Guest

Sko til foråret

13 indlæg i dette emne

Ja, endnu en udstyrstråd ;)

Min datter er 2,5 år og mangler sko. Lige nu har hun kun to par vinterstøvler og med forårsvejret i sigte, må jeg hellere få købt sko til hende.

De sidste par år har hun "kun" haft et par begyndersko og gummistøvler. Men jeg har en fornemmelse af, at det ikke er nok i år.

Jeg har gummistøvler, der kan holde lidt endnu, men hendes sko fra efteråret ksn ikke mere. Hun er i str 23, måske skal hun i 24 nu.

Jeg har overvejet støvletter fra angulus (smal model), men det er jo ikke nok. Er det så nogle kondi/gummisko jeg så skal ud i? De ️ skal være i god kvalitet og kunne holde til legeplads og udendørs leg.

Hvad har I købt til jeres børn til foråret?

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har brugt/bruger Ecco til alle 3 drenge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år havde Noah både overgangsstøvler og sko fra Skofus. I år har vi købt et par Nike sneakers. Ved endnu ikke om jeg bliver lige så glad for dem som dem fra Skofus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt Angulus sneakers som er som gummisko, men med delvist læder. De er super fine og virkelig lækre :)

Så har han nogle gummistøvler. Og skal selvfølgelig have nogle sandaler, men jeg venter lige lidt med at købe dem. Mit krav til sandaler er at spidsen er lukket og allerhelst forstærket ;) han bruger dem som bremse :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar :)

Vi gik en tur med klapvognen og kom forbi skoringen (bor på landet ;) )

Og de eneste sko, hun kunne passe, var disse http://dk.ecco.com/da-dk/collection/kids/infants/first-754031-59447

Alle andre var for brede. :) de virker til at være i ret lækker kvalitet.

Og så overvejer jeg stadig at købe støvletter, men dem køber jeg over nettet :)

Sandaler - hun kan stadig (endnu) passe hendes angulus fra sidste år. De skal også være i smal model, men venter lidt med at købe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har støvletter, lædersneakers og sandaler - alle fra Angulus. Det havde vi også sidste år :)

A0T0giX.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har støvletter, lædersneakers og sandaler - alle fra Angulus. Det havde vi også sidste år :)

A0T0giX.jpg

Tak for info :)

Kan stadig ikke finde ud af, om støvletter er overflødige. Hvornår bruger SE sine?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia bruger støvletter nu her hvor vinterstøvler bliver for varme. Jeg synes det er rart de går lidt højere op. Men ja, måske er det frås. Jeg synes bare det er rart at have 2 forskellige at skifte med. Begge dele har hun haft brugt i dagpleje og får også med i børnehave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig brugt støvletter.. Karla har lige nu vinterstøvler, gummistøvler (med et par lange uldstrømper til, hvis det skulle være for koldt) og sneakers. Jeg har slet ikke savnet en 4. Mulighed..

De ser ret lækre ud, de sko I har købt. Vi har altid været glade for Ecco. De har aldrig skuffet.

I år var der dog ikke lige nogle kombinationer, Karla kunne overtales til. Så det blev de skrigende pink med glimmer og blinklys. Men de sad rigtig godt på hendes fod og virkede til at være i en ret fin kvalitet. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia bruger støvletter nu her hvor vinterstøvler bliver for varme. Jeg synes det er rart de går lidt højere op. Men ja, måske er det frås. Jeg synes bare det er rart at have 2 forskellige at skifte med. Begge dele har hun haft brugt i dagpleje og får også med i børnehave.

Tak for svar! Kan godt se hvad du mener! Men ihh, de er jo også bare så pæne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig brugt støvletter.. Karla har lige nu vinterstøvler, gummistøvler (med et par lange uldstrømper til, hvis det skulle være for koldt) og sneakers. Jeg har slet ikke savnet en 4. Mulighed..

De ser ret lækre ud, de sko I har købt. Vi har altid været glade for Ecco. De har aldrig skuffet.

I år var der dog ikke lige nogle kombinationer, Karla kunne overtales til. Så det blev de skrigende pink med glimmer og blinklys. Men de sad rigtig godt på hendes fod og virkede til at være i en ret fin kvalitet. :p

Hihi.. Vi havde som sagt kun denne mulighed. De andre sko kunne slet ikke blive på foden - og hun åd dem, selvom de ikke blinker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! Kan godt se hvad du mener! Men ihh, de er jo også bare så pæne :)

Man kan få mange pæne ja ;) Silke Elia kan passe sine fra efteråret, så har kun skullet købe sneakers her til foråret. Det retfærdiggør det måske også mere. Men altså... Jeg har altså heller ikke selv kun et par sko :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altid (siden Liam gik stabilt) haft Nike sneakers (uanset årstid) og (vinter-)gummistøvler!

Om sommeren er der suppleret op med sandaler og vinteren, vinterstøvler!

Dette har altid være vores minimumskrav!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER