Oprettet March 5, 2016 Jeg er jo ikke gravid. Bare fordi det er 51 dage siden sidst jeg blødte og bare fordi jeg har følt mens smerter i en uge nu og bare fordi min mens endnu ikke er dukket op og nu en negativ test igen! Øv! Men hvad pokker kan det så være! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2016 :kram Er du sikker på du har haft ægløsning? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2016 Hvornår? Psyken kan mere end man tror muligt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Det havde jeg mellem 18. Og 21 februar. Hver dag jeg mærkede mens smerter sagde jeg til mig selv at det bare var mens som var på vej og hvilket også var ok. Det der frustrerende er at jeg kan mærke meget men hvis mens ikke er kommet og test er negativ Hvad kan det så være? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Kroppen er forunderlig, og kan godt pludselig springe en cyklus over selvom den plejer at være regelmæssig :). Så ikke andet for end at vente :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Men ville den springe over selvom jeg har kunne mærke mens smerter? Jeg kan se mange føler det samme ved graviditet. Jeg ringede og spurgte lægen. Han sagde det godt kunne være muligt. Så i morgen skal jeg have taget blod prøve for at måle hcg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Men ville den springe over selvom jeg har kunne mærke mens smerter? Jeg kan se mange føler det samme ved graviditet. Jeg ringede og spurgte lægen. Han sagde det godt kunne være muligt. Så i morgen skal jeg have taget blod prøve for at måle hcg. Jeg håber du får klarhed imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 1000 tak. Det håber jeg virkelig også. Jeg har ikke andre symptomer udover svimmelhed og sådan lidt utilpas. .. Om man bare selv kunne kigge derind Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Men ville den springe over selvom jeg har kunne mærke mens smerter? Jeg kan se mange føler det samme ved graviditet. Jeg ringede og spurgte lægen. Han sagde det godt kunne være muligt. Så i morgen skal jeg have taget blod prøve for at måle hcg. Krydser fingre for dig. Håber selvfølgelig på et positivt resultat Del dette indlæg Link to post Share on other sites