Oprettet March 10, 2011 Ja så er jeg igen 3. gang også gået over tid <_< træls... med nr. 1 gik jeg 10 dage over og nr. 2, 4 dage over termin. Var 99% sikker på at jeg også ville passere termin 3. gang også og nu Veeeeenter jeg bare. har fået en tid til undersøgelse på fødegangen fredag i næste uge, så jrg er spændt på om jeg går så lang tid. hovedet har sat sig ved sidste jm undersøgelse( for en uge siden, 39+1) Utåldmodig Tina 40+1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 :kram Kan godt forstå du er utålmodig :kram2 Håber snart den lille kommer ud til dig :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Ja det må være frustrerende, håber snart der sker noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Håber der snart sker noget :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Håber snart du står med lille baby i armene..... jeg kan godt forstå hvis du er utålmodig! :) sender masser af :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites