Oprettet March 8, 2016 Hej tøser Kan i se hvad vi kan se? Prøvede lige at ta en graviditest test her til morgen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Den er positiv :wub Tillykke :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Burde bare kun være 3+1 så synes det er lidt tidligt den er positiv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Du er gravid - stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Tog lige en clearblue test men den skrev ikke gravid men jeg havde ikke set den skulle holdes i urinen i 20 sek troede kun den skulle i 5 sek også holde jeg den i i ca 15 sek, nu er jeg pludselig ikke så glad alligevel for nu ved jeg ikke om jeg er gravid alligevel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Jeg kan sagtens se 2 streger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Har lige testet 4 tester mere og de er alle svagt positive Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Ligner meget min test 3+2 :loveshower Hepper for at den bliver mere positiv de næste dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Har lige testet 4 tester mere og de er alle svagt positive Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Jubii tog 2 tester her til morgen og de var endnu tydeligere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Jubii tog 2 tester her til morgen og de var endnu tydeligere Del dette indlæg Link to post Share on other sites