Besvaret March 12, 2016 Men hvis man mangler tøj så er der så meget fedt - jeg manglede dog at de havde termotøj og regntøj i str 80 - de havde i mange andre str, bare ik lige det jeg sku bruge selvf... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Uhhh du lokker, Tina! Jeg vil SÅ gerne afsted, men Herning er sq bare langt væk når man bor i Randers <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Uhhh du lokker, Tina! Jeg vil SÅ gerne afsted, men Herning er sq bare langt væk når man bor i Randers <_<Haha ej det er også fejt af mig! Men jeg tænker også at det ik er køreturen værd for dig - for selvom der var meget der fristede, Så skal der nok komme noget tilsvarende et andet sted - måske tættere på Randers? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Ai, jeg skulle da også have tænkt på huer og vanter :rolleyes Og hvor er de flyverdragter altså fine :yay Og tak igen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Ai, jeg skulle da også have tænkt på huer og vanter :rolleyes Og hvor er de flyverdragter altså fine :yay Og tak igen :kissHaha ja man kan blive ved - jeg tror at det var godt at jeg kun havde 5 kvarter til at kigge, ellers havde jeg nok også købt meget mere... Men syntes at det var meget uoverskueligt med huer og vanter fordi de lå i rodekasser Det var så lidt Maja! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Haha ej det er også fejt af mig! Men jeg tænker også at det ik er køreturen værd for dig - for selvom der var meget der fristede, Så skal der nok komme noget tilsvarende et andet sted - måske tættere på Randers? Var der meget tøj? For vi mangler til de næste størrelser.. Jeg må få manden til at holde øje med deres FB-side ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Ja der var rigtig meget tøj! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Wow lækre flyverdragter til super priser altså! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Wow lækre flyverdragter til super priser altså! :-) Ja helt vildt - er dog bange for at August når at blive for stor til moloen... Hmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Ja helt vildt - er dog bange for at August når at blive for stor til moloen... Hmm Er det også 86? Jeg tænker det samme med Albert, men satser på den i hvert fald holder til januarudsalg.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Vi har købt flyverdragt i 92 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Ellers er Noahs ESL i str 92 billigt til salg så snart flyverdragtsæsonen er slut ;) den ser næsten ud som ny ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2016 Vi har købt flyverdragt i 92 :)Men Alfred er jo pgså allerede i 86 nu, ik? Hvis Albert vokser ala Edith, så tror jeg 92 er for stort til ham i starten af sæsonen.. Og når de ikke er ældre, synes jeg de bliver noget begrænsede motorisk i for store dragter :chin: Ellers er Noahs ESL i str 92 billigt til salg så snart flyverdragtsæsonen er slut ;) den ser næsten ud som ny ;)Uh, måske kunne jeg godt fristes.. Hvad er billigt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Men Alfred er jo pgså allerede i 86 nu, ik? Hvis Albert vokser ala Edith, så tror jeg 92 er for stort til ham i starten af sæsonen.. Og når de ikke er ældre, synes jeg de bliver noget begrænsede motorisk i for store dragter :chin: Uh, måske kunne jeg godt fristes.. Hvad er billigt? 150 kr pp eller noget i den dur. Var selv heldig at købe den på udsalg. Men forbehold for, at den ikke går i stykker inden, selvfølgelig ;) Du skal ikke lige tage dig af Noahs udtryk, han var lidt sløj, men ville så gerne ud... Noah er fra august 13, og passede den super lige indtil nu, hvor den er ved at være lidt lille. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 150 kr pp eller noget i den dur. Var selv heldig at købe den på udsalg. Men forbehold for, at den ikke går i stykker inden, selvfølgelig ;) Du skal ikke lige tage dig af Noahs udtryk, han var lidt sløj, men ville så gerne ud... Noah er fra august 13, og passede den super lige indtil nu, hvor den er ved at være lidt lille. Den vil jeg gerne hapse, når sæsonen er slut. Den ser rigtig fin ud :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Den vil jeg gerne hapse, når sæsonen er slut. Den ser rigtig fin ud :yay Super :) Jeg giver lyd fra mig når den er klar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Super :) Jeg giver lyd fra mig når den er klar :) Hey har du ik lige en mere af dem på lager haha! Ej den er virkelig fin :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Er det også 86? Jeg tænker det samme med Albert, men satser på den i hvert fald holder til januarudsalg..Ja skal vi ik satse på det?! Jeg blir sur på ham hvis han blir ved med at vokse så hurtigt... Han SKAL ku passe den fine Molo flyverdragt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Vil lige vise hvad jeg fandt i outlet i Tarm i dag! Det var egentlig fordi min mor sku finde noget tøj til bryllup og så sku vi lige se deres udvalg af "galla" kjoler, da jeg ser at de har fået nyt forårs overtøj i butikken.. Lige præcis det jeg har ledt efter - en bred og blød softshell som samtidigt er pæn. Bum! Der var den - til 300 kr fra Mikk-Line (mit yndlings mærke indenfor overtøj) Og ligeledes fandt jeg i samme slags - bare som dragt ( og jeg er normalt ik til softshell dragter) men stoffet er så let, blødt og lækkert - og til foråret med en mulig kravler er denne dragt perfekt fra Mikk-Line plus at den er vildt flot i farverne - mørkeblå og turkis også til 300 kr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Og så lige et sæt regntøj til August til 200 kr - også fra Mikk- Line Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Lækre køb Tina! Har du vundet i Lotto? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Hey har du ik lige en mere af dem på lager haha! Ej den er virkelig fin :kuller Desværre ikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Sikke nogle fine ting Tina :super (og sorry, jeg hapsede milles flyverdragt ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Ja skal vi ik satse på det?! Jeg blir sur på ham hvis han blir ved med at vokse så hurtigt... Han SKAL ku passe den fine Molo flyverdragt... Mon ikke han sætter farten lidt snart ;) Albert er ikke vokset helt så meget på det sidste, men ellers har han jo vokset som ukrudt siden september/oktober :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2016 Vil lige vise hvad jeg fandt i outlet i Tarm i dag! Det var egentlig fordi min mor sku finde noget tøj til bryllup og så sku vi lige se deres udvalg af "galla" kjoler, da jeg ser at de har fået nyt forårs overtøj i butikken.. Lige præcis det jeg har ledt efter - en bred og blød softshell som samtidigt er pæn. Bum! Der var den - til 300 kr fra Mikk-Line (mit yndlings mærke indenfor overtøj) Og ligeledes fandt jeg i samme slags - bare som dragt ( og jeg er normalt ik til softshell dragter) men stoffet er så let, blødt og lækkert - og til foråret med en mulig kravler er denne dragt perfekt fra Mikk-Line plus at den er vildt flot i farverne - mørkeblå og turkis også til 300 kr Sådan en Dansk Outlet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites