frublak

mens ikke dukket op!

4 indlæg i dette emne

Hey piger.

Jeg har uregelmæssig mens. Sidst var min cyklus på 49 og i dag er der også gået 49 dage (torsdag) i lørdags fik jeg mens smerter og de har også været der løbende i denne uge. Men mens er ikke dukket op. Tog en g test i dag som var negativ.

Har i andre oplevet noget positivt ved samme situation?

Kram

Del dette indlæg

Hey piger.

Jeg har uregelmæssig mens. Sidst var min cyklus på 49 og i dag er der også gået 49 dage (torsdag) i lørdags fik jeg mens smerter og de har også været der løbende i denne uge. Men mens er ikke dukket op. Tog en g test i dag som var negativ.

Har i andre oplevet noget positivt ved samme situation?

Kram

Jeg har oplevet lidt af begge dele. Har også uregelmæssig cyklus pga pcos. Og har prøvet hvor cyklus var oppe på det antal dage som forrige cyklus var, havde mens murren dog var min cyklus meget længere.

Her for nyligt havde jeg massiv mens murren er par dage efter formodet æl, ømme brystvorter. Da de havde været ømme i over 8 dage valgte jeg at teste og den var positiv. Er i dag efter egen udregning 6+4

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow hvor fedt at høre! Kæmpe tillykke herfra ✌

Jeg har også denne muren i underlivet. Det føles som mens smerter. Men den er stadig ikke dukket op. Heller ikke engang det brune udflåd som de siger man får i stedet for mens ved graviditet.

Det er en uge nu jeg har kunne mærke denne muren...

Jeg tester igen i morgen tidlig. Kryds fingre for mig og tak for svar

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow hvor fedt at høre! Kæmpe tillykke herfra ✌

Jeg har også denne muren i underlivet. Det føles som mens smerter. Men den er stadig ikke dukket op. Heller ikke engang det brune udflåd som de siger man får i stedet for mens ved graviditet.

Det er en uge nu jeg har kunne mærke denne muren...

Jeg tester igen i morgen tidlig. Kryds fingre for mig og tak for svar

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER