Oprettet February 29, 2016 hej... vil hører om der er nogen af jer skønne piger herinde der har erfaringer med babytøj fra next??? overvejer at bestille nogle natdragter osv til lillesøster i maven og vil hører om str er nogenlunde det samme som herhjemme eller man skal have større eller mindre... ??? håber i kan hjælpe... hilsen betina Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 hej... vil hører om der er nogen af jer skønne piger herinde der har erfaringer med babytøj fra next??? overvejer at bestille nogle natdragter osv til lillesøster i maven og vil hører om str er nogenlunde det samme som herhjemme eller man skal have større eller mindre... ??? håber i kan hjælpe... hilsen betina Min søn har hovedsageligt tøj fra next og h&m og der synes jeg størrelserne virker rimelig ens :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Jeg synes også de er ret normale i størrelserne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Enig med de to kloge damer ovenfor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Jeg er vild med natdragterne og synes størrelserne er meget normale og de sidder rigtig godt. Men jeg synes når jeg har købt trøjer og kjoler, at de er ret brede i det. De passer i hvert fald ikke C så godt, men måske er det bare mig der synes det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 hmm nu vil jeg bestille og den bliver ved med at sige fejl i hus nummer og gade navn. har prøvet at skrive på mange måder.. nogen ide til hvad jeg gør fejl? gerne hurtig hjælp ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 hmm nu vil jeg bestille og den bliver ved med at sige fejl i hus nummer og gade navn. har prøvet at skrive på mange måder.. nogen ide til hvad jeg gør fejl? gerne hurtig hjælp ;) Har du æøå med? Det ville den nemlig ikke godkende ved mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 jeg har ø med.. hvad skrev du i stedet? hvad vilel du skrive i nørregade i stedet for ø? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 nå prøvede at skrive o i stedet så må jeg håbe det kommer frem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Jeg skrev oe i stedet for ø og ae i stedet for æ. Det har aldrig været et problem med udenlandske varer. Og vi bor alligevel i Trørød i Vedbæk, så der er nok bogstaver at blive forvirret over :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 29, 2016 Sjovt jeg overvejede et e også. Men må håbe det kommer frem alligevel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2016 hold nu op de har hurtig levering. bestilte mandag aften og pakken kom imorges... :D super lækkert tøj.... glæder mig til at putte prinsessen i det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2016 hold nu op de har hurtig levering. bestilte mandag aften og pakken kom imorges... :D super lækkert tøj.... glæder mig til at putte prinsessen i det De er fantastisk med leveringen... Jeg elsker dag-til-dag levering fra England :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites