NSEllekilde

I anledning af skudår -at fri!

68 indlæg i dette emne

Sikke et "frieri" Vinnus hvis man altså kan kalde det dét!

Så forstår man vel godt, hvorfor jeg havde håbet på at min kæreste engang ville giftes. For ingen kan da gøre det mindre romantisk end det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand friede til mig i badet ikke noget vildt fancy men det kendetegner os begge to og vores liv sammen ret godt ;-)

I øvrigt har vi snart 4 års bryllupsdag så helt skidt er det jo ikke gået ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh, min veninde friede til sin kæreste med en kage - og han sagde ja! :loveshower

Da min mand friede til mig (eller var det omvendt) blev vi enige om i bilen, på vej hjem fra svigerfar, at med barn på vej og overvejelser om huskøb, var det nok en god idé med det der ægteskab - og så var det ligesom dét! Er halvt år senere med hus der lige var blevet underskrevet på og en barnedåb af Adam, tog vi røven på hele forsamlingen og blev gift :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså romantisk med jeres historier :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev forlovet på en hyggelig lille fortovsrestaurant i Paris efter at Sune havde gået med min forlovelsesring i tasken i et par dage fordi han ikke kunne finde det helt perfekte sted.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand friede til mig i flyveren på vej hjem fra en ferie på Korfu. Kaptajnen annoncerede over højtaleren, at Kasparr havde noget, som han gerne ville spørge Josephine om, hvorefter Kasparr vendte sig om mod mig og friede. Stewardesserne kom efterfølgende med champagne og enkelte passagerer klappede. Hele min familie var med og kun min morfar missede friere, da han var på toilettet.

Min mand havde været lidt underlig på turen til lufthavnen og havde rendt på toilettet op til flere gange.
Jeg gik egentlig og ventede på et frieri, da min mand havde lovet mig at fri, inden han fyldte 30, men han tog virkelig fusen på mig i flyveren.

 

Min onkel var hurtig med kameraet :)

post-11084-0-68534500-1456330279_thumb.j

post-11084-0-22730600-1456330285_thumb.j

post-11084-0-54799800-1456330292_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand friede til mig i flyveren på vej hjem fra en ferie på Korfu. Kaptajnen annoncerede over højtaleren, at Kasparr havde noget, som han gerne ville spørge Josephine om, hvorefter Kasparr vendte sig om mod mig og friede. Stewardesserne kom efterfølgende med champagne og enkelte passagerer klappede. Hele min familie var med og kun min morfar missede friere, da han var på toilettet.

Min mand havde været lidt underlig på turen til lufthavnen og havde rendt på toilettet op til flere gange.

Jeg gik egentlig og ventede på et frieri, da min mand havde lovet mig at fri, inden han fyldte 30, men han tog virkelig fusen på mig i flyveren.

Nåhhhhr han er så sød den kære Kasparr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhhhhr han er så sød den kære Kasparr

Jaaaa, ham har jeg altid været glad ved ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well med til forhistorien hører at vi begge er über planlæggere og gerne vil have styr på alting...

Vi har tilbage i 2010 før børn mv blevet enige om at det næste store der lå i kortene var at vi skulle giftes (nu var alle venneparene blevet det)

Så vi snakker løst og fast om hvad vi kan tænke os.

Min mand ville gerne mødes på rådhuset i en frokostpause og så spise pølser ved pølsevognen bagefter (seriøst :o)

Jeg ville gerne kirke og stor fest,men efter som min mand har en let grad af socialfobi så blev det hyppotetiske kompromis kirkebryllup og afslappet (have)fest men hvor skulle vi så holde festen?

Der ligger et fint beboerhus ude ved min svigerfar så det foreslog jeg.

Der gik et halvt års tid og en dag siger manden så om han skulle undersøge det med det hus.

Dagen efter ringer han så til mig på mit arbejde og samtalen var noget nær følgende:

Ham: "huset er ledigt d. 21/7 - vil du gifte dig med mig der"

Mig - forstyrret midt i arbejdstiden: "øh -ja"

Ham: "super jeg smutter - jeg har min far på den anden linje. Gider du i øvrigt at købe toiletpapir og mælk med hjem".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha Lene, det er da et sjovt frieri! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde planlagt at jeg ville fri til sidste skud år (altså 4 år siden), men min nu mand ;) kom først og friede til mig den 15/2 - den kære mand havde jo så også kun rendt rundt med ringen siden start november og planlagt og planlagt, men aldrig turde gennemfører det. Og i stedet for at være klassisk valentins dag (14/2) eller min fødselsdag (16/2), blev det en helt tilfældig onsdag aften. Tror han blev så overrasket over at jeg ikke blev skide sur over han lå og sov da jeg kom hjem fra job (kl 17.30) og ikk ehavde lavet mad som lovet. Men at jeg blot lavede mad og vækkede ham da den var klar. (okay jeg er nok noget at en sur skrappedulle). Men så sætter man sig der i sofaen, tyk og mæt efter alt for meget aftensmad, iklædt sine blødeste bukser og trøje og får kastet en dyne over hovedet. Altså menneske jeg så faktisk det der Masterchef :rolleyes hvor til jeg hiver dynen ned, og den kære mand sidder på knæ, med de store hundevåde øjne og fyre en ringæske lige i bægeret på mig, mens han spørger om jeg vil gifte mig med ham. Altså jeg synes selv jeg var cool og overvejede situationen inden jeg sagde ja, meeeen ifølge ham skreg jeg vidst ja i det sekund han havde spurgt :D  og så sad vi ellers der og kiggede lidt på hinanden - og han undskyldte ringen ikke var større (altså diamanten ;) ) men jeg synes nu den var og er helt perfekt :hurra

Efter en halv time spurgte jeg så om jeg så godt måtte fortælle nogen det nu :blush

 

Vi blev gift præcis et år senere på rådhuset, og året efter igen blev vi velsignet i kirken og holdt stor bryllups fest. Året derefter ville vi have holdt Mies barnedåb, men den blev så "først" 1/3 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har egentlig længe talt om, at vi selvfølgelig skal giftes, men kæresten har ikke sådan for alvor friet endnu :rolleyes Han har "kun" sagt, at han gerne vil giftes med mig, at han gerne vil holde en fest, og at det ikke skal være på rådhuset.

Jeg har sådan set ikke rigtig vidst, om jeg overhovedet var interesseret i et "rigtigt" bryllup. For min skyld kunne vi godt være gået på rådhuset for længe siden for at sikre hinanden og børnene. Men min kæreste ville som sagt gerne giftes i en kirke og holde fest.

Her på det sidste er jeg så blevet mere og mere lun på tanken om at stå brud :wub Og efter at have læst nogle beretninger på bryllupsklar, så skrev jeg i går til min kæreste, at jeg faktisk gerne vil holde bryllup og en rigtig fest. Han svarede: "Med mig?" og jeg skrev ja selvfølgelig :D Så skrev han tilbage med hjerter osv., at det ville han gerne :biglove

Jeg gjorde ham også opmærksom på, at det er skuddag i dag, og at jeg faktisk må fri til ham ;) Men det vil han ikke have, at jeg gør. Så jeg håber da, at han selv får taget sig sammen på et tidspunkt :prik

Men altså selvom han ikke officielt har friet endnu, så snakker vi altså lige pludselig datoer og ønsker til brylluppet :o

(Det er en hemmelighed irl)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle med Jon til Bornholm på noget job, hvor vi skal overnatte på hotel Radisson.

Da vi kommer derover har han booket suiten og arrangeret det så der står røde roser og champagne. Vi sætter os i en sofa og Jon skænker champagne og falder så på knæ og frier :biglove Jeg bliver vildt rørt og glad :loveshower

Efter frieriet sagde Jon "så kam vi godt lave en baby" :lol jeg har nemlig altid holdt på at være gift inden baby ;)

Det var den 12. februar 2012. Jeg havde truet med at fri selv, men jeg kunne faktisk aldrig finde på det. Vi blev gift 10.11.12 :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dengang vi var teenagere jokede vi altid med at vi nok sku' gifte os en dag. Der sku' alligevel gå 6 år før vi fandt sammen igen, og i juni 2015 havde jeg udpeget hvilken ring jeg synes var fin(vil ha den samme!) Så ændrede jeg mening inden vores rejse til marmaris, vi var jo enige om at vi skulle forloves, så vi gik sammen over og fik lavet ringene med indgravering "06-07" og navnet! Jeg vil giftes på den dato. Det er min mors fødselsdag, på den dato vi fandt sammen igen, og vigtigst min dejlige, men desværre afdøde svigermors bryllupsdag.

Vi regner med at holde et low-key have bryllup i 17" - det passer bedre, nu der lige kom en bebs i vejen.

I øvrigt friede han for Real, da ungerne sov og han var splitternøgen og dejlig som altid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha Lene, det er da et sjovt frieri! :D

Ja lidt,men kunne godt have tænkt mig lidt mere romantik og lidt mindre snak om toiletpapir.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand friede da vi var på ferie i Irland. På den første dag vi var der, var vi inde i en souvenirbutik hvor jeg fandt en Claddaghring jeg synes var virkelig flot. Da vi så var gået op på 1. sal for at kigge sagde han til mig at jeg lige skulle blive deroppe et øjeblik. Han synes selv han var gevaldig smart, for da vi kom tilbage på hotellet gav han mig en Rubik's Cube og sagde at det var den han havde været nede at købe. Nu vidste jeg jo så hvad ringen kostede og sjovt nok passede det liiige med at det beløb var forsvundet fra beholdningen af euro, men jeg lod bare som ingenting og gik resten af ferien og ventede. Da vi så tog ud til Glendalough og Wicklow Mountains friede han til mig ved vandfaldet derude. Jeg tænkte jo nok at han vel måtte finde på det på et tidspunkt, så da jeg hørte ham fumle mens jeg kiggede ud på vandfaldet, så kiggede jeg lidt ekstra længe så han lige kunne få "ro" til at finde den frem og, surprise surprise, da jeg vendte mig om var han på knæ og spurgte mig om jeg ville gifte mig med ham og det sagde jeg da selvfølgelig ja til. Han kunne dog ikke helt forstå at jeg havde regnet den ud, han synes han havde været sååå god til at holde på sin hemmelighed :p

Det var i øvrigt i slutningen af marts, jeg husker ikke den præcise dato, for 5 år siden :) Vi har 5 års bryllupsdag d. 27. august i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iihhh, LilleMi :o :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iihhh, LilleMi :o :loveshower :loveshower :loveshower

Ha ha :kiss Din bryllupsberetning var faktisk én af dem jeg læste ;) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har egentlig længe talt om, at vi selvfølgelig skal giftes, men kæresten har ikke sådan for alvor friet endnu :rolleyes Han har "kun" sagt, at han gerne vil giftes med mig, at han gerne vil holde en fest, og at det ikke skal være på rådhuset.

Jeg har sådan set ikke rigtig vidst, om jeg overhovedet var interesseret i et "rigtigt" bryllup. For min skyld kunne vi godt være gået på rådhuset for længe siden for at sikre hinanden og børnene. Men min kæreste ville som sagt gerne giftes i en kirke og holde fest.

Her på det sidste er jeg så blevet mere og mere lun på tanken om at stå brud :wub Og efter at have læst nogle beretninger på bryllupsklar, så skrev jeg i går til min kæreste, at jeg faktisk gerne vil holde bryllup og en rigtig fest. Han svarede: "Med mig?" og jeg skrev ja selvfølgelig :D Så skrev han tilbage med hjerter osv., at det ville han gerne :biglove

Jeg gjorde ham også opmærksom på, at det er skuddag i dag, og at jeg faktisk må fri til ham ;) Men det vil han ikke have, at jeg gør. Så jeg håber da, at han selv får taget sig sammen på et tidspunkt :prik

Men altså selvom han ikke officielt har friet endnu, så snakker vi altså lige pludselig datoer og ønsker til brylluppet :o

(Det er en hemmelighed irl)

:biglove :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha :kiss Din bryllupsberetning var faktisk én af dem jeg læste ;) :biglove

Er det rigtigt? Åh, det gør mig glad :)

Jeg kan ikke selv logge på bryllupsklar mere. Det er virkelig mærkeligt :unsure Og meget træls, for jeg ville gerne på en eller anden måde have gemt min bryllupsberetning!

Det var en dejlig dag :biglove

(og snart 6 år siden! :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det rigtigt? Åh, det gør mig glad :)

Jeg kan ikke selv logge på bryllupsklar mere. Det er virkelig mærkeligt :unsure Og meget træls, for jeg ville gerne på en eller anden måde have gemt min bryllupsberetning!

Det var en dejlig dag :biglove

(og snart 6 år siden! :o)

Jeg ved ikke, om det hjælper dig mht at gemme den, men finde den kan man sagtens uden at logge på :)

http://www.bryllupsklar.dk/forum/61876/soeren-og-susanne-8-maj-2010.html/

Edit: Og så kom jeg jo til at glane, og næsten tude lidt over hvor smuk du var (er) og hvor meget kærlighed der er i de billeder :wub Og så så jeg også lige et sted, hvor du havde skrevet noget i retning af "Hov, jeg har skrevet beretning i fire timer nu!" - Tænk lige, så meget tid man havde før man fik børn! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak :kiss

Hvorfor virker billede-links ikke mere? :unsure

Aner det ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Hvorfor virker billede-links ikke mere? :unsure

 

Du har måske slettet albummet - eller ændret navnet på det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeej jeg eeeeeelsker bryllupsberetninger og så lige midt i amningen. Fantastisk tidsfordriv!

Hvor ser det ud til at have været en dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER