Besvaret March 5, 2016 Min søster har brugt ham og var glad for det.Fedt. Det lyder jo godt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2016 Er de gode? Jeg kan ærligt godt have det lidt anstrengt med fotobutikker. Har en fordom om at de ikke er gode. Og jeg har ikke noget at have det i - jeg er bare mega snobbet tilsyneladende, når det gælder billeder :D Min sløje oplevelse med en fotograf, der ikke så bh-strop og uglet hår var ved en photocare. Dog ikke den på østerå. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Er de gode? Jeg kan ærligt godt have det lidt anstrengt med fotobutikker. Har en fordom om at de ikke er gode. Og jeg har ikke noget at have det i - jeg er bare mega snobbet tilsyneladende, når det gælder billeder :DAner det ikke :D Men nu har jeg bestilt tid og så skal jeg fortælle dig det senere ;) Jeg er også ret sippet med billeder (har grundforløbet som fotograf, så den smule nåede at 'skade' mig ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites