Besvaret February 24, 2016 Hvad er adressen Anja? Sender den i en pm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 tirsdag d. 15. marts kl. 10(-ish) (adresse følger i pm) MorAnja : kaffe og te Susanne LilleMi : boller Fister Pumpkins Thaila NSEllekilde Stephi-pigen MforMor : boller Lise1979 : småkager Maj2014 Jeg tænker sammenskudshalløj, så byd meget gerne ind med noget, så skriver jeg det på listen her :) Jeg kan godt tage lidt juice med, hvis det er :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Jeg kan godt tage lidt juice med, hvis det er :) :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Jeg tager brie og spegepølse med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Jeg tager brie og spegepølse med :) :super det er noteret! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal tage med :chin: En almindelig pakke skiveskåret ost og syltetøj? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal tage med :chin: En almindelig pakke skiveskåret ost og syltetøj? :super det skriver jeg på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Kom gerne med forslag til hvad jeg skal tage med. Hvordan ligger det i forhold til metro? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Kunne jeg tage frugt med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Måske skulle vi splejse om nogle lækre romkugler hvis der da findes det stadigvæk :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Kom gerne med forslag til hvad jeg skal tage med. Hvordan ligger det i forhold til metro?Håber der er nogle andre med gode forslag til hvad du kan tage med, for min hjerne står stille pt :P Der er 2,2 km fra vestamager metro. En frisk gåtur på max 30 min gennem vores dejlige Amager Fælled :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Kunne jeg tage frugt med? Jeps, det skriver jeg på :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Hvor mange drikker i øvrigt te? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Jeg drikker begge dele :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Kom gerne med forslag til hvad jeg skal tage med. Hvordan ligger det i forhold til metro?Pålægschokolade? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Hvor mange drikker i øvrigt te? :) Det gør jeg :D med mælk og sukker :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Pålægschokolade? :whistling Men lys ikk? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Men lys ikk? :D Ej, mørk chokolade :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Ej, mørk chokolade :mam Jeg er til lys :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Jeg er til lys :D Det er alderen - lysten til mørk chokolade kommer med kragetæerne ved øjnene ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Alle dage mørk pålægschokolade! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Ej, mørk chokolade :mam Jeg er til lys :D Why not both? Jeg kan sagtens tage pålægschokolade med (både lys og mørk) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Lidt frugt er måske også fint ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Det er alderen - lysten til mørk chokolade kommer med kragetæerne ved øjnene ;) Jeg eeeeeelsker mørk chokolade! Men når det er på brød, skal det altså være lyst :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2016 Why not both? Jeg kan sagtens tage pålægschokolade med (både lys og mørk) :P Du er en skat :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites