Besvaret March 4, 2016 Vi har ikke købt overgangsjakke, men har en TTH sommerjakke fra sidste år som hun stadig kan passe og så kan hun få en trøje under. ;) Det kan man nemlig altid gøre ja ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Vi har en softshell fra Racoon. Den er rigtig lækker. Den er købt på lagersalg og så er den til at betale. Mener de har lagersalg rundt omkring igen i løbet af marts måned. Uh de er også så fine - men ja, de skal være købt på udsalg ellers blir det lidt dyrt....! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 de har lagersalg d.9 april i Nørresundby.... ;) med både racoon og Phister og philina Æv der er langt til Nørresundby .... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Vi har ikke før brugt overgangsjakke men overvejer kraftigt en softshell i år. Hvorfra tænker du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Jeg har købt en superfin Wheat jakke - på mega meget tilbud i januar ;) Men jeg tænker nu mest termojakken som børnehavejakke :) Ja du siger noget - jeg havde sjovt nok slet ik tænkt i termojakken som hun fik i julegave - det ville jo være oplagt! Wheat er bare så flot - men er det ik også nogle lidt sarte farver? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Her bliver det en Hummel softshell. Har købt den brugt men man kan slet ikke se at den har været brugt Det er en go ide at købe brugt, så er man nok også knap så anstrengt med mudder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Albert har fået lov til at vælge en batman softshell jakke fra hogm, til børnehave brug. For så kan jeg nemlig få lov at vælge en "pænere" (i moderens øjne) til pæn brug ;) Det var smart ;) haha hvilken en skal han mon ha til pæn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Der er tit store tilbud på deres hjemmeside:) Så må man bare lige holde lidt øje! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 De plejer også at holde lagersalg i Esbjerg :) Edit: jeg undersøgte det lige, og det bliver holdt i Kolding istedet for Esbjerg :) D. 12 og 13 marts fra klokken 9 til 14 :) Okay fedt - tak! Der er min mand på barsel, så det var da en mulighed! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Okay fedt - tak! Der er min mand på barsel, så det var da en mulighed! De er også i Holstebro i weekenden http://www.lagersalg.com/phister-og-philina-lagersalg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Ja du siger noget - jeg havde sjovt nok slet ik tænkt i termojakken som hun fik i julegave - det ville jo være oplagt! Wheat er bare så flot - men er det ik også nogle lidt sarte farver? Ja termostøjet er ret oplagt! Så kan de mudre det til og så kan de få rene sommerjakke på når vi henter ;) Den er sådan jeans farve, så ikke helt så lys. Men altså, den dreng kan mudre alt til. Så må det bare vaskes ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Ja termostøjet er ret oplagt! Så kan de mudre det til og så kan de få rene sommerjakke på når vi henter ;) Den er sådan jeans farve, så ikke helt så lys. Men altså, den dreng kan mudre alt til. Så må det bare vaskes ;) Det må da være det der er løsningen umiddelbart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Silke Elia har en lavendel lilla Wheat jakke (igen - vi sværger til både deres vinter og sommerjakker :) ) Derudover har vi Wheat termotøj, PDL Shell (regn)tøj og masser af strik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Silke Elia har en lavendel lilla Wheat jakke (igen - vi sværger til både deres vinter og sommerjakker :) ) Derudover har vi Wheat termotøj, PDL Shell (regn)tøj og masser af strik :) Hyggeligt at du kigger forbi :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Hvorfra tænker du? Pas! NameIt eller MeToo har jeg været glad for til andet overtøj. Kunne også overveje PompDeLux men kender ikke deres overtøj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 Softshell fra pompdelux kan absolut anbefales. Den bruges altid som overgangsjakke her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 Kan softshell erstatte termotøj? Og når I taler om overgangsjakker, betyder det så at I også køber sommerjakker? Håber det er ok at jeg spørger her Tina. Hilsen mor til 2-årig der indtil nu har klaret sig gennem året med termotøj, regntøj, flyverdragt og en forårsjakke (?) fra miniature. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 Vi bruger softshelljskken forår,sommer og efterår... Skulle det være får varmt i højsommeren så får han bare en langærmet bluse udenpå t shirten:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Kan softshell erstatte termotøj? Og når I taler om overgangsjakker, betyder det så at I også køber sommerjakker? Håber det er ok at jeg spørger her Tina. Hilsen mor til 2-årig der indtil nu har klaret sig gennem året med termotøj, regntøj, flyverdragt og en forårsjakke (?) fra miniature. Erica havde en sæson i vuggestuen hvor hun havde en softshell heldragt i stedet for termotøj. Det fungerede rigtig fint. Men der tror jeg hun kun var godt et år og det var efterårssæsonen. Jeg har ikke set man kan få softshell bukser og da vi er på vej ind i varmere tider tænker jeg det må være rart at kun kunne give bukserne på. (Da jorden kan være kold, men luften/solen varm) Vi har aldrig skelnet mellem overgangs og sommerjakker herhjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Anna har sommerjakke med strik under og et sæt termotøj :) Overvejer om hun skal have en fleece - vi har haft en Pompdelux som var SÅ god, men den er altså for lille nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Anna har sommerjakke med strik under og et sæt termotøj :) Overvejer om hun skal have en fleece - vi har haft en Pompdelux som var SÅ god, men den er altså for lille nu. Nå - fik lige tjekket og termojakken er str. 116 og alt for stor og sommerjakken var en TTH str. 104, så den er for lille :rolleyes Så nu har jeg lige købt en Molo fleece str. 110, en spritny TTH-sommerjakke str. 110/116 og en Frost-kjole til 350 kr. på Reshopper hos en der bor 1,4 km væk. LOVE IT! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Forresten, så er den TTH-sommerjakke (str. 104) jeg har mørkeblå og helt ny stadig med mærke på. Nyprisen er 499, men jeg vil gerne sælge den for 200 kr., hvis der er nogen der er interesseret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Forresten, så er den TTH-sommerjakke (str. 104) jeg har mørkeblå og helt ny stadig med mærke på. Nyprisen er 499, men jeg vil gerne sælge den for 200 kr., hvis der er nogen der er interesseret :) Kan den bruges til en dreng, og har du et billede? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Vi bruger thermotøj som overgangstøj. Når det bliver lidt varmere kommer han i sofshell. Han kan stadig passe sin Hummel softshell fra sidste år, så den satser jeg på, at han skal bruge. Vi har ikke tidligere haft sommerjakke til ham - han har bare været uden jakke, når det blev varmt nok, men jeg overvejer lidt en sommerjakke i år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites