Nitzen1987

Hvordan ville I have det, hvis det var jeres veninde???

15 indlæg i dette emne

Prinsesse Madeleines tidligere forlovede, Jonas Bergström, har nu (ifølge billedbladet) indledt et forhold til prinsessens veninde....

Hvordan ville du have det, hvis det var din veninde, der fandt sammen med én af dine x-kærester eller din tidligere forlovede som du brød op med pga. utroskab?

Del dette indlæg

Min første tanke var, at det måske var veninden han var utro med? :huh Ej, jeg ved ikke så meget om sådan noget :rolleyes

Men jeg ville da nok ikke synes så godt om det, hvis det var min tidligere forlovede. Men jeg gætter nu på, at det ikke er en "ægte" veninde der gør sådan noget ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

det kommer an på, hvilken eks der er tale om. For der er bare nogle ekser, som mine veninder ikke skal vælge, mens andre gør det mig ikke noget. (nu lyder det som om, jeg har haft rigtig mange kæreste, hvilket jeg ikke har)

Men det handle jo i bund og grund om, hvor langt man er kommet efterfølgende, og jeg synes, at denne veninde til prinsessen er gået over grænsen, de er jo næsten lige gået fra hinanden, og lad hende da lige komme helskinnet ovenpå... Jeg ville nok ikke acceptere det. Jeg har en eks. som jeg ville være træt af at mine veninder pludselige datede, og det er til trods for, at det er over 10 år siden, at vi gik fra hinanden, men han har en særlig plads i mit hjerte, også selvom han gjorde mig så meget ondt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan rent følelsesmæssigt ville jeg være ligeglad, jeg har ikke nogen x'er, som stadig betyder noget i den forstand.

Men det ville måske være lidt underligt, hvis det nu var en god veninde, for så skal man jo til at omgåes x'en igen, og det tror jeg egentlig ikke, at jeg ville have lyst til. Men ville gøre det, hvis det var en nær veninde.

Så svaret må være Skal det lige være ham? Det er ufedt, men hvis det er true love så ingen alarm herfra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min første tanke var, at det måske var veninden han var utro med? :huh Ej, jeg ved ikke så meget om sådan noget :rolleyes

Men jeg ville da nok ikke synes så godt om det, hvis det var min tidligere forlovede. Men jeg gætter nu på, at det ikke er en "ægte" veninde der gør sådan noget ;)

nej det var en norsk jente (håndboldspiller og model)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer helt klart an på hvor seriøs en X det var. Hvis det bare har været en "kort" kæreste, på et par måneder, så ville jeg ikke have noget problem med det. Men hvis det var et af de længere forhold, så ville jeg ikke have det specielt godt med det. Især ikke hvis det var kort efter!

Men nu når det er Billedbladet, mon så ikke veninden er længere ude end hvad vi andre betegner som veninder? En af mine helt store x-flammer er nu gift med en pige jeg (jvf. Facebook) har 6 fælles veninder med. Jeg kender hende ikke, men mon ikke også Billedbladet kunne gøre os til veninder, hvis vi var kendte? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville tænke at idioter har en tendens til at finde hinanden og så ikke se veninden mere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville helt sikkert være lidt af en kamel at sluge, men jeg er ret sikker på, at jeg ville sluge den og støtte min veninde.

Utroskab er ikke iorden, og jeg kan godt forstå at Madeleine ikke har lyst til at være sammen med Jonas, men det gør jo strengt taget ikke automatisk Jonas til verdens mest latterlige menneske... Jeg tror ikke på "en gang utro, altid utro", og måske er han virkelig sød overfor veninden. Og det virker jo som om at Madeleine også er kommet videre...

Jeg ville da ærligt have det SVÆRT ved det, for jeg ville formodentlig stadig være gal på min ex (så længe er der jo heller ikke gået), men altså hvis veninden og eks'en er vilde med hinanden, så ville jeg ikke synes at de skulle standse deres kærlighed for min skyld :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis min forlovede er mig utro og jeg dropper ham. Han finder sammen med min veninde så vil jeg have to tanker:

1: var det hende han var mig utro med

- og hvis det ikke var

2: jeg ville advare min veninde om hvor dumt svin han er - så hun ikke kommer ud for det samme som jeg var.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis min forlovede er mig utro og jeg dropper ham. Han finder sammen med min veninde så vil jeg have to tanker:

1: var det hende han var mig utro med

- og hvis det ikke var

2: jeg ville advare min veninde om hvor dumt svin han er - så hun ikke kommer ud for det samme som jeg var.

Det er da ikke sikkert han vil være et dumt svin overfor hende? Og hvis hun er din veninde, så kender hun vel godt ham og jeres historie?

Du og hende er jo ikke samme person....måske de passer bedre sammen.

Når det så er sagt så ville det komme an på hvor nær den veninde var, hvis min x skulle finde sammen med en af dem....

Var det en nær hjerteveninde havde jeg slået hånden af hende....

Var det en langt-borte næsten-ven ville jeg fnise ad det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke den veninde ville have undgået at have hørt om Jonas' utroskab, så hun ved nok havd hun går ind til, og hvem ved måske er det anderledes med dem.

Men jeg ville have det noget underligt hvis min veninde kom sammen med min eks som havde været mig utro, jeg ville nok være lidt bange for, om han ville gøre det samme mod hende, men så også tænke, at det jo så ville være hendes eget problem (hvis hun havde kendt til at han havde været utro)

Om jeg ville støtte hende... hhhhmmmm den er svær og kan nok først svares på hvis jeg stod i situationen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det var en tidligere forlovede, så er det i min bog No go, men hvis det var en jeg var kæreste med i 8 klasse for 100 år siden, så kan jeg ikke se noget problem der.. Jeg har selvfølgelig ikke følelser med nogle af mine ex kærester, men man har nu engang alligevel haft noget intimt sammen og forhåbentlig elsket hinanden, så jeg ville bestemt føle det underligt at sidde i samme stue som dem...

Min svigerfar står i nøjagtig samme situation lige nu <_< Han blev sidste år skilt fra hans kone gennem 6 år og nu har hun fundet sammen med min svigerfars bedste kammerat gennem 35 år :o :o De er dog stadig venner, men han bliver kun inviteret alene, da han ikke ønsker at sidde i samme stue og holde hyggemiddag med hans ex kone..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det var en tidligere forlovede, så er det i min bog No go, men hvis det var en jeg var kæreste med i 8 klasse for 100 år siden, så kan jeg ikke se noget problem der.. Jeg har selvfølgelig ikke følelser med nogle af mine ex kærester, men man har nu engang alligevel haft noget intimt sammen og forhåbentlig elsket hinanden, så jeg ville bestemt føle det underligt at sidde i samme stue som dem...

SÅdan har jeg det også..

jeg har kun egentlig en x og jeg så da gerne en veninde fandt ham som sin kæreste, men det var også tusinde år siden jeg havde ham og vi de 18 år og forholdet varede 3 mdr.. hehe.. Hvis Michael og jeg skulle gå fra hinanden tror jeg ikke jeg nogensinde ville tilgive en veninde for at være sammen med ham efterfølgende...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min svigerfar står i nøjagtig samme situation lige nu <_< Han blev sidste år skilt fra hans kone gennem 6 år og nu har hun fundet sammen med min svigerfars bedste kammerat gennem 35 år :o :o De er dog stadig venner, men han bliver kun inviteret alene, da han ikke ønsker at sidde i samme stue og holde hyggemiddag med hans ex kone..

Aj hvor kikset....den ven må da ha en mærkelig smag i munden når han kigger din sf i øjnene :s og også når han blir inviteret alene! Imponerende at din svigerfar overhovedet gider se ham!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj hvor kikset....den ven må da ha en mærkelig smag i munden når han kigger din sf i øjnene :s og også når han blir inviteret alene! Imponerende at din svigerfar overhovedet gider se ham!

Jeg tror desværre ikke engang han har en mærkelig smag i munden ham vennen <_< Men det er vist meget begrænset hvor meget de ses mere..

Ærgerligt at smide 35 års venskab på gulvet for det, der må da være så mange andre kvinder han kunne finde i stedet for hende..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER