vores opgaver og afslutte vores uddanneler! Jeg glæder mig SÅ meget til det er slut!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også ved at være godt skoletræt. Men her på det sidste har jeg faktisk fået gejsten tilbage igen. Jeg har fundet skoleglæde i faget. Jeg har fundet ud af, at det er meget sjovere at gå i skole, når jeg er godt inde i stoffet og har en reel mening om det vi bliver undervist i.

Men jeg kan dog godt forstå, at du er ved at være træt, og bare vil være færdig NU! Jeg tror jeg ramme samme mur, når jeg går i gang med at skrive studieprodukter.

Men alt det her hjælper selvfølgelig ikke dig med din skoletræthed. Mit råd er, at du tænker på, hvad du ender med og arbejder hen i mod. Du er snart rigtig uddannet lærer, og går ikke bare rundt og "leger" ligesom jeg gør. Du er snart uddannet til det fedeste job i verden! cheerleader3.gif Tænk på det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER