Betina73

Babyklar?

9 indlæg i dette emne

Jeg bare høre om jeg er den eneste der ikke har købt noget til baby endnu.

Vi har kigget på barnevogn seng m.m. men endnu har vi intet købt.

Barnevognen bliver dog nok en brugt denne gang.

Det eneste vi har gjort, er at få byttet værelse med sønnike.

Han havde det store værelse før, men da han ofte kommer ind i vores seng om natten og vi samtidig skal have plads til en tremmeseng, har vi nuppet det store rum :)

Jeg har dog kigget MEGET på baby pigetøj og er da meget fristet til at købe, det er jo vildt når man altid har købt til en dreng :)

Nå men hvad med jer, hvor langt er i ?

Del dette indlæg

Jeg har købt lidt tøj i neutrale farver og to sæt sengetøj. Vi kender endnu ikke kønnet, men det får vi forhåbentlig at vide i morgen :) og så kan det da godt være jeg kommer til at gå amok med tøjkøb ;)

Ellers har vi købt en højstol, men det var kun fordi vi var i Ikea og vi vidste at vi alligevel skulle have den på et tidspunkt.

Vi får sengen af svigerforældrene så den er også på plads.

Alt andet mangler vi. Jeg er begyndt at kigge på barnevogne, men vi har ikke været ude og prøve endnu. Vores planer i weekenderne hvor jeg havde regnet med at skulle ud og kigge er som regel blevet ændret i sidste øjeblik, så det har vi stadig til gode.

Autostol regner jeg med vi lejer gennem babysam.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, jeg er faktisk ved at være ret godt i gang :shop

Før vi kendte kønnet havde vi købt noget tøj i neutrale farver. Efter vi fik at vide, at det bliver en dreng, så har jeg fået købt ret meget tøj ;)

Vi har også købt en autostol, fået en kravlegård, fået en trip trap stol og fået en vugge, der går i arv i familien.

Vi ved allerede nu, hvilken barnevogn vi skal have. Den giver mine forældre.

Tremmeseng og puslebord har vi også bestemt os for. Det giver svigerforældrene.

Ud over det har jeg købt sådan lidt forskellige småting: Sutter, bamser, Nike sko, blespand osv.

Jeg synes altså det er lidt hyggeligt ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt lidt :whistling

Jeg har købt lidt tøj, sengetøj og stofbleer.. Barnevogn og autostol har vi købt af min veninde :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo ikke fordi jeg ikke har noget.

Har fra Daniel...

Trip Trap fra Stokke, puslebord, autostol, skråstol, legetæppe.

Og har en masse bodyer i hvid og beige.

har også en del uld undertøj.

Har gyngehest, gåbil, klapvogn, bæresele mm.

Men mangler...

Tremmeseng, barnevogn, tøj (skal jo ha' noget i rød/lyserød :) ).

Overvejer at købe en brugt barnevogn, har fået tilbudt en pæn en til 400 kr en BRIO, men skal dog ha' nye madrasser og sengetøj, der vil jeg ikke bruge brugt.

Og så skal jeg ha købt et par sutteflasker, bleer, vaskeklude mm.

Daniel ville ikke bruge ikke sut, så det håber vi heller ikke lillesøster vil :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kun købt en hue med ører og en enkelt hvid body. Body'en blev købt da vi kom hjem fra NF, fordi jeg trængte til at købe et eller andet til den. Vi har fået noget tøj, et legetæppe og en lille pusletaske af svigerne, fordi de var på ferie i USA og ville gerne købe noget billigt med hjem.

Vi er begyndt at kigge efter barnevogn, seng og pusleløsning, men ikke købt noget. Synes det er svært at vælge og vi vil også lige have MD scanningen overstået først og meget gerne vide kønnet. Jeg tror det hjælper på købetrangen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Før jeg blev gravid købte vi lidt baby tøj fordi vi var bange for at man ikke længere kunne få det når jeg blev gravid hehe både til en dreng og til en pige. Men efter jeg blev gravid har vi ikke købt noget endnu, men på mandag finder vi forhåbentlig ud af barnets køn og der skal vi helt klart ud og shoppe. :) Vi har været rundt og kigge på tøj, så vi ved hvad vi skal have.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhhm.. Jeg har stadig ingenting købt - men imorgen er det vores tur til MD så mon ikke at jeg starter op så småt?

-Nu er vi blevet enige om at kigge efter køn, hvis man kan se det.. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er vi også godt igang. Var slet ikke meningen at der skulle købes noget så tidligt :)

Har haft en svaghed for alt det drengetøj, har købt så meget at jeg tror vi har nok til de første 3 måneder.

Udover det er der købt dyne+pude, autostol og en fletvugge til at hænge i stuen.

Seng, puslebord og andre store ting, venter vi lige et par måneder med endnu.

Men jeg vil gerne have det hele klar når jeg er ca. 7 måneder henne, så jeg kan nyde den sidste tid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER