Besvaret March 18, 2016 Forresten, så er den TTH-sommerjakke (str. 104) jeg har mørkeblå og helt ny stadig med mærke på. Nyprisen er 499, men jeg vil gerne sælge den for 200 kr., hvis der er nogen der er interesseret :) Ja tak, hvis du kan vente til jeg får løn :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Herhjemme vælger vi nok enten fleece eller sort shell som overgangs jakker...indtil videre er vi godt tilfredse med overtøj fra name it :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Jeg er ret sikker på det ER en drengejakke. Den er købt engang, hvor jeg troede jeg bestemte hvilken farve jakke min 4-årige datter gik med :D :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Jeg er ret sikker på det ER en drengejakke. Den er købt engang, hvor jeg troede jeg bestemte hvilken farve jakke min 4-årige datter gik med :D :rolleyes Haha... som om du får lov at tage så store beslutninger :D Den ser sådan lidt regn-jakke-agtig ud :unsure Hvor tyk er den? Måske jeg bare skulle slå et smut forbi Virum en dag, og gramse på den? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Haha... som om du får lov at tage så store beslutninger :D Den ser sådan lidt regn-jakke-agtig ud :unsure Hvor tyk er den? Måske jeg bare skulle slå et smut forbi Virum en dag, og gramse på den? :) Den er helt tynd, men synes slet ikke den er regnjakke-agtig. Den er primært til at tage vinden, tænker jeg :) Du er velkommen! Vi tager til Jylland tirsdag sidst på formiddagen og kommer hjem igen lørdag eller søndag og ellers er jeg jo hjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2016 Den er helt tynd, men synes slet ikke den er regnjakke-agtig. Den er primært til at tage vinden, tænker jeg :) Du er velkommen! Vi tager til Jylland tirsdag sidst på formiddagen og kommer hjem igen lørdag eller søndag og ellers er jeg jo hjemme :) Så vil jeg satse på søndag eller mandag. Er der en af dagene der passer dig bedst? Del dette indlæg Link to post Share on other sites