babynr3

Sikke en skuffelse :-(

9 indlæg i dette emne

Idag skulle jeg så til 1. jordmoder besøg, det var godt nok en skuffelse <_<

Hun snakkede kun og spurgte om en masse ting, jeg havde da regnet med at høre hjertelyd, men næ nej det var der ikke noget af... :angry

Oven i det var hun en halv time forsinket, øv da..

Andre der har været ude for det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt at flere i vores gruppe har været utilfredse med deres 1. jordemoderbesøg. De skulle vist allesammen føde på Hvidovre. Hvor skal du føde?

Jeg var til 1. jordemoderbesøg på Frederiksberg Hospital og det var en rigtig god oplevelse. Hun mærkede på min mave, tog mit blodtryk og vi fik lov til at høre hjertelyd. Så for mig var det en rigtig dejlig oplevelse :loveshower

Hvordan har det været de andre gange du har skulle føde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal føde på Hillerød..

Jeg husker at det var meget bedre de andre gange, jeg havde min veninde med i dag og hun synes også det var mærkeligt <_<

Dejligt at høre du havde et dejligt besøg hos din jordmoder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det blevet hos de fleste jordemødre....de vil helst undgå at finde hjertelyd, hvis det nu er de ikke kan finde den endnu, da baby er så lille, så kan det skabe unødig ængstelse hos moderen.

Men du kan altid købe dig din egen doptone, hvis du vil høre hjertelyd derhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan var det også hos mig ved første jordemoderbesøg.. jeg var 20+4.. fik hende overtalt til at høre hjertelyd fordi vi kom lige fra scanningen så hvis hun ikke kunne finde den vidste vi jo den levede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så det er helt normalt, synes bare det var et trist 1. besøg.. Jeg må glæde mig til det næste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder også som mit første besøg hos JM. Det var bestemt hellere ikke som jeg havde regnet med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit første JM besøg lå så tidligt, at hun ikke ville lytte efter hjertelyd. Det var allerede dagen efter NF scanningen, jeg var 13+0, så jeg forstår det godt. Men hold op en tid derimellem og til den lille begyndte at sparke (ca. 16 uger henne), der var jeg nervøs. Nu mærker jeg den hver dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skulle jeg så til 1. jordmoder besøg, det var godt nok en skuffelse <_<

Hun snakkede kun og spurgte om en masse ting, jeg havde da regnet med at høre hjertelyd, men næ nej det var der ikke noget af... :angry

Oven i det var hun en halv time forsinket, øv da..

Andre der har været ude for det?

Jepper. Samme skuffelse har vi oplevet. Kan slet ikke forstå hvorfor vi skulle spilde tiden på 1. jordemoder besøg. Blev rigtig irriterede på dem, men heldigvis var det ikke det team der skulle følge mig gennem graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER